Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De mangler virkelighetsoppfattelse og selvinnsikt. Beina er med andre ord på en annen planet. 

Hørtes ut som det ble litt kontakt på slutten der? Vet du hvordan det endte? 

Fikk høre at speilet på elbilen ble smadra, men jeg vet ikke om de hadde noe mer kontakt (i dobbel betydning :p) etter det...

Endret av Sjulimann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter min mening var det jo elbilen som mistet hodet og begynte å provosere. Og det var også han som endte med å kjøre i siden på en annen bil i det han skiftet felt.

Men klart, kamerabilen kunne holdt seg rolig og bare ligget bak elbilen, det hadde vært det lureste. 

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det er en selvfølge.

Er vel heller en selvfølge at personen som gjør feil og ikke tåler korreks mister lappen.

Vi har ulik vurdering av situasjonen. Jeg synes begge bilene er like ille, hiver seg fra felt til felt som om de var i et billøp. Jeg tror UP hadde vurdert beslag på begge førerne hvis de hadde observert hendelsen

• Liker 3
Lenke til kommentar

De mangler virkelighetsoppfattelse og selvinnsikt. Beina er med andre ord på en annen planet. 

Hørtes ut som det ble litt kontakt på slutten der? Vet du hvordan det endte?

Fikk høre at speilet på elbilen ble smadra, men jeg vet ikke om de hadde noe mer kontakt (i dobbel betydning :p) etter det...

Hvis speilen er smadra på elbilen så er det garantert en ripe eller to i lakken på kamerabilen også :)

Lenke til kommentar

Fikk dette klippet tilsendt... Hva er det som får folk til å oppføre seg så dustete?

Sett bort i fra at kamerabilen sin oppførsel i etterkant er helt idiotisk og unødvendig, er det typisk disse el-nissene å hive seg ut foran andre både i rundkjøringer og kryss. 

Lenke til kommentar

§ 12.Forbikjøring

4. Når noen vil kjøre forbi til venstre, skal forankjørende holde så langt til høyre som mulig, og ikke øke farten. Når kjøretøyet beveger seg sakte eller tar stor plass, og vegen er uoversiktlig eller har motgående trafikk, skal føreren om nødvendig vike til høyre og sette ned farten eller stanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...