Merko Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Må jeg kjøpe mer popcorn i kveld? Venter på update!Ble ikke noe mer svar fra han når jeg sendte han en "oppfølging" på meldingen han sendte. Skal ikke trykke på for mange knapper mot folk som har et navn jeg ikke kan uttale 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Hehe, jeg sendte regnr for å få navn på han på videoen din jeg også, og ja, skal ikke prøve å uttale det Lenke til kommentar
Woods Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Må jeg kjøpe mer popcorn i kveld? Venter på update!Ble ikke noe mer svar fra han når jeg sendte han en "oppfølging" på meldingen han sendte. Skal ikke trykke på for mange knapper mot folk som har et navn jeg ikke kan uttale Det er nok et smart trekk. Det er svært sjeldent jeg gjør det, men jeg bruker å ringe folk hvis jeg mener de har kjørt uforsvarlig (med opptak, selvfølgelig). Da ringer jeg med skjult nummer, i tilfelle vedkommende er av typen som ikke lar seg tilsnakke. Bruker dog å opptre høflig i slike samtaler, og det har som regel endt opp i hyggelige samtaler. I tillegg tror jeg dette har en positiv effekt, da ikke alle er klar over hvor lett man spore opp eier på bilreg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Det er svært sjeldent jeg gjør det, men jeg bruker å ringe folk hvis jeg mener de har kjørt uforsvarlig (med opptak, selvfølgelig). Da ringer jeg med skjult nummer, i tilfelle vedkommende er av typen som ikke lar seg tilsnakke. Bruker dog å opptre høflig i slike samtaler, og det har som regel endt opp i hyggelige samtaler. I tillegg tror jeg dette har en positiv effekt, da ikke alle er klar over hvor lett man spore opp eier på bilreg.Jepp, godt poeng. Blir nok til at jeg prøver meg på noe sånt, om det skulle skje noe alvorlig en gang, med norske sjåfører. Orker ikke samtaler hvor jeg bare får "Jai ikke forstå" tilbake. Men ja, litt sketchy når man sender melding med ditt eget nummer. Så lenge man opptrer "ordentlig", så går det nok greit! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Bilen forran deg som kontakter deg?Litt usikker på hva du mener. kameraet viser det som er bak meg. I rundkjøringen så er det den hvite bilen som tuter på meg. Jeg sender han en tekstmelding samme kveld for å høre hvorfor. Så var jeg som tok kontakt med han. Sorte bilen som er forran meg gjorde ingenitng Trodde det var du som svarte gebrokent iom du sa <Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet".> og la ved neste skjermbilde. Missforståelse do skjonerr? Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Vel, dere får selv bedømme... Bussen legger seg ut litt tidlig spør du meg... Endret 24. juni 2016 av Sjulimann Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 nomore har gode bremser! ser ut på filmen som at evt. bilene bak også hadde... Ja, og filmen til Nomore er et utmerket eksempel på hvor viktig det er å holde god avstand. Ser ut som en kraftig oppbremsing og hadde eventuelle biler bak holdt mindre enn 3sek avstand så er det gode sjanser for at Nomore hadde sittet med ødelagt bil og nakkesmerter idag. Eg har en vane for å sjekke regelmessig i speilet for å vite hva som er bak meg og evnt hvor flink vedkommende er til å holde avstand. Denne dagen visste eg at det ikke var noen bak meg. I tillegg har eg for vane å trykke ned bremsepedalen tidlig(for å få på bremselyset) og deretter etter veldig kort tid trykke inn bremsene helt. Ingen garanti noen av delene men det har som regel skaffet meg noen ekstra marginer tidligere. Og bremsene er helt greie. Hastigheten der var 90 på cruisecontrollen og ca 85 km/t i reell hastighet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Ble ikke noe mer svar fra han når jeg sendte han en "oppfølging" på meldingen han sendte. Hvordan vet du hvem som førte bilen da? Du kan jo sende registrert eier et videoklipp.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Ble ikke noe mer svar fra han når jeg sendte han en "oppfølging" på meldingen han sendte. Hvordan vet du hvem som førte bilen da? Du kan jo sende registrert eier et videoklipp.. Utseende passet med navnet. men for all del, kan like gjerne være faren eller broren jeg sendte til det får vi nok aldri vite. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2016 Vel, dere får selv bedømme... Bussen legger seg ut litt tidlig spør du meg... https://www.youtube.com/watch?v=DuIDjqy891k Jeg synes bussen opptrer greit, blinker og starter feltskifte. Bilen bak burde selvfølgelig lettet litt på gassen og hjulpet bussen, men det klikker helt for vedkommende. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Vel, dere får selv bedømme... Bussen legger seg ut litt tidlig spør du meg... Hvorfor la bussen seg ut til venstre i det hele tatt? 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Utseende passet med navnet. men for all del, kan like gjerne være faren eller broren jeg sendte til det får vi nok aldri vite. I tilfelle er det jo ikke så rart om han syntes du burde presentert deg, eller i det minste forklart hva du snakket om Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Merko, han er polsk.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Den bussen der hadde irritert meg også. 2 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Hvis folk kunne slutte å kjøre ut i kryss de ikke kommer igjennom, hadde det vært fint Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Merko, han er polsk.. Nettopp. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Hvis folk kunne slutte å kjøre ut i kryss de ikke kommer igjennom, hadde det vært fint Dette er egoister som ikke klarer/vil lese trafikkbildet. Først meg sjøl, så meg sjøl" mentalitet. 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Dette er egoister som ikke klarer/vil lese trafikkbildet. Først meg sjøl, så meg sjøl" mentalitet. Utfordringen er å komme seg framover hvis man ikke skal gjøre det samme selv enkelte ganger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 Ser ut som at du er problemet også, da du ikke kjører på grønt, men kan jo hende du ikke har noen bak deg, så da er du bare et problem for deg selv angående rundkjøringa så hadde vel den bilen forkjørsrett, men så ble den tvilsom.. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2016 "Ved grønt lys kan kjørende passere signal eller stopplinje dersom vegen er fri" 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå