Hårek Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Kom nært på naturen på tur over Hemsedal. Elgene gikk greit, men haren gikk det verre med. 7 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Hva som skjedde videre med han vet jeg ikke, men dro til politiet og leverte de videoen. De så ganske alvorlig på det heldigvis, de skulle hvertfall hjem å snakke med han da han er kjenning for politiet. Jeg gadd ikke å dra det opp i forsikringen da det ikke ble materielle skader på min, men jeg tok kontakt med forsikringen og sendte inn videoen ifall han sendte inn forsikring selv. Jeg var den 5 på et halvt år han gjorde det med, så hengerfestet ikke hadde motstand da den har fått smeller tidligere. Det hele endte til slutt med at han stakk fra stedet når han forsto at jeg ikke tullet med at jeg hadde kamera. Du kan sjekke nr 2 og 3 også, da ser du han går ut og tar bilde, han har alltid kamera med seg for å ta bilde av påkjørsel bakfra. Køddet heldigvis med feil person denne gangen ? Del den gjerne videre om du vil ? Hva var forklaringen hans til hvorfor han bremset? Dyr over veien? Lenke til kommentar
Skogsvandreren Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Hva som skjedde videre med han vet jeg ikke, men dro til politiet og leverte de videoen. De så ganske alvorlig på det heldigvis, de skulle hvertfall hjem å snakke med han da han er kjenning for politiet. Jeg gadd ikke å dra det opp i forsikringen da det ikke ble materielle skader på min, men jeg tok kontakt med forsikringen og sendte inn videoen ifall han sendte inn forsikring selv. Jeg var den 5 på et halvt år han gjorde det med, så hengerfestet ikke hadde motstand da den har fått smeller tidligere. Det hele endte til slutt med at han stakk fra stedet når han forsto at jeg ikke tullet med at jeg hadde kamera. Du kan sjekke nr 2 og 3 også, da ser du han går ut og tar bilde, han har alltid kamera med seg for å ta bilde av påkjørsel bakfra. Køddet heldigvis med feil person denne gangen ? Del den gjerne videre om du vil ? Hva var forklaringen hans til hvorfor han bremset? Dyr over veien? Han bremset kun for å tjene noen svarte penger uten å ta forsikring eller å bruke forsikring. Han sa han kun bremset for å håpe på kollisjon, desverre fikk jeg ikke tatt det opp på lyd 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Ikke noe voldsomme greier men på vei til jobb. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Se på den køen på grunn av syklisten.. Ser ut som at han har ligget der lenge og at lastebilen ble lei, og nesten drepte han 4 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Unødvendig hobby. Lå bak en gjeng temmelig lenge i dag selv. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Den forbikjøringen var på kanten, syklisten lå helt på hvitstripen og det kan ikke ha vært mer enn halvmeteren til lastebilen. Grov feilvurdering av lastebilsjåføren. Denne strekningen er relativt svingete og uoversiktlig med 80 sone, vanskelig for en lastebil med dårlig aksellerasjon å foreta forbikjøring, det er vel derfor det har samlet seg litt kø. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Helt klart en "på kanten" forbikjøring, men med tanke på køen som kommer bak, er det veldig egoistisk og tankeløst av syklisten å ligge og dure i 20-25 km/t i noe jeg bare kan anta er en 60-sone. Han hadde fått en ordentlig salve med hornet fra meg under forbikjøringen. Endret 12. mai 2017 av johanf Lenke til kommentar
joka Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 fryseboks hengende etter bilen... ble filmet av UP.. Harstad 2005.. http://www.ht.no/incoming/article8976819.ece Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Hårsåre betjenter, haha Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Den fryseboks videoen minte meg om denne videoen. Spol til 3:14 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Syklister flest, spesielt idiotene i kondomdress er ikke klar over at så fort de beveger seg ut i veibanen så er de tildelt akkurat de samme trafikkreglene som billistene. Likevel durer disse gladiatorene frem uten det minste respekt for trafikkregler, for rødt lys, vikeplikt, eller sykling over fotgjengerfelt. En gjeng med komplette idioter, er ikke rart det er mye situasjoner mellom syklister og biler. Det siste jeg så på Nettavisen er en idiot som sykler i veibanen opp mot gulstripa med en buss bak seg i 20-30km/t, uten det minste tegn til å sykle til siden å slippe forbi de bak seg. De fortjener nesten å bli nedkjørt. Endret 13. mai 2017 av Simkin Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 https://www.dt.no/nyheter/drammen/trafikk/her-gar-det-galt-i-100-km-t/s/5-57-632484 Pickup mister det ene dekket på E18. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Synes kamerabilen kjører noe tett på forankjørende med tanke på at farten er 100kmt. 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Han som filmer lå temmelig nære BMW`en... Var det planlagt eller? Siden han tydeligvis hadde mobilen oppe og filmet, og virket ikke veldig overrasket når det skjedde. 3 Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ja. Enig i at han som filmet lå veldig nærme og han virket ikke veldig sjokkert. Virket nesten som om han viste at det kom til å skje Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ser på det som sannsynlig at bilen som filmet var en BMW 3-serie som hadde kamera framme fordi de skulle råne på E18 og ventet bare på å komme forbi bilen som var forran dem. 2 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Ikke alle får til dette med vikeplikt. Jeg kjørte heldigvis i ca. 50, da jeg ikke fikk med meg 60-skiltet tidligere og antok det var 50-sone. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå