BaronSlask Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 URL signature expired. 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=ZcmjTh3m1Xs Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Er en grunn til at jeg aldri parkerer og/eller handler på butikker som ikke har stor nok parkeringsplass Er det nokså fult så kjører jeg til neste butikk, eller handler på et annet tidspunkt Kjører noen ganger til City Lade for å handle (Bor sørom Trondheim), fordi parkeringsplassen på City Syd er elendig Lenke til kommentar
hessel Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Høres i overkant paranoid ut. 5 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Tja man må jo en vurdering av risiko og kost-nytte-effekten av å kjøre til neste butikk. Dersom man sparer en stk 10000-kronersbulk på 10 timer ekstra reise i året er det vell verdt det. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 4 forskjellig matbutikker innen en radius på noe få hundre meter Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Heh, her i Trondheim er det et begrep som kalles "City Syd-bulk"... 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Parkerker alltid ved siden av "fine biler" men det er vel kanskje en regel alle følger? 1 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Eventuelt langt unna inngangen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Så lenge jeg kan unngå det, så parkerer jeg aldri ved siden av noen og alltid lengst mulig unna inngangen så er sjansen veldig liten for at noen parkerer ved siden av meg De gangene jeg må til byen så tar jeg bussen Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fikk tilsendt denne i går: Lenke til kommentar
Populært innlegg steinrawr Skrevet 5. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 5. februar 2017 Fikk tilsendt denne i går: https://www.youtube.com/watch?v=uXZdzwwyWnY Det finnes mange uforskyldte slike situasjoner, og i min første tid som billist i Oslo, var jeg mange ganger den van-en. Når skiltene viser vei, et stykke etter at køen har startet, og du kjører etter skiltene så er det ikke alltid så enkelt. Stedet på klippet er et slikt sted, avkjøringen fra ring 3 til E18 mot Drammen er også et eksempel. At noen kjører inn slik betyr ikke nødvendigvis at de vil snike. 11 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Enig, tvilen bør komme tiltalte tilgode her. Bøllete oppførsel av kamerabilen! 6 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Det er utrolig mange dashcam-videoer som viser ting som egentlig ikke er noe å vise i det hele tatt, den siste her er en av de. 7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Enig, tvilen bør komme tiltalte tilgode her. Bøllete oppførsel av kamerabilen! Det er mange sånne "bøller" i trafikken i Oslo. Det der er nok ikke første gangen føreren i den hvite bilen er egoist. Hater folk som skal albue seg frem i trafikken. Jeg slipper de IKKE inn. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 http://www.dagbladet.no/nyheter/fanget-farlig-forbikjoring-pa-film-na-ma-foreren-mote-i-retten/67007386 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Forhåpentligvis så mister han retten til å kjøre bil i mange år, men mest sansynlig så slipper han unna ved å si at han ikke kjørte 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Vannvittig forbikjøring det der ja, TMB! Fra motorveien E6 ut av forbi GardermoenOslo her om dagen... Vær så snill. Plasser deg til høyre når det ikke er noe trafikk der uansett... Endret 6. februar 2017 av steinrawr 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Fra motorveien noen mil nord for Oslo mener du vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå