Mikkn Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Min LS460W er litt random på det med tid på opptak, har noen ganger opplevd at hvis jeg trykker på knappen 10 sekunder inn i et klipp, hopper den pluttselig fram 30 sekunder på den fila. Samme med 10 sekunder før slutt så hopper den av og til tilbake 30 sekunder. Har min på loop med 3 min pr. fil. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 https://www.youtube.com/watch?v=QkLul2-tEAs 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Bare noen som har det artig, helt til det ikke er så artig lengre.. 1 Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hva slags dashcam bruker dere? Har lyst til å kjøpe meg en ny dashcam som ikke er altfor dyr, men samtidig som den har noenlunde bra kvalitet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Hva slags dashcam bruker dere? Har lyst til å kjøpe meg en ny dashcam som ikke er altfor dyr, men samtidig som den har noenlunde bra kvalitet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1528998&view=getnewpost 1 Lenke til kommentar
fightingosprey Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Siste samling fra trafikken. Hovedsaklig irriterende oppførsel/kjøring, vikepliktsbrudd og rødlyskjøring. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Jarre - lenge siden jeg hørte på han Kanskje legge til litt tekst på den bilen som har L (siste klipp, bak hvite el-bil), for øvelseskjøring også. Ikke rart man får mye rar kjøring hvis dette er læring Endret 5. august 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Mye nitpick og alt for lang video, giddet ikke se alt og vanskelig å kommentere med så mange klipp når de ikke er nummererte 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Dette er strengt tatt ikke en typisk dashcam-film, men jeg slenger den opp her som en liten kuriositet. Dette er årets første runde på Nurburgring Nordschleife, filmet med Harry's Laptimer på min iPhone 6S. Ingen redigering. OBD-layover nede til høyre er litt ute av synk, halvt-ett sek foran real time, men ikke ille. Dessverre glemte jeg 10Hz-GPSen igjen i leiligheta vi leide, så GPS-koordinatene kommer fra telefonens interne 1Hz GPS, OBDen (wifi OBD-dongle) fungerte bedre enn forventet. Stativet telefonen satt i funka ikke bra... 5 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Dette er den andre filmen jeg noen gang har "redigert". Filmet med Mobius Action Cam. Endret 8. august 2016 av Minus 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 De fleste har vel facebook... https://www.facebook.com/FOX10Phoenix/videos/1083815558333657/ 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Moderatormelding Valgte å slette en serie innlegg - off topic. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 De fleste har vel facebook... https://www.facebook.com/FOX10Phoenix/videos/1083815558333657/ Gikk skikkelig galt og det der da. Vet uansett ikke hva jeg syns om situasjonen. Slike situasjoner kommer man ofte opp i om man kjører på motorvei, for eksempel på Autobahn. Her syns jeg det er dårlig av den pickupen å ikke øke hastgheten sin for å komme seg forbi traileren, og deretter legge seg inn. Bilen bak viser jo tydelig at den vil forbi, men ingen unnskyldning for å ligge helt oppi rumpa på bilen som en idiot. Lenke til kommentar
heygt Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Dette er den andre filmen jeg noen gang har "redigert". Filmet med Mobius Action Cam. lol, merkelig kjøring.. snakka du med han? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Her syns jeg det er dårlig av den pickupen å ikke øke hastgheten sin for å komme seg forbi traileren, og deretter legge seg inn. Kunne jo lagt seg inn, men det er pga nedoverbakken som kom passeringen stoppet opp. Pga trailer økte farten. Man ser at han er på vei forbi igjen med en gang bakken endte. Såpass tid bør man ha når man kommer bak, så ikke den foran må øke på til ulovlige hastigheter. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Når først uhellet er ute så er det heldigvis den aggressive parten som var direkte årsak til ulykken som fikk smellen. Fullt fortjent! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Kremt, tror bilen bak ble tauet Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Kremt, tror bilen bak ble tauet Ser ikke noe tau, og ser vel og ut som avstanden mellom bilene avtar... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det er vell fordi tauet ryker? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) I USA kjører biler mer på cruise i sin egen verden. Også i venste felt sånn som pickupen gjør (dersom han ikke tauer da) Endret 9. august 2016 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå