nomore Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Oops. Tror eg og må skaffe meg kamera bakover... 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Ser ut som mitt dashcam er dødt igjen.. så ingen klipp fra min del.Klipp fra familie: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Er vel ikkje slik man skal kjøyre forbi syklister? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 tja, de burde ikke ha kjørt forbi før/i svingen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) http://www.vgtv.no/#!/video/143883/blir-vitne-til-mulig-kappkjoering-i-oslo-aah-helvete Folk som holder på sånn burde blitt lagt inn på psykisk avdeling. At man som voksen person ikke evner å forstå at slik oppførsel setter andre uskyldiges liv i fare er for meg helt uforståelig.... Endret 13. juli 2017 av TMB 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Ser ut som mitt dashcam er dødt igjen.. så ingen klipp fra min del. Hvilket kamera var det? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 http://www.vgtv.no/#!/video/143883/blir-vitne-til-mulig-kappkjoering-i-oslo-aah-helvete Folk som holder på sånn burde blitt lagt inn på psykisk avdeling. At man som voksen person ikke evner å forstå at slik oppførsel setter andre uskyldiges liv i fare er for meg helt uforståelig.... Mer straff å ta fra de bilene så de må ta bussen 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Ser ut som mitt dashcam er dødt igjen.. så ingen klipp fra min del. Hvilket kamera var det? ThinkWare F770. forige gang ble det erstattet, nå ser det ut som det er identisk feil igjen. må vel sende det ned igjen til England. Lenke til kommentar
CoT Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) En bil som kjører forbi og skaper en farlig situasjon. Redigert: Link fikset. Endret 13. juli 2017 av CoT Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hvor er den farlige situasjonen? Det er flettefelt på enden 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Han kom jo seg tydligvis ikke inn igjen i tide og stoppet opp hele trafikken i et magert forsøk på å spare noen få sekunder selv, han burde lagt seg inn igjen lenge før han nådde enden av 2 feltsveien. Dette er egoistisk og idiotisk kjøring men kanskje ikke nødvendigvis veldig farlig. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hvor er den farlige situasjonen? Det er flettefelt på enden lol, så du videoen? Han måtte åpenbart bråbremse og stoppe helt ettersom han ble stengt av lastebilen.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Dårlig planlegging av de som har lagt om veien Feltet slutter brått i en sving, på en bakketopp Feltet har vært mye lengre før, så kansje det er lenge siden han har kjørt der 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Det var klart og tydlig skiltet at veien straks kom til å snerve inn, likevel fortsatt tullingen forbikjøringen. Dette kan ikke skyldes på noen andre faktorer enn sjåføren av den aktuelle bilen uansett hvor dårlig du mener veien er planlagt. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Kan også være greit å ta det litt "rolig i svingene" når man ser det veiarbeid. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Kan også være greit å ta det litt "rolig i svingene" når man ser det veiarbeid. Han hadde rukket det om han hadde kjørt fortere Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2017 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2017 LOL Dubious. Dine innlegg i denne tråden gjør at jeg håper du mister lappen. 21 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Muligens klønete planlagt av han slik at han måtte stoppe helt opp, men farlig situasjon var det ikke. 7 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Dårlig planlegging av de som har lagt om veien Feltet slutter brått i en sving, på en bakketopp Feltet har vært mye lengre før, så kansje det er lenge siden han har kjørt der Dersom han hadde fulgt med på skilting bør det ikke ha kommet som noen overraskelse. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Dersom han hadde fulgt med på skilting bør det ikke ha kommet som noen overraskelse.Har da vel ikke tid til å se på skilting når man kjører forbi i høy fart? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå