Rolf_X Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 De folka skjønner det uansett ikke er min oppfatning... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Tåkelys bak er meget effektivt mot biler som kjører for tett med skeive lys. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Dette var close! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Tåkelys bak er meget effektivt mot biler som kjører for tett med skeive lys. Eller mot de som bare kjører for tett! Blir du blendet av bilen bak kan du justere speil og sittestilling, men blir du blendet av bilen foran er det egentlig ikke noe du kan gjøre. Det skjer ikke ofte, men jeg de gangene jeg bruker tåkelysene bak er det som regel for å si «hei, du ligger litt for nærme», ikke fordi det er så tykk tåke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 En klassiker! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Dette var close! Tankeløs sjåfør og fotgjenger Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Tilbake på rundkjøring diskusjonen? Kanskje litt frekt, men desverre ikke ulovlig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 En klassiker! Den der tar jeg en gang iblant også Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg tar den stadigvekk. Ikke helt tilsvarende, men jeg skal ut første til høyre, og trafikken rett fram står stort sett i stampe 300 meter inn mot rundkjøring og gjennom den. Da kjører jeg i venstre felt, og blinker meg ut til høyre etter en seiersrunde. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Det er jo jævlig frekt gjort å kjøre sånn i rundkjøringen. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvorfor det? 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvorfor det? Like frekt som å snike i taxikøa etter en kveld på byen. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har gjort omtrent det motsatte av det rundkjøringstrikset. Skal til venstre, men velger å ta til høyre, kjøre en omveg på et par kilometer og deretter komme inn igjen i neste rundkjøring. Tviler på at jeg sparte noe tid på det, men når man har stampa i kø i flere kilometer og kommer til rundkjøringa der det pakker seg enda tettere, så føles det godt å få kjøre litt i normal fart igjen. https://goo.gl/maps/gFQHfLEYY2x Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Tviler på at jeg sparte noe tid på det, men når man har stampa i kø i flere kilometer og kommer til rundkjøringa der det pakker seg enda tettere, så føles det godt å få kjøre litt i normal fart igjen. Enig, jeg kjører heller en omvei enn å stå i kø! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvorfor det? Køsniking er mangel på folkeskikk! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Men enkelte ganger blir det kø på grunn av medtrafikanters manglende trafikkforståelse. Da er det fristene å snike i køen. 1 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Funker sikkert fint i rundkjøringa ved Mosseporten hvis en har dårlig tid til ferga 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Funker sikkert fint i rundkjøringa ved Mosseporten hvis en har dårlig tid til ferga Haha, faktisk akkurat der jeg pleier å gjøre akkurat dette Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Dersom biler står i stampe i den røde ruten rett frem, så hindrer jo man ingen ved å følge blå ruten. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Dersom biler står i stampe i den røde ruten rett frem, så hindrer jo man ingen ved å følge blå ruten. Det var ikke tilfellet i videoen. Den røde bilen trengte seg inn foran andre biler som skulle til høyre. Egoistisk oppførsel! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå