Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det føles meir dramatisk enn når man ser det på video etterpå. 

Han/ho har nok eit eller anna refleks i hånda, men den var liten, så liten at den kan forveksles med brøytestikkene som er satt opp.

Det var nok den som gjorde at eg bråbremsa slik også. Refleksen mista også litt av effekten når lastebilen kom i mot.   

Trudde først at dashcam'n ikkje hadde fått det med seg, men det viste seg at G sensorn hadde slått ut og arkivert det som eit eige klipp. 

Vurderte å stoppe for å kaste ut ein refleksvest, men så var det gang og sykkelveg eit par hundre meter lengre borte som de ser på videoen. 

Endret av rvenes
  • Liker 4
Lenke til kommentar

1. Politibilen kjører på, eller lar seg bli påkjørt i front av en stor bil som ikke er avhengig av at bakenden ikke er 100% - hva faen tenker de på? De kommer ikke langt uten radiator og alt det der.

2. Han som filmet ligger jo ALT for nærme politibilen! De kan jo ikke rygge pga at han står helt oppi rompa på de, og dermed blir politibilen såpass skadet at den ikke kan fortsette.

1. Politibilen får ikke rygget fordi idioten som filmer kliner seg opp i rumpa til politibilen. Du ser ryggelysa komme på, men h*n får ikke gjort noe.

Og hva er poenget med å ligge etter og filme? Fyren i bobilen kan være klin gal:

- Sjåføren i bobilen kjørte videre til mitt hus på Løkholmen. Der kjørte han inn i to biler og en campingvogn på gårdsplassen, som stod parkert hos meg. Han kjørte også inn i huset mitt, og har også vært borti naboen sitt hus, sier butikkeieren.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt med bilene foran dashcam bilen på hverken rundkjøring eller fartshumpen

Det er bare 1 felt på rundkjøringen så cam bilen er bare frekk, men bryter ingen lover da det ikke finnes noen lover for rundkjøringer..

Jeg burde kanskje ha forklart litt mer.

Jeg kjører bilen med kamera. Jeg mente ikke å «kjøre forbi» Kiaen (bilen med sladdede skilter), men da den la seg helt til venstre regnet jeg med at den skulle gjennom hele rundkjøringen og til venstre. Jeg skulle rett frem, så jeg la meg til høyre som man skal og plasserte meg riktig videre gjennom rundkjøringen. Jeg følte meg bittelitt frekk, men føler ikke jeg gjorde noe feil.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Moderator har fjernet off-topic innlegg om hvem som startet en diskusjon. Det gjelder diskusjon om rundkjøring, som vi hører hjemme i Trafikk kategorien. Vi ønsker å begrense slike diskusjoner i denne tråden, så nok om det i denne omgang.

Rundkjøringsdiskusjonen fortsatte, er flyttet hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1744580

Endret av Hårek
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man kjører på kveldstid nå er det minimum 10 biler med lysfeil jeg møter på hver tur, da, enten pærer som ikke virker, lys som lyser rett opp i motgående trafikk, eller blendejævlene med tåkelys og nærlys samtidig. Skjønner ikke at politiet ikke bøtelegger folk mer aktivt for det. Jeg har store problemer med å se ting skikkelig når jeg blir blendet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...