Dubious Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Skulle ønske det var noen som kunne stille med advokat og masse penger og oppfordre til sivil ulydighet, så kunne vi alle kjøre på rødt, helt til det gjøres noe med syklistene Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Syklister i Oslo er en gjenganger. Den på Tøyen er jo "sporbar" sia tullingen sykler med firmalogo på seg. Men fotgjengere er noe jeg ikke stoler på verken med sykkel eller med bil. Mange virrehuer som ikke har trafikkvett blant dem og kjører man på en av dem blir det bråk. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Var det helt dust av meg at jeg ikke stoppet for den hvite bilen? https://www.youtube.com/watch?v=9U9c5cFnoUs Hører jo det kviner i dekkene hans når han er i rundkjøringen. Virker som han speeder på det han kan slik at han kan bruke hornet sitt 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Det du opplever her er en bilbølle og konfliktsøker. Du har helt rett i at han speeder på og deretter bråbremse for å kunne få anledning tl å hive seg på hornet. Så her fikk han utløp for dagens aggressjoner...så egentlig burde han takket deg. 7 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Tror nok du med god samvittighet kan la den stoppen få passere Du kan tenke på om den kjøringen har vært slik hvis han hadde hatt kjørelærer/sensor ombord. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 ...og strengt tatt så er det vel idioten i passaten som har vikeplikt for Merko. Han skifter felt lenge etter at Merko har entret rundkjøringen. 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Tulling. Han i passaten altså.. Han bryter uten tvil paragraf 3. 2 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 To dager på rad i den samme rundkjøringen 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 For en sløkkis... Snakke meg om å gjøre seg vanskelig Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet". 4 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet". Bilen forran deg som kontakter deg? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 nomore har gode bremser! ser ut på filmen som at evt. bilene bak også hadde... 1 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 En taxi bør vel vite bedre..: 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 nomore har gode bremser! ser ut på filmen som at evt. bilene bak også hadde... Ja, og filmen til Nomore er et utmerket eksempel på hvor viktig det er å holde god avstand. Ser ut som en kraftig oppbremsing og hadde eventuelle biler bak holdt mindre enn 3sek avstand så er det gode sjanser for at Nomore hadde sittet med ødelagt bil og nakkesmerter idag. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet". Bilen forran deg som kontakter deg? Litt usikker på hva du mener. kameraet viser det som er bak meg. I rundkjøringen så er det den hvite bilen som tuter på meg. Jeg sender han en tekstmelding samme kveld for å høre hvorfor. Så var jeg som tok kontakt med han. Sorte bilen som er forran meg gjorde ingenitng Lenke til kommentar
Woods Skrevet 22. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2016 Jammen godt at jeg også kan lære han en ting eller to om "høflighet". Bilen forran deg som kontakter deg? Litt usikker på hva du mener. kameraet viser det som er bak meg. I rundkjøringen så er det den hvite bilen som tuter på meg. Jeg sender han en tekstmelding samme kveld for å høre hvorfor. Så var jeg som tok kontakt med han. Sorte bilen som er forran meg gjorde ingenitng Må jeg kjøpe mer popcorn i kveld? Venter på update! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå