Hotel Papa Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg sniker ofte på den måten på jobben. Hadde jeg ikke gjort det, hadde vi fort tapt mange tusen kroner på prisavslag etter å ha levert maten utenfor tidsfristen. Sånn blir det når man fjerner én av to hovedfartsårer gjennom byen.. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den røde bilen trengte seg inn foran andre biler som skulle til høyre. Feil! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den røde bilen trengte seg inn foran andre biler som skulle til høyre.Feil! Hva er feil? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Den der er i overkant frekk i mine øyne. Kjipt å stå i kø, men du er i samme båt som alle andre. Synd at ikke de andre sjåførene var mer årvåkne, kjente igjen bilen i det den passerte, og sperret den. Hadde i hvert fall jeg gjort 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 iogmed at du har vikeplikt for biler i rundkjøringen så vil du da bryte loven 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 iogmed at du har vikeplikt for biler i rundkjøringen så vil du da bryte loven Ikke nødvendigvis, hvis det er en sammenhengende kø fra høyre felt inn mot høyre arm så kan bilene entre rundkjøring før bil foran har svingt ut. Da er det rød bil som har vikeplikt og må vente på luke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 iogmed at du har vikeplikt for biler i rundkjøringen så vil du da bryte loven Ikke nødvendigvis, hvis det er en sammenhengende kø fra høyre felt inn mot høyre arm så kan bilene entre rundkjøring før bil foran har svingt ut. Da er det rød bil som har vikeplikt og må vente på luke. Hvilken rød bil? Når en bil kommer i rundkjøringen så har alle som ikke er i rundkjøringen vikeplikt... ekke vanskelig.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 iogmed at du har vikeplikt for biler i rundkjøringen så vil du da bryte loven Ikke nødvendigvis, hvis det er en sammenhengende kø fra høyre felt inn mot høyre arm så kan bilene entre rundkjøring før bil foran har svingt ut. Da er det rød bil som har vikeplikt og må vente på luke. Hvilken rød bil?Når en bil kommer i rundkjøringen så har alle som ikke er i rundkjøringen vikeplikt... ekke vanskelig.. Rød bil i videoen vi diskuterer. Rød bil skifter felt og vil ha vikeplikt for køen i ytterste felt...som er inne i rundkjøring. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 iogmed at du har vikeplikt for biler i rundkjøringen så vil du da bryte loven Ikke nødvendigvis, hvis det er en sammenhengende kø fra høyre felt inn mot høyre arm så kan bilene entre rundkjøring før bil foran har svingt ut. Da er det rød bil som har vikeplikt og må vente på luke. Hvilken rød bil?Når en bil kommer i rundkjøringen så har alle som ikke er i rundkjøringen vikeplikt... ekke vanskelig.. Rød bil i videoen vi diskuterer. Rød bil skifter felt og vil ha vikeplikt for køen i ytterste felt...som er inne i rundkjøring. Ingen rød bil i videoen, er dere fargeblind? .... de som IKKE er i rundkjøringen vil ha vikeplitk for bilen som blinker seg ut, selv fra indre felt Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 La oss være enige om at tittelen på videoen er treffende, "jeg er viktigere enn andre", og slik egoistisk oppførsel hater vi alle sammen! 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ingen rød bil i videoen, er dere fargeblind? Hva snakker du om? Uansett. frekk som fy ja! 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Flink i photshop du Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hva er feil? Din påstand. Se videoen en gang til du. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hva er feil?Din påstand. Se videoen en gang til du. Litt lettere hvis du heller sier hva som er feil. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Litt lettere hvis du heller sier hva som er feil. Du påstår "Den røde bilen trengte seg inn foran andre biler som skulle til høyre." Jeg sier "Feil" - han har ikke trengt seg fram. Han har passert noen, som er noe helt annet enn å trenge seg fram. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Litt lettere hvis du heller sier hva som er feil.Du påstår "Den røde bilen trengte seg inn foran andre biler som skulle til høyre."Jeg sier "Feil" - han har ikke trengt seg fram. Han har passert noen, som er noe helt annet enn å trenge seg fram. Sånn ja, mye greiere at du begrunner hva som er feil så slipper jeg å gjette! Ok, jeg var litt upresis. Når bilen passerer køen i høyre felt og tar en runde så vil den jo utnytte vikeplikten og trenge seg inn foran køen. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ok, jeg var litt upresis. Når bilen passerer køen i høyre felt og tar en runde så vil den jo utnytte vikeplikten og trenge seg inn foran køen. Som fortsatt er feil. Han trenger seg ikke inn. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ok, jeg var litt upresis.Når bilen passerer køen i høyre felt og tar en runde så vil den jo utnytte vikeplikten og trenge seg inn foran køen.Som fortsatt er feil. Han trenger seg ikke inn. Neivel! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg tror KarpeSkrotum og AtW er brødre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg kunne ha kjørt forbi, men jeg ble litt nysgjerrig på hva hun egentlig skulle: https://www.youtube.com/watch?v=A-Pfd7b4Ez0 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå