TMB Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Video fra en svensk trailersjåfør. Jeg lo godt av de som tok snarveien over gangfeltet for å unngå bompenger BMW-sjåfør gjør det han kan best Endret 13. oktober 2016 av TMB 5 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Digger Bmw videoen! Bmw sjåføren ble tydeligvis mektig irritert når kamerabilen slapp frem skolebussen...så driter han seg loddrett ut og blir kringkastet på Youtube, bare nydelig!! 6 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Herlig den siste BMWen. Nett som Sotrakøen dette hver dag! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Det føles meir dramatisk enn når man ser det på video etterpå. Han/ho har nok eit eller anna refleks i hånda, men den var liten, så liten at den kan forveksles med brøytestikkene som er satt opp. Det var nok den som gjorde at eg bråbremsa slik også. Refleksen mista også litt av effekten når lastebilen kom i mot. Trudde først at dashcam'n ikkje hadde fått det med seg, men det viste seg at G sensorn hadde slått ut og arkivert det som eit eige klipp. Vurderte å stoppe for å kaste ut ein refleksvest, men så var det gang og sykkelveg eit par hundre meter lengre borte som de ser på videoen. Endret 13. oktober 2016 av rvenes 4 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 1. Politibilen kjører på, eller lar seg bli påkjørt i front av en stor bil som ikke er avhengig av at bakenden ikke er 100% - hva faen tenker de på? De kommer ikke langt uten radiator og alt det der. 2. Han som filmet ligger jo ALT for nærme politibilen! De kan jo ikke rygge pga at han står helt oppi rompa på de, og dermed blir politibilen såpass skadet at den ikke kan fortsette. 1. Politibilen får ikke rygget fordi idioten som filmer kliner seg opp i rumpa til politibilen. Du ser ryggelysa komme på, men h*n får ikke gjort noe. Og hva er poenget med å ligge etter og filme? Fyren i bobilen kan være klin gal: - Sjåføren i bobilen kjørte videre til mitt hus på Løkholmen. Der kjørte han inn i to biler og en campingvogn på gårdsplassen, som stod parkert hos meg. Han kjørte også inn i huset mitt, og har også vært borti naboen sitt hus, sier butikkeieren. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Mange syklister som ikke skjønner at det er påbudt med lys og at de risikerer eget liv ved å sykle uten Hadde du vært en lastebil i nedoverbakke så hadde denne syklisten mest trolig mistet livet 2 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Han som filmer kjører i vert fall ikke moped, det hører du på lyden... Endret 17. oktober 2016 av BIGG 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Skulle ha mistet førerretten på livstid (som er 5 år i Norge) og ikke latterlige 9 måneder som han visstnok fikk 2 Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Han som filmer kjører i vert fall ikke moped, det hører du på lyden... Ja enig, hørtes mer ut som 125cc Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ikke ta grønt på forskudd Bare morsomt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Rundkjøringer er vanskelige. https://www.youtube.com/watch?v=Zh64dhkEjQw 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ser ikke noe galt med bilene foran dashcam bilen på hverken rundkjøring eller fartshumpen Det er bare 1 felt på rundkjøringen så cam bilen er bare frekk, men bryter ingen lover da det ikke finnes noen lover for rundkjøringer.. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2016 Ser ikke noe galt med bilene foran dashcam bilen på hverken rundkjøring eller fartshumpen Det er bare 1 felt på rundkjøringen så cam bilen er bare frekk, men bryter ingen lover da det ikke finnes noen lover for rundkjøringer.. Jeg burde kanskje ha forklart litt mer. Jeg kjører bilen med kamera. Jeg mente ikke å «kjøre forbi» Kiaen (bilen med sladdede skilter), men da den la seg helt til venstre regnet jeg med at den skulle gjennom hele rundkjøringen og til venstre. Jeg skulle rett frem, så jeg la meg til høyre som man skal og plasserte meg riktig videre gjennom rundkjøringen. Jeg følte meg bittelitt frekk, men føler ikke jeg gjorde noe feil. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Dette er da helt vanlig. Her jeg bor er 90% av rundkjøringene uten feltoppmerking og alle kjører som Runar gjør i videoen. Er ikke mye frekk av den grunn Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Kiaen signaliserte med plassering at den skulle til venstre 4 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Moderator har fjernet off-topic innlegg om hvem som startet en diskusjon. Det gjelder diskusjon om rundkjøring, som vi hører hjemme i Trafikk kategorien. Vi ønsker å begrense slike diskusjoner i denne tråden, så nok om det i denne omgang. Rundkjøringsdiskusjonen fortsatte, er flyttet hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1744580 Endret 19. oktober 2016 av Hårek 2 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Fotgjengere uten refleks, og parkert bil med kjørelys/nærlys på... http://www.an.no/nyheter/trafikk/samferdsel/sekundet-senere-kunne-stian-27-blitt-drapsmann/s/5-4-409753 2 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Når man kjører på kveldstid nå er det minimum 10 biler med lysfeil jeg møter på hver tur, da, enten pærer som ikke virker, lys som lyser rett opp i motgående trafikk, eller blendejævlene med tåkelys og nærlys samtidig. Skjønner ikke at politiet ikke bøtelegger folk mer aktivt for det. Jeg har store problemer med å se ting skikkelig når jeg blir blendet. 3 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg irriterer meg grønn over det samme. Jeg pleier å si ifra med å blinke med lysene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå