Dubious Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 (endret) Synd det ikke var noe politi i nærheten, kjøring på rødt lys og sperring av gangfelt Endret 31. august 2016 av Dubious 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 For å oppsummere den kjøringen der "...." 1 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Syntes dette var en litt vel merkelig plassering når man venter på grønt lys... Filmet i dag tidlig: Er vel i slekt med denne fyren: 1 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Inspirert av alt snakket i Tafikalsk klagemur-tråden om forbikjøringer, har vi her et eksempel slalomkjøring Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Den blå bilen lå i venstrefelt og sperret. Da er det bare et alternativ igjen: Slalomkjøring 2 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Kanskje man skal tenke litt alternativt for å unngå køen inn til Oslo hver morgen? https://www.youtube.com/watch?v=K2xuItbLAAU 3 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Nok en kronidiot fanget på kamera. Folk er jo helt lobotomerte! Nå har jeg fått litt mange hendelser på kort tid syntes jeg... Men det blir jo fine filmer 8 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Nok en kronidiot fanget på kamera. Folk er jo helt lobotomerte! Tror jeg hadde tatt meg den friheten å blokkert han, hvis jeg hadde vært deg 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Nok en kronidiot fanget på kamera. Folk er jo helt lobotomerte! Tror jeg hadde tatt meg den friheten å blokkert han, hvis jeg hadde vært deg Joda, det er jo det jeg burde ha gjort. Men igjen, så har jeg jo ikke lyst til å frontkollidere heller... Slike folk burde man uansett regne som ustabile, og jeg har ikke tenkt til å prøve å blokkere alle ustabile folk som kommer kjørende i 1500-kilos metallvogner. Endret 3. september 2016 av Sjulimann 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 I den farten der er det ikke store bremsingen som skal til for å stoppe. Lagt deg helt inn med en gang og han (gjetter på at det er det) har hatt god tid til å bremse ned(samt han har sett det og ikke akselerert like mye). Så stabil at han har kjørt i fronten på meg(deg) betviler jeg har skjedd - mikroskopisk sjanse for at personen er sååå ustabil. Men som sagt, det er meg og oppfordrer ikke andre til å gjøre det samme. 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Jeg ser hva du mener, og for å si det sånn; Jeg er tøff i tankene, men ikke i gjerningsøyeblikket, det går gjerne litt tregere der. Men det kommer seg, jeg tuta hvertfall! Edit: Og fortsatt har jeg ikke lyst til å risikere bulk bare for å gjøre et poeng Endret 3. september 2016 av Sjulimann Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Et forsøk på en unnskyldning? 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Unnskyldning for hva? At du måtte slippe gassen og ned i 60 i 70 sone noen få sekunder? 3 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Ikke lat som at det ikke er irriterende. 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Og hvis folk først absolutt må kaste seg ut, så bør de hvertfall gasse på for det bilen er verdt 5 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Ikke lat som at det ikke er irriterende. Snakk for deg selv! 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Ikke lat som at det ikke er irriterende. Snakk for deg selv! Enig. Jeg er en av de som bremser litt ned når jeg ser det er biler langt forran som vil ut på veien. Vet hvor irriterende det er når man bare må vente og vente til man får mulighet. spesielt i rushtider ol eksempel (gammelt klipp som jeg har postet tidligere) https://www.youtube.com/watch?v=lUJsSSYTQsY Endret 4. september 2016 av Merko. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Helt forskjellige situasjoner. Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hadde dessverre sola midt imot her, så kvaliteten ble ikke bra 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Haha det er jo fint... "Jeg driter i å kjøre når det er grønt, liker best å kjøre på rødt jeg!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå