Hotel Papa Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Synd jeg ikke hadde kamera i bilen min i dag. Lå i hundre på E18 da politiet var ute og luftet sykkelparken. 2 uniformerte og 5-6 sivile sykler. Han første som kom må ha ligget i 250, styggfort gikk det. Resten av gjengen lå i rundt 140-160. Alle med blålys på sykkelen. Sikkert en grei arbeidsplass det Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 16. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2017 Smalt nesten i går. Kjørte inn på parkeringsplassen til Biltema i Sarpsborg bak en fyr i en Jeep. Av en eller annen grunn skulle han absolutt rygge inn på en av plassene som var rett ved innkjørselen, i stedet for å kjøre inn på selve parkeringsplassen hvor det var mange ledige plasser. Jeg hadde biler bak meg og han begynte å rygge, hadde jeg ikke tutet der tror jeg han hadde rygget inn i meg og hvem vet hvem som hadde fått skylden om jeg ikke hadde hatt kamera. For en tulling... 12 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Hahah. Herregud for en fjott. Helg enig med kommentarene deres 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg antar at jeepkaren ventet på at du skulle kjøre forbi slik at det ble nok plass til å rygge, men selvfølgelig vanskelig når det er mye trafikk imot. Forøvrig honnør til deg TMB og bilen bak at dere ikke hiver dere på hornet og tuter som gale...noe som mange utålmodige bilister ville gjort i denne situasjonen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Forøvrig honnør til deg TMB og bilen bak at dere ikke hiver dere på hornet og tuter som gale...noe som mange utålmodige bilister ville gjort i denne situasjonen. Jeg hadde nok gitt han et tut for hvert nytt forsøk han startet på. Mulig det var lettere å se for TMB hva han faktisk prøvde på, men slikt tull som det der har jeg sjeldent tid til 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 For en idiot bak som ikke legger seg på hornet!! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Dere som klager på andre som bruker tid eller gjør rare ting i trafikken, skulle kanskje hatt noen dager i trafikken i sørsøst-asia? I norge er det alt for få som er hensynsfulle og varsomme i trafikken. Vi har det for travelt og med en gang vi setter oss i bilen er det road rage og egoismen som råder. 1 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Tja, er det et sted man har mulighet til å få ut litt aggresjon ved å sitte å kjefte og skrike på andre, så er det jo i bilen hvor ingen hører deg Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 ..men som fort et dashkamera eller to kan fange opp...så idag bør man beherske seg i trafikken ellers kan man fort bli Youtube kjendis 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Det er sant. Har avlyst mang en forbikjøring pga dashboard-kjendis risiko. 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Er det så ille å bli dashboardkjendis da? Jeg kjører Audi, så må jo representere merket... 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det var det jeg kjørte før Leafen... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg har kjørt med kamera noen år nå, jeg er overbevist om at dashcam-kjendis-faktoren har begynt å virke! 1 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Fikk et klipp i dag. Det syntes kanskje ikke så godt på film, men han lå ganske nære og virket veldig utålmodig. (EDIT: Han tuter på meg litt uti klippet, og det er det jeg reagerer på) Jeg kjører relativt sakte av veien, pga en del store hull der asfalten slutter. Jeg sendte ham en SMS senere Endret 21. april 2017 av Sjulimann 7 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Altså, det der er da ikke spesielt nære. Prøv bytrafikk en gang, såpass mye plass får du aldri bak deg. Å sende slike tekstmeldinger er ufint og noe jeg synes du bør slutte med omgående, går den til feil person kan det fort bli svært ubehagelig. 4 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det var nå mest tutingen hans jeg reagerte på, derav syntes jeg det var på sin plass å opplyse ham om fartsgrensen. Og nå var det ikke akuratt The Mountain jeg sendte meldingen til, såpass sjekket jeg på forhånd... 5 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det var nå mest tutingen hans jeg reagerte på, derav syntes jeg det var på sin plass å opplyse ham om fartsgrensen. Og nå var det ikke akuratt The Mountain jeg sendte meldingen til, såpass sjekket jeg på forhånd... Så du er altså en sånn jævla kylling som er tøff på avstand så lenge motparten er mindre enn deg selv. Sympatisk. 4 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) LOL! For å si det på en annen måte, det var en eiendomsmegler, så han er nok ikke en hardbarka kriminell som mister forstanden av å bli kalt "dust"... Endret 21. april 2017 av Sjulimann 4 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Du er nok en av de idiotene som blinker fibrilsk med fjernlysa etter du har blitt forbikjørt fordi du ikke liker alt du må følge fartsgrensen mens andre velger å overstige den. Han lå da ikke så nærme før etter du begynte å blinke til høyre? 5 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Du er nok en av de idiotene som blinker fibrilsk med fjernlysa etter du har blitt forbikjørt fordi du ikke liker alt du må følge fartsgrensen mens andre velger å overstige den. Han lå da ikke så nærme før etter du begynte å blinke til høyre? Som jeg skrev for et par innlegg siden, så var det ikke så mye avstanden jeg reagerte på, men at han tutet på meg. Det kom kanskje ikke så tydelig frem av måten jeg formulerte meg i førsteposten. Hadde han ikke tuta hadde jeg ikke tenkt noe mer over det, da folk stadigvekk ligger i ræva på meg akuratt der. Endret 21. april 2017 av Sjulimann 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå