nomore Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Var litt vanskelig å se på avstand, men prøvde å synliggjøre det en ser i filmen. Dette er 80-sone og vedkommende som havner bak traktoren kjører forbi med veldig liten avstand til møtende bil. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Når vedkommenede er forran bilen i motkommende kjørefelt, og ett sekund etter passerer han, så vil jeg påstå at det pr definasjon er en farlig situasjon. Dårlig vurdering fra bilen som tar forbikjøringen. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Når vi først er i gang. Vedkommende krysser veien rett fremfor meg for å kjøre inn på innkjøringen til McDrive. Må ha vært veldig sulten som ikke kan vente i noen sekund så vedkommende får overholdt vikeplikten og latt meg passere.. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Når vi først er i gang. Vedkommende krysser veien rett fremfor meg for å kjøre inn på innkjøringen til McDrive. Må ha vært veldig sulten som ikke kan vente i noen sekund så vedkommende får overholdt vikeplikten og latt meg passere.. Slikt skjer da stadig. Bare å gjøre som folk pleier, hopp ut av bilen og ta frem balltreet 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Ah... seff. Balltreet hadde eg glemt hjemme Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Når vedkommenede er forran bilen i motkommende kjørefelt, og ett sekund etter passerer han, så vil jeg påstå at det pr definasjon er en farlig situasjon. Dårlig vurdering fra bilen som tar forbikjøringen. Enig, det var en skikkelig stygg forbikjøring. Hadde kamera vært litt nærmere situasjonen hadde videoen blitt et skoleeksempel på en utrygg forbikjøring. Dessverre er det mange som mister hodet når de får saktegående kjøretøy foran seg. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2016 Ah... seff. Balltreet hadde eg glemt hjemme Jeg vil si tja... Du svingte vel selv inn på veien og hadde vel knapt fart... vedkommende så vel det og vurderte det som trygt å krysse foran. Mulig litt feilvurdering men ikke så veldig galt.. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 25. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2016 Der sparte han de 5 livsviktige sekundene sine den dagen... 6 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 Det ser det ikke ut som han her gjorde, selv om han prøvde: (Litt gammel video, men det er først nå jeg oppdaget denne tråden, så jeg starter med de første ) 4 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 Sånne folk skulle fått juling Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 Synd at det eneste politiet vi har ute i Norge står i busker.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Du får sende en epost til "Vakt og Alarm AS", så nevne det for dem. kanskje de snakker litt vett inn i han. Edit: Gjorde det for deg. Endret 26. mai 2016 av Merko. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 Du får sende en epost til "Vakt og Alarm AS", så nevne det for dem. kanskje de snakker litt vett inn i han. Edit: Gjorde det for deg. Ble vurdert. Hva sa de? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2016 Sendte for 15min siden hehe. Får nok ikke svar før tidligst imorgen. Skal oppdatere deg med hva de sier om de i det heletatt svarer. 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 En klovn som ikke kan rundkjøring. Begge feltene kan jo brukes for å kjøre rett frem, og det er skiltet fletting ETTER rundkjøringen men han skal absolutt bytte felt... Jeg vet, jeg tuta litt sent! Jobber med å forbedre tuterefleksen min! 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 haha - den idioten der hadde enten havnet bak meg eller i siden på bilen min. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg vet, jeg tuta litt sent! Jobber med å forbedre tuterefleksen min! En moderat depresjon forbedret tuterefleksen min! Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) En klovn som ikke kan rundkjøring. Begge feltene kan jo brukes for å kjøre rett frem, og det er skiltet fletting ETTER rundkjøringen men han skal absolutt bytte felt... https://www.youtube.com/watch?v=olkpZH1umVg Jeg vet, jeg tuta litt sent! Jobber med å forbedre tuterefleksen min! Har en sånn rundkjøring i nærheten, har vært nær kollisjon der flere ganger Endret 27. mai 2016 av Orbis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå