Leo_ Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Skulle virkelig ønske slik kjøring resulterte i førerkortbeslag 5 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 ..og en omfattende granskning av hvorfor denne sjåføren er i besittelse av førerkort, sensor må ha sviktet totalt! 7 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ser selv desverre slike daglig. Er desverre mange som ikke skjønner hva ett akselerasjonsfelt betyr 5 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Dette var underlig ja. Pedal to the metal... (Utenom teslaer ) Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Den eldre garde kaller det vel påkjøringsrampe/felt å ikke akselerasjonsfelt? Kanskje det ligger noe der? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Det der har mormora mi gjort på ring 3... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 noen som er livredd for å bytte felt om det kommer en bil 800 meter lengre bak. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Enkelte skjønner ikke at flettingen vil gå mye bedre om man bare gasser på litt... Likte rulleteksten btw! Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Blir dobbelpost dette men... Mekka en liten compilation med diverse småting stortsett, filmet av meg og kompiser, samt et par innsendte videoer (som har vært postet for litt siden). 3 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 http://www.dagbladet.no/video/VnEcTEwGojc Her er et enda bevis på at dashcam kan være gull verdt. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ja denne har vært vist før. Litt av en nepe Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Viser heller ikke hele videon, som har blitt visst før Grunnen til at han var sinna var ikke bare det at han ikke ville ligge bak, men at lastebilen svingte inn foran han (flettefelt tidligere) Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Viser heller ikke hele videon, som har blitt visst før Grunnen til at han var sinna var ikke bare det at han ikke ville ligge bak, men at lastebilen svingte inn foran han (flettefelt tidligere) Klippet ligger et stykke tilbake i denne tråden. Jeg har ikke sett det på nytt, men slik jeg husker det var nok lastebilen litt frempå i den påkjøringsrampa på sandmoen, men det rettferdiggjør ikke at du setter ditt eget og andres liv i fare for å stanse et vogntog uventet midt på E6. Personen som kjører den Minien, er åpenbart ikke kompetent nok til å kjøre bil. EDIT: her er hele videoen: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2016/11/23/Se-den-vanvittige-forbikj%C3%B8ringen-p%C3%A5-E6-13830330.ece EDIT2: Nå som jeg også så det med påkjøringsrampen slik det faktisk var, er jeg enig med posten under, Lastebilsjåføren gjør alt rett. Den sinna mannen hadde bare trengt å slippe gassen litt for at alt skulle gådd helt smuuuuud i påkjøringsrampen. Han kjenner kanskje ikke begrepet fletting. Endret 11. februar 2017 av steinrawr 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Lastebilsjåføren gjør alt rett, det er ingenting å kritisere ham for i påkjøringsrampen. Vedkommende som kjører personbilen er en typisk konfliktsøker som ikke burde få lov til å kjøre bil på norske veier. 1 Lenke til kommentar
nujuruzatmailziru Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) motorsykkelen på slutten Endret 11. februar 2017 av nujuruzatmailziru Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Synd at du, Dubious, tar opp en hel kommentar med en så syk uttalelse. Jeg møtte på en skokk med fugler for en liten stund siden, ikke noe spesielt ved det, men har aldri egentlig opplevd det før. De var ikke kjemperaske med å komme seg avgårde heller: 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Jeg forstår ikke sånne idioter, er jo fletting rett etter rundkjøringen! Endret 17. februar 2017 av Sjulimann Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det meg, eller er Tønsberg overrepresentert her inne i tråden? Er ikke overraska, må daglig ta hensyn til at folk gjør manøvre som den over. 1 Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er ikke overraska, må daglig ta hensyn til at folk gjør manøvre som den over. Særlig el-nisser og diverse førere av tyske premiumbiler har innarbeidet seg denne praksisen slike rundkjøringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå