Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orbis

Ser ut som du legger deg på hjul på synderen...fulgte du etter for å skjelle ham ut?? ;)

Nei, jeg skulle den veien. Veien har midtdeler, så jeg måtte helt rundt i rundkjøringen.

Når det er sagt, så tror jeg han prøvde å følge etter meg. Jeg tok første avkjøring etter rundkjøringen og så han ta den andre, for så å kjøre mot meg igjen, så jeg kjørte bak en bygning for å komme ut av syne og så derifra at han kjørte ut igjen samme veien han kom inn. Kunne kanskje vært morsomt å ta den konfrontasjonen. Hadde dette vært et annet sted en akkurat der, så ville jeg kanskje gjort det også :p

Lenke til kommentar

Orbis

Ser ut som du legger deg på hjul på synderen...fulgte du etter for å skjelle ham ut?? ;)

Nei, jeg skulle den veien. Veien har midtdeler, så jeg måtte helt rundt i rundkjøringen.

Når det er sagt, så tror jeg han prøvde å følge etter meg. Jeg tok første avkjøring etter rundkjøringen og så han ta den andre, for så å kjøre mot meg igjen, så jeg kjørte bak en bygning for å komme ut av syne og så derifra at han kjørte ut igjen samme veien han kom inn. Kunne kanskje vært morsomt å ta den konfrontasjonen. Hadde dette vært et annet sted en akkurat der, så ville jeg kanskje gjort det også :p

Kan jo tenkes at han tenker som meg når jeg driter meg loddrett ut i trafikken; deg vil jeg ikke ha bak meg, svinger inn her og slipper forbi?  :ph34r:

Lenke til kommentar

Helt enig! Det eneste kritikkverdige Orbis gjør her er å høre på country.

Nå fikk jeg en real latterkrampe  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Hva skjer om du spiller en countrylåt baklengs? - Whiskeyflaska blir full, dama kommer tilbake, og pickupen fikser seg selv...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir litt provosert i begge ender av videoer som den ovenfor; venter bare på den første ulykken forårsaket av folk som skal filme noe de ser på veien med mobiltelefonen - først egen hastighet og så det de ser. Ser ikke helt poenget; da får de heller skaffe seg ett dashcam.

Endret av LabWeiler
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Video under. Dukket plutselig opp bak meg på E6 mot Gøteborg og lå helt oppi. Selv om det var trafikk i begge felt var det fortsatt høy hastighet (i og over fartsgrensen) så dreiv han å veivet med armene for å prøve å bli sluppet frem. Resten ser dere.

Kjøringen ser ikke så dramatisk ut på video som det var i virkeligheten. Viser fingern ut av vinduet gjør han også, og man ser at han sitter å veiver til de foran igjen xD Skikkelig kul fyr.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 5
Lenke til kommentar

en helt daglidags manøver for mange i Oslo-området...

Å kjøre forbi biler selv om man skal av snart er ikke så ille. Bor i Oslo-området og gjør det selv. Problemet er når man holder på som han tullingen i videoen. Fram og tilbake mellom feltene, kjører forbi i høyre felt og aller verst ligger kliiint opp i bilene forran.

Lenke til kommentar

Selv om karen i den hvite kugaen(?) kan ta seg en bolle å belønne seg selv en pris for fullstendig idiotisk kjøring har heller ikke denne volvoføreren noen rett på å drive å demonstrere slik han gjør her å risikere sitt eget og andre sine liv. Gi heller en liten tut eller blink for å vise at du ikke setter pris på kjøringen, å presse seg oppi ræven på folk som kjører  i 80 km/t + slik han gjør her burde blitt straffet med førerkort inndragelse på stedet. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om karen i den hvite kugaen(?) kan ta seg en bolle å belønne seg selv en pris for fullstendig idiotisk kjøring har heller ikke denne volvoføreren noen rett på å drive å demonstrere slik han gjør her å risikere sitt eget og andre sine liv. Gi heller en liten tut eller blink for å vise at du ikke setter pris på kjøringen, å presse seg oppi ræven på folk som kjører  i 80 km/t + slik han gjør her burde blitt straffet med førerkort inndragelse på stedet. 

Hva var så "fullstendig idiotisk" med kjøringa til denne hvite bilen? Det er tydelig tett trafikk langt fremfor denne igjen.

Lenke til kommentar

Ble splittet ut en del innlegg nå så mitt kom litt ut av kontekst, var ment som et motsvar til en del andre innlegg som var her tidligere. Men du har selvfølgelig rett, jeg studerte ikke videoen nøye nok her og det så ut for meg som den hvite bilen lå alene å blokkerte venstrefila, men ser jo nå at det er en lang rekke med biler forran han igjen :) 

Lenke til kommentar

Her har vi en som hadde så dårlig tid at han ikke kunne kjøre av veien bak meg, men som av en eller annen merkelig grunn valgte å slenge seg inn foran akkurat før han brøt sperrelinjen (som han brøt rett etterpå).

Han var også ganske rask gjennom rundkjøringen lenger fremme.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...