Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syklister i Oslo er en gjenganger. Den på Tøyen er jo "sporbar" sia tullingen sykler med firmalogo på seg. Men fotgjengere er noe jeg ikke stoler på verken med sykkel eller med bil. Mange virrehuer som ikke har trafikkvett blant dem og kjører man på en av dem blir det bråk.

Lenke til kommentar

nomore har gode bremser! ser ut på filmen som at evt. bilene bak også hadde...  :rofl:

Ja, og filmen til Nomore er et utmerket eksempel på hvor viktig det er å holde god avstand. Ser ut som en kraftig oppbremsing og hadde eventuelle biler bak holdt mindre enn 3sek avstand så er det gode sjanser for at Nomore hadde sittet med ødelagt bil og nakkesmerter idag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet".

Bilen forran deg som kontakter deg?

Litt usikker på hva du mener.

kameraet viser det som er bak meg. I rundkjøringen så er det den hvite bilen som tuter på meg. Jeg sender han en tekstmelding samme kveld for å høre hvorfor. Så var jeg som tok kontakt med han.

Sorte bilen som er forran meg gjorde ingenitng :p

Lenke til kommentar

Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet".

Bilen forran deg som kontakter deg?

Litt usikker på hva du mener.

kameraet viser det som er bak meg. I rundkjøringen så er det den hvite bilen som tuter på meg. Jeg sender han en tekstmelding samme kveld for å høre hvorfor. Så var jeg som tok kontakt med han.

Sorte bilen som er forran meg gjorde ingenitng :p

Må jeg kjøpe mer popcorn i kveld? Venter på update! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...