Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Synd jeg ikke hadde kamera i bilen min i dag. Lå i hundre på E18 da politiet var ute og luftet sykkelparken. 2 uniformerte og 5-6 sivile sykler. Han første som kom må ha ligget i 250, styggfort gikk det. Resten av gjengen lå i rundt 140-160. Alle med blålys på sykkelen. Sikkert en grei arbeidsplass det :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at jeepkaren ventet på at du skulle kjøre forbi slik at det ble nok plass til å rygge, men selvfølgelig vanskelig når det er mye trafikk imot.

Forøvrig honnør til deg TMB og bilen bak at dere ikke hiver dere på hornet og tuter som gale...noe som mange utålmodige bilister ville gjort i denne situasjonen.

Lenke til kommentar

Forøvrig honnør til deg TMB og bilen bak at dere ikke hiver dere på hornet og tuter som gale...noe som mange utålmodige bilister ville gjort i denne situasjonen.

Jeg hadde nok gitt han et tut for hvert nytt forsøk han startet på. Mulig det var lettere å se for TMB hva han faktisk prøvde på, men slikt tull som det der har jeg sjeldent tid til :p

• Liker 5
Lenke til kommentar

Dere som klager på andre som bruker tid eller gjør rare ting i trafikken, skulle kanskje hatt noen dager i trafikken i sørsøst-asia?

I norge er det alt for få som er hensynsfulle og varsomme i trafikken. Vi har det for travelt og med en gang vi setter oss i bilen er det road rage og egoismen som råder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk et klipp i dag. Det syntes kanskje ikke så godt på film, men han lå ganske nære og virket veldig utålmodig. 

(EDIT: Han tuter på meg litt uti klippet, og det er det jeg reagerer på)

Jeg kjører relativt sakte av veien, pga en del store hull der asfalten slutter.

Jeg sendte ham en SMS senere :p

3Dqb76O.jpg

Endret av Sjulimann
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Altså, det der er da ikke spesielt nære. Prøv bytrafikk en gang, såpass mye plass får du aldri bak deg.

Å sende slike tekstmeldinger er ufint og noe jeg synes du bør slutte med omgående, går den til feil person kan det fort bli svært ubehagelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det var nå mest tutingen hans jeg reagerte på, derav syntes jeg det var på sin plass å opplyse ham om fartsgrensen. Og nå var det ikke akuratt The Mountain jeg sendte meldingen til, såpass sjekket jeg på forhånd...

Så du er altså en sånn jævla kylling som er tøff på avstand så lenge motparten er mindre enn deg selv.

Sympatisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du er nok en av de idiotene som blinker fibrilsk med fjernlysa etter du har blitt forbikjørt fordi du ikke liker alt du må følge fartsgrensen mens andre velger å overstige den. Han lå da ikke så nærme før etter du begynte å blinke til høyre?

Som jeg skrev for et par innlegg siden, så var det ikke så mye avstanden jeg reagerte på, men at han tutet på meg. Det kom kanskje ikke så tydelig frem av måten jeg formulerte meg i førsteposten.

Hadde han ikke tuta hadde jeg ikke tenkt noe mer over det, da folk stadigvekk ligger i ræva på meg akuratt der.

Endret av Sjulimann
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...