johanf Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 https://www.budstikka.no/video/nettbuss/buss/denne-hasardiose-forbikjoringen-er-millimeter-fra-a-ende-i-alvorlig-kollisjon/v/5-55-500836 Artikkelen har fått ny URL. Det der er ikke bare "passe drøyt" eller "helt uakseptabelt" - det der er grunn til å få sparken. Lurer på hva som fikk sjåføren til å gjøre den manøveren der. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Det er vel heller ikke umulig å ende i fengsel for uaktsom kjøring? Vet ikke hva som skal til for det men. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Da må vel kjøringen ende i en ulykke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Uten tvil den mest latterlige manøveren jeg har sett av en bussjåfør. Finnes absolutt ingen unnskyldning som godkjenner det der og han burde miste lappen og jobben i 5+ år minst. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 På vei fra butikken i dag traff jeg på en Leaf som syns at vikeplikt er noe alle andre har. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Taper energi (moment) ved å bremse vettu. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 https://www.budstikka.no/video/nettbuss/buss/denne-hasardiose-forbikjoringen-er-millimeter-fra-a-ende-i-alvorlig-kollisjon/v/5-55-500836 Artikkelen har fått ny URL. Det der er ikke bare "passe drøyt" eller "helt uakseptabelt" - det der er grunn til å få sparken. Lurer på hva som fikk sjåføren til å gjøre den manøveren der. Saken var på nyhetene nå. Forstod det som at bussen hadde en konflikt/fight med kamerabilen og så har det kokt over for bussjåføren og ført til den hasardiøse forbikjøringen. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Minimal ulykkesrisiko. Men hadde UP observert det hadde de hevdet det var livsfarlig! Nå måtte bilen med kameraet senke farten for å unngå kollisjon. Så ja, det var farlig. Hadde en bil kommet i litt høy fart og med en litt uoppmerksom fører kunne det gått veldig galt. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Nå er det vel begrenset hvor høy fart bilene holder i påkjøringsrampen, de svinger jo 270 grader på et lite område. I tillegg var det god sikt. Helt udramatisk hendelse i mine øyne, men vi kan gjerne være uenig i den vurderingen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Helt udramatisk hendelse? Hadde vel fort blitt et annet utfall om den Transporteren var noen få meter nærmere rundkjøringen... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Helt udramatisk hendelse? Hadde vel fort blitt et annet utfall om den Transporteren var noen få meter nærmere rundkjøringen... Du får lese en gang til. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 https://www.budstikka.no/video/nettbuss/buss/denne-hasardiose-forbikjoringen-er-millimeter-fra-a-ende-i-alvorlig-kollisjon/v/5-55-500836 Artikkelen har fått ny URL. Det der er ikke bare "passe drøyt" eller "helt uakseptabelt" - det der er grunn til å få sparken. Lurer på hva som fikk sjåføren til å gjøre den manøveren der. Saken var på nyhetene nå. Forstod det som at bussen hadde en konflikt/fight med kamerabilen og så har det kokt over for bussjåføren og ført til den hasardiøse forbikjøringen. Når man kjører en buss så har man jo ansvaret for livene til alle personene i bussen. Da skal man ikke begynne med "fights". Slikt tull kan man gjøre andre steder enn i trafikken. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Det der er noe av det groveste jeg har sett... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Sjåføren i Bussen fortjener førerkortbeslag og sparken på flekken. Hva om det hadde kommet en Buss eller trailer imot? Han har som nevnt ansvaret for livet til passasjerene. Forbanna idiot som ikke bør røre et bussratt noensinne igjen. Endret 18. juni 2017 av Simkin Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Mener å ha lest at det var en kvinnelig bussjåfør. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 På vei fra butikken i dag traff jeg på en Leaf som syns at vikeplikt er noe alle andre har. For en gjeng 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Ikke lov å skifte mer enn 1 felt om gangen, selv om jeg har gjort det noen ganger selv Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Forbudt å skifte mer enn ett felt? Er det virkelig en regel? Det jeg reagerer på er at leafen slutter å blinke når den har gjort første feltbytte, i tillegg så sjekker den ikke at det er klar bane i kollektivfeltet. 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Folk mener Teslaer er de nye BMWene på veiene som tar farlige luker og skaper unødvendige situasjoner, men all min erfaring tilsier at det er Leafene som er de verste å ha på veiene. Ikke fordi de råner eller noe slikt, men rett og slett fordi de er inkompetente sjåfører (unntak finnes som med alt annet). 2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Jeg har Leaf selv og det stemmer sikkert, fordi Leaf er så enkel å kjøre at man trenger nesten ikke lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå