Dubious Skrevet 8. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2016 Bilen foran hadde sikkert flyttet på seg om idioten i Volvoen hadde brukt blinklys.. 3 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2016 Helt rett! Bruk av blinklys gir trafikkflyt og vil i noen tilfeller øke fremkommeligheten for seg selv. Fryktelig mange som ikke forstår det. 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 8. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2016 Han med tilhenger burde ikke fått lov å kjøre med tilhenger nei... Her syntes jeg bussen kom litt vel nære: Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2016 Bussen har lett for å låne litt av motgående felt der pga den brå svingen. Det der er dog i meste laget. Ellers kan det jo bemerkes at det ikke er på Strømmen, men i Sagdalen. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 8. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Aha, SÅ lokalkjent er jeg ikke nei Endret 8. juni 2016 av Sjulimann Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 Vet ikke om jeg gidder laste opp klipp.. men vil man forbi så vil man.. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Vet ikke om jeg gidder laste opp klipp.. men vil man forbi så vil man.. Merker det selv, gidder ikke ta med kortet eller overfør via trådløst til mobilen. Skulle vært enklere å overført fra kamera til mobil. En trykk på knapp og der lastes det opp til mobilen - da har man hatt episoder man vil se mer på/poste, rett inn på mobil. (elns) Ser ikke ut som det er umulig å komme forbi der, så den plassen hadde jeg også kjørt forbi.(eller ... er det sperrelinje? - Trodde det var varsellinje - man har dog lov å kjøre forbi) Litt vanskelig å se dybde på bildet, men det kan virke som de passerte litt nærme, eller/og la seg inn litt tidlig. Endret 10. juni 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 Vet ikke om jeg gidder laste opp klipp.. men vil man forbi så vil man.. Merker det selv, gidder ikke ta med kortet eller overfør via trådløst til mobilen. Skulle vært enklere å overført fra kamera til mobil. En trykk på knapp og der lastes det opp til mobilen - da har man hatt episoder man vil se mer på/poste, rett inn på mobil. (elns) Ser ikke ut som det er umulig å komme forbi der, så den plassen hadde jeg også kjørt forbi.(eller ... er det sperrelinje? - Trodde det var varsellinje - man har dog lov å kjøre forbi) Litt vanskelig å se dybde på bildet, men det kan virke som de passerte litt nærme, eller/og la seg inn litt tidlig. Joda, men som du ser på bilde, så kommer det en bil i motkommende felt. hadde helt klart ventet til bilen hadde passert før jeg hadde lagt meg ut. er jo en grei strekkning rett etter svingen i tillegg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 Mye man ikke ser da det kun er et bilde.. Hvor fort kjørte de? Kjørte bilen forbi før motgående kom eller samarbeidet de? og ved samarbeid mener jeg at motgående bil holdt seg til høyre, noe mange faktisk gjør når de ser hindringer i veien Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 Joda, men som du ser på bilde, så kommer det en bil i motkommende felt. Ahh, trodde begge kjørte forbi- Litt lettere enkelte gang med video Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2016 Joda, men som du ser på bilde, så kommer det en bil i motkommende felt. Ahh, trodde begge kjørte forbi- Litt lettere enkelte gang med video hehe ja.. men sånnet tiltak. Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 11. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2016 Skulle kjøre forbi.. men ble brått avbrutt.. Da gjør man slik russerne ofte gjør (Dette er i Russland) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Møtte denne tosken her om dagen. Stoppet og slapp av ungene sine 500 meter lengre opp. 4 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Møtte denne tosken her om dagen. Stoppet og slapp av ungene sine 500 meter lengre opp. Er det noen som sender slikt til politiet? Hadde det skjedd meg hadde jeg gjort det. Det kan hende fotgjengeren kun er oppmerksom på din bil (logisk nok), og da kunne det fort gått veldig galt. Slike folk burde ikke ha sertifikatet. 7 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Den der bør sendes politiet ja, det der er jeg ganske sikker på han ville mistet lappen for... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Politiet ble tipset på mandag. Det verste som kan skje er vel at det ikke skjer noe. Eller kanskje de ber meg ta ned videoen på grunn av synlig registreringsnummer? Får vel sladde det også, litt bedre enn jeg gjorde fotgjengeren. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Førerkortbeslag på stedet! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 https://youtu.be/A4ICn0yDfv0 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Filmen virket ikke direkte, så man må inn på Youtube.com for å se filmen. Å se syklister sykle på rødt lys, det ser man hele tiden hver dag. De tror de ikke har noen vikeplikt eller regler å følge dessverre. Bilisten som suste forbi på første klipp, burde være glad for at ikke politiet så ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå