Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2016 Rapporter Del Skrevet 9. august 2016 Det er ikke noe tau der. Det er en som vil forbi - mulig han skal taue han foran? 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. august 2016 Rapporter Del Skrevet 9. august 2016 Det er vell fordi tauet ryker? Hvis det hadde vært et tau mellom bilene som hadde røket så burde vel avstanden mellom bilene økt? Enig? Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 Kremt, tror bilen bak ble tauet Selv om jeg ikke tror dèt er tilfellet, så ville det uansett vært uansvarlig å taue noen i 110km/t, selv i USA. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Beklager dobbeltpost, det jeg egentlig gikk inn i tråden for var å poste et klipp Fra en kompis som filmet her om dagen: Endret 11. august 2016 av Sjulimann Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 Beklager dobbeltpost, det jeg egentlig gikk inn i tråden for var å poste et klipp Fra en kompis som filmet her om dagen: Opplever det der hele tiden om dagen. Det værste er når personen ikke engang ser til venstre for å se om det kommer en bil.... 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 Det værste er når personen ikke engang ser til venstre for å se om det kommer en bil.... Samme med vikeplikt fra høyre - man kan nesten være helt uti, men likevel kjører de og er helt blind... også for større kjøretøy. Når man er så fjern, så skulle det vært førerkortbeslag for 1-3mnd. Lengre hvis skjedd igjen. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. august 2016 Rapporter Del Skrevet 16. august 2016 Siste samling fra trafikken. Hovedsaklig irriterende oppførsel/kjøring, vikepliktsbrudd og rødlyskjøring. Mange klipp, og ikke alt er veldig ulovlig. Om syklister velger å være "fotgjenger" på overgangsfelt - go for it. Parkering forbudt er ikke det samme som stopp forbudt. Et av klippene rundt 3:00 kjører du ut fra noe jeg ville tolket som et torg/tun ut på en hovedveg. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. august 2016 Rapporter Del Skrevet 16. august 2016 Å vente kun 30 sekunder før man gir opp å få grønt lys er også litt spesielt.. Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Danskene er vist ikke bedre.... Ei heller tyskere Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Hva var galt med tyskern? Han brukte jo blinklys.. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Var nok litt usikker på veien tenker jeg. Vi har vel alle vært der et par ganger 1 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Hva var galt med tyskern? Han brukte jo blinklys..Nei jeg vet ikke jeg, feil felt kanskjeMen det viser jo at det er lurt med blinklys i rundkjøringer. Hadde han ikke hatt blinklys ville jeg lagt meg på siden av han Endret 17. august 2016 av Orbis Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Tyskern plasserte seg vel feil, men jeg synes han rettet opp i dette med klar og tydelig bruk av blinklys. Blinklys er kraftig undervurdert spør du meg... 3 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Blinklys hva er det? 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Blinklys er lys på siden av bilen som du aktiverer samtidig med at du vrir på rattet. Kombinasjonen av ratt og blinklys får bilen til å svinge. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. august 2016 Rapporter Del Skrevet 18. august 2016 Blinklys hva er det? Med det nicket ble jeg faktisk ikke overrasket. 6 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. august 2016 Rapporter Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Blinklys er lys på siden av bilen som du aktiverer samtidig med at du vrir på rattet. Kombinasjonen av ratt og blinklys får bilen til å svinge. Man bør vel strengt tatt signalisere med blinklysene før man vrir på rattet for å foreta noe? Aktiverer du samtidig med at du vrir på rattet, så er det jo nesten meningsløst? Endret 18. august 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. august 2016 Rapporter Del Skrevet 18. august 2016 Bedre sent en aldri! Nytt klipp takk! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. august 2016 Rapporter Del Skrevet 18. august 2016 Eg skylder ikke hele denne situasjonen på Audi-føreren, men vedkommende tok litt vel store tjangser. Føreren av Polo'en fremst i køen var heller ikke noe bedre da vedkommende begynte å bremse når Audien kjørte forbi meg - bil nr 2 bak - noe som effektivt fjernet luka bak seg som Audien kunne ha kjørt inn i når h*n måtte avbryte forbikjøringen. Audien hadde reelt sett kun to alternativer, gjennomføre eller stoppe midt i veibanen. Samspill? Nope. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. august 2016 Rapporter Del Skrevet 18. august 2016 Desverre har alt for mange en uvane med å hive seg på bremsen når de ser noen er på tur forbi og det er møtende bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå