Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som skjedde videre med han vet jeg ikke, men dro til politiet og leverte de videoen. De så ganske alvorlig på det heldigvis, de skulle hvertfall hjem å snakke med han da han er kjenning for politiet. Jeg gadd ikke å dra det opp i forsikringen da det ikke ble materielle skader på min, men jeg tok kontakt med forsikringen og sendte inn videoen ifall han sendte inn forsikring selv.

Jeg var den 5 på et halvt år han gjorde det med, så hengerfestet ikke hadde motstand da den har fått smeller tidligere. Det hele endte til slutt med at han stakk fra stedet når han forsto at jeg ikke tullet med at jeg hadde kamera. Du kan sjekke nr 2 og 3 også, da ser du han går ut og tar bilde, han har alltid kamera med seg for å ta bilde av påkjørsel bakfra. Køddet heldigvis med feil person denne gangen ? Del den gjerne videre om du vil ?

Hva var forklaringen hans til hvorfor han bremset? Dyr over veien?

Lenke til kommentar

Hva som skjedde videre med han vet jeg ikke, men dro til politiet og leverte de videoen. De så ganske alvorlig på det heldigvis, de skulle hvertfall hjem å snakke med han da han er kjenning for politiet. Jeg gadd ikke å dra det opp i forsikringen da det ikke ble materielle skader på min, men jeg tok kontakt med forsikringen og sendte inn videoen ifall han sendte inn forsikring selv.

Jeg var den 5 på et halvt år han gjorde det med, så hengerfestet ikke hadde motstand da den har fått smeller tidligere. Det hele endte til slutt med at han stakk fra stedet når han forsto at jeg ikke tullet med at jeg hadde kamera. Du kan sjekke nr 2 og 3 også, da ser du han går ut og tar bilde, han har alltid kamera med seg for å ta bilde av påkjørsel bakfra. Køddet heldigvis med feil person denne gangen ? Del den gjerne videre om du vil ?

Hva var forklaringen hans til hvorfor han bremset? Dyr over veien?

Han bremset kun for å tjene noen svarte penger uten å ta forsikring eller å bruke forsikring. Han sa han kun bremset for å håpe på kollisjon, desverre fikk jeg ikke tatt det opp på lyd

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den forbikjøringen var på kanten, syklisten lå helt på hvitstripen og det kan ikke ha vært mer enn halvmeteren til lastebilen. Grov feilvurdering av lastebilsjåføren.

Denne strekningen er relativt svingete og uoversiktlig med 80 sone, vanskelig for en lastebil med dårlig aksellerasjon å foreta forbikjøring, det er vel derfor det har samlet seg litt kø.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt klart en "på kanten" forbikjøring, men med tanke på køen som kommer bak, er det veldig egoistisk og tankeløst av syklisten å ligge og dure i 20-25 km/t i noe jeg bare kan anta er en 60-sone.

Han hadde fått en ordentlig salve med hornet fra meg under forbikjøringen.

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Syklister flest, spesielt idiotene i kondomdress er ikke klar over at så fort de beveger seg ut i veibanen så er de tildelt akkurat de samme trafikkreglene som billistene. Likevel durer disse gladiatorene frem uten det minste respekt for trafikkregler, for rødt lys, vikeplikt, eller sykling over fotgjengerfelt.

En gjeng med komplette idioter, er ikke rart det er mye situasjoner mellom syklister og biler.

Det siste jeg så på Nettavisen er en idiot som sykler i veibanen opp mot gulstripa med en buss bak seg i 20-30km/t, uten det minste tegn til å sykle til siden å slippe forbi de bak seg.

De fortjener nesten å bli nedkjørt.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...