Rolf_X Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 For å si det enkelt. Det har stått vikeplikt skilt fra kjøreretningen forden har kjørt før og står heller ikke skilt for fletting der. Og det er automatisk at han som må krysse ett kjørefelt vil også ha en lavere hastighet enn en som kun går fra sitt eget kjørefelt inn i ett aksellerasjonsfelt. Utålmodig... javel, kanskje når kuken ikke greier å komme opp i fart i tillegg. Holdt avstand til han også og vente til en mulighet til å gi bånn gas. Jeg selv kom meg av aks. feltet før han og opp i fart. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Ok, jeg bare forholder meg til det videoen viser. Rett før den slutter ser det ut til at bilen foran drar fra deg litt og da er din fart 71. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Enda en vikepliktsrydder Og jeg føler at alle videoer her inne forsvarer folk bil nr 2, før dere gjør det isåfall på denne videoen og sier at jeg gasser på for å lage en konflikt (som jeg ikke gjorde) skal det sier at jeg er mye nærmere enn videoen fremstiller det, pga vidvinkellinsen tror jeg. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 vis noen har tids til red. software så rop ut. Leker meg med Lightworks akkurat nå, men er åpen for andre. Sjekk ut Vegas Pro studio brukt det siden jeg var 13, enkelt og fornøyd med det Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Enda en vikepliktsrydder Og jeg føler at alle videoer her inne forsvarer folk bil nr 2, før dere gjør det isåfall på denne videoen og sier at jeg gasser på for å lage en konflikt (som jeg ikke gjorde) skal det sier at jeg er mye nærmere enn videoen fremstiller det, pga vidvinkellinsen tror jeg. Her brøt mercedesen vikeplikt. Et annet moment er at traktoren har vikeplikt fra høyre, men han kjører nok fordi mercedesen må vente på deg. Kanskje. Et tredje moment er å kjøre traktor med pallegaffel stikkende rett ut. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Enda en vikepliktsrydder https://youtu.be/Qulv84uzwpM Og jeg føler at alle videoer her inne forsvarer folk bil nr 2, før dere gjør det isåfall på denne videoen og sier at jeg gasser på for å lage en konflikt (som jeg ikke gjorde) skal det sier at jeg er mye nærmere enn videoen fremstiller det, pga vidvinkellinsen tror jeg. Her brøt mercedesen vikeplikt. Et annet moment er at traktoren har vikeplikt fra høyre, men han kjører nok fordi mercedesen må vente på deg. Kanskje. Et tredje moment er å kjøre traktor med pallegaffel stikkende rett ut. Her brøt mercedesen vikeplikt? Blir forvirret, både jeg og rød bil har mercedes Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ulykke i Storbritania. Lurer på hvordan dette ender for BMW-sjåføren. Syns kamerabilen holdt litt høy fart... http://www.vgtv.no/#!/video/124522/lastebilens-dashbord-kamera-filmet-da-alt-gikk-galt Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ulykke i Storbritania. Lurer på hvordan dette ender for BMW-sjåføren. Syns kamerabilen holdt litt høy fart... http://www.vgtv.no/#!/video/124522/lastebilens-dashbord-kamera-filmet-da-alt-gikk-galt Linken din fører til en ulykke i USA? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg synes også kamerabilen holder for høy hastighet med tanke på manglende sikt i svingene, selv om han ifølge teksten i videoen kjører under fartsgrensen. Den relativt høye farten er nok litt medvirkende til at han mister kontrollen når han ser en hindring i veibanen. Men selvfølgelig er jo Bmwen skykd i ulykken. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Ser ut som BMWen forsvant... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hmm... Artig at du tutet før du kastet deg på bremsene! Innøvd tuterefleks Rolf_X ? 2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg har kjøre med en fing klar på fløyten når jeg ligger i venstre. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hmm... Artig at du tutet før du kastet deg på bremsene! Innøvd tuterefleks Rolf_X ? Mulig det . Men bremsa og putta inn clutchen også. Hadde jeg ikke bremsa så hadde det smelt godt. Man hører jo at dekka tar tak også. Parkerer den bilen til søndag da jeg må ha service på den nå uansett så fra da og en uke frem blir det ikke noen opptak. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Var vitne til mye rart på vei fra Geilo -Stavanger og tilbake. Men merkeligste var idag, da en hvit "suv" lå foran meg opp fra hardanger og over vidda. Tydligvis flere som har reagert på denne pjokken ettersom politiet stanset han og jeg skjønte godt hvorfor så jeg stoppet like gjerne og viste frem videoene fra dashcammet. Føreren mistet førerkortet på stedet, like greit. Han må lære seg hvordan og hva effektiviteten av kutting av svinger går ut på. Ellers var det utfordrende å kjøre en brei nesten 2 meter brei gammel S-klasse gjennom veiene ned til odda og forbi hardanger 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 fy flate ass, du var ikke helt over i motsatt kjørefelt når du passerte syklisten! Førerkortbeslag!! Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 fy flate ass, du var ikke helt over i motsatt kjørefelt når du passerte syklisten! Førerkortbeslag!! Hehe. Ser nærme ut syklisten men ta forbehold i vidvinkelen på linsa Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 I det ene tilfellet gjorde han etter mitt syn helt rett, der han passerte en bil som hadde stoppet på veiskulderen. Det er grunn til å ha god avstand i slike tilfeller, noe jeg mener kamerabilen feilet litt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå