Luske_Ludvig Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Hahaha. Denne kommer på topp 10 listen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Han fikk hva jeg vil kalle en passende straff. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 Kortslutning. "Hva faen - viker han ikke for meg i flettefeltet?!" 3 Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/134330/yrkessjaafoer-en-helt-forferdelig-og-egoistisk-forbikjoering Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/134330/yrkessjaafoer-en-helt-forferdelig-og-egoistisk-forbikjoering Dette er fra samme sted, en som prøver snike så mye han kan virker det som. Får som fortjent. NB: Dette er IKKE mitt klipp, det er et klipp jeg fant på youtube i en compilation-video. 8 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2016 Rapporter Del Skrevet 24. november 2016 http://www.fvn.no/fvntv/#!/video/1001722/ikke-helt-trygt-flyttelass 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 Det er en del som forsøker seg mellom Vålerengatunnelen og Helsfyr. Fremfor å snike slik der går det an å snike seg inn via rundkjøringen også, det hadde vel han på det ene klippet der spart noen titusener på Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 http://www.fvn.no/fvntv/#!/video/1001722/ikke-helt-trygt-flyttelass Artig. Man er aldri for gammel til å være dum! Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 30. november 2016 Rapporter Del Skrevet 30. november 2016 (endret) http://drm24.no/nyheter/her-blir-nicholas-pakjort-av-bussen-16113025 Endret 30. november 2016 av TRCD 3 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Hahaha. Denne kommer på topp 10 listen Hva/hvilken....? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Bilen lå muligens i bussens blindsone og jeg vil uansett si at mye av skylden ligger i billisten da bussen ga tegn tidlig og bilen var bak 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 I den rundkjøringa er det mer enn nok plass for at bussen skulle holdt seg mer til venstre og ikke kutte slik vedkommende gjorde, men som bilfører burde man være obs på å ikke ligge nær store kjøretøyer i rundkjøringer da de er litt uforutsigbare. Har en rundkjøring her hvor jeg bor hvor mange som skal rett frem ikke holder ytre felt som de skal. Og pottesure blir de vær gang de blir passert av en bil som ligger rett 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Bilen lå muligens i bussens blindsone og jeg vil uansett si at mye av skylden ligger i billisten da bussen ga tegn tidlig og bilen var bak Bussen skifter felt = vikeplikt. 100 % skyld på bussen. At bussen gir tegn tidlig har ingenting med saken å gjøre, så innlegget ditt er egentlig bare tullprat fea første til siste bokstav. 9 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Jeg vil påstå at det er en god idè å se seg for FØR man er halvveis ute i veien Endret 1. desember 2016 av Orbis 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Her har bussen all skyld. Jeg har vært i en lignende situasjon (feltbytte) selv hvor jeg ble påkjørt av en bil som byttet felt (forsikringssak). Det var ikke spørsmål om skyld engang siden det var feltbytte. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Muligens jeg var rask med konklusjonen da jeg ser at det er 2 felt ut av rundkjøringen, men kunne fortsatt vært unngått om sjåføren av bilen ikke hadde kjørt som en idiot Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Muligens jeg var rask med konklusjonen da jeg ser at det er 2 felt ut av rundkjøringen, men kunne fortsatt vært unngått om sjåføren av bilen ikke hadde kjørt som en idiot Du mener altså at det ikke bør ligge to kjøretøy ved siden av hverandre selv om det er to separate kjørefelt i samme retning? 6 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Muligens jeg var rask med konklusjonen da jeg ser at det er 2 felt ut av rundkjøringen, men kunne fortsatt vært unngått om sjåføren av bilen ikke hadde kjørt som en idiot Du mener altså at det ikke bør ligge to kjøretøy ved siden av hverandre selv om det er to separate kjørefelt i samme retning? Det er ikke alltid det er plass til to kjøretøy ved siden av hverandre, selv om det er 2 kjørefelt i samme retning. Særlig i rundkjøringer syndes det i forhold til svingeradier og overheng for 15-meters busser. I dette tilfellet prøver ikke bussen å holde seg i feltet sitt. Han kjører som om det er et felt ut av rundkjøring. Endret 1. desember 2016 av Sovehest Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Muligens jeg var rask med konklusjonen da jeg ser at det er 2 felt ut av rundkjøringen, men kunne fortsatt vært unngått om sjåføren av bilen ikke hadde kjørt som en idiot "Kjørte som en idiot" i 20 km/t. Du må ikke alltid krangle og innbille deg at du har rett... 9 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Muligens jeg var rask med konklusjonen da jeg ser at det er 2 felt ut av rundkjøringen, men kunne fortsatt vært unngått om sjåføren av bilen ikke hadde kjørt som en idiot "Kjørte som en idiot" i 20 km/t. Du må ikke alltid krangle og innbille deg at du har rett... Går an å kjøre som en idiot i lav hastighet også, noe vi har videobevis på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå