Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge forskrift om kjørende og gående trafikk §2-2, gjelder reglene om trafikk med kjøretøy så langt de passer også for rytter og for den som fører ride, -laste eller trekkdyr eller fører eller driver husdyr.

Eksempel flytter du sauene dine fra beitet omfattes du av trafikkreglene, og det samme om du er ridende til hest.

Endret av LabWeiler
Lenke til kommentar

Denne var fin :p

Unødvendig opptreden av kamerabilen. Det er tydelig at det var vanskelig å komme seg ut der, på grunn av mye trafikk. Han burde være gentleman og slippe henne ut uten så mye klaging.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Denne var fin :p

Unødvendig opptreden av kamerabilen. Det er tydelig at det var vanskelig å komme seg ut der, på grunn av mye trafikk. Han burde være gentleman og slippe henne ut uten så mye klaging.

Jeg er helt enig, det er bølleoppførsel. Sannsynligvis er motivasjonen å få seg en "kul" video som kan postes på youtube.

Mørkesiden med dashkameraer!

Lenke til kommentar

Idiotiske politiet sin feil det der... her i Europa er det regler for hvor vidt man skal forfølge biler for å unngå slikt. Ender opp med høy fart gjennom nabolaget med politiet bak seg, bedre holde avstand/helikopter/avlyse enn å på liv og død måtte fange fyren som sannsynligvis bare har en utestående bot.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når det er sagt, så har jeg litt problemer med kameraet mitt når det kommer til sånn dirrelyd i opptakene. Viser seg at det er knappene på kameraet som henger for løst som er årsaken.

Er noen som har fått sitt kamera erstattet med nytt, men da jeg kjøpte mitt på ebay så gjennstår det å se.. Ellers skulle det visst bli løst om man tok en tapebit over knappene slik at de fremdeles er funksjonelle, men dirrer ikke.. så får se hvordan det blir.

Hvordan gikk det med denne saken? Jeg har samme problem på mitt ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...