Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden for egne og andres dashcam-videoer

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjørte på elg en ang i forrige uke :) skal få klippet tilbake snart, hvilket kamera bruker dere? lurer på dod ls460w

Jeg har DOD LS360W, samme som LS460W, men uten GPS og er glitrende fornøyd. Kameraet er et av de absolutt aller beste på dårlige lysforhold. DOD får du rimelig hos www.dashbordkamera.no og hos www.japanphoto.no

Lenke til kommentar

Filmet dette med biltemas dashkamera. DOD LS360W er nå bestilt. https://www.facebook.com/ToreKvinnegardErIkkeHetro/posts/10154882849407619

Synes ikke denne forbikjøringa var så veldig hensynsfull. Ser det ikke på videoen men er umulig å se om det kommer bil i svingen og 5 sek etter kommer det jaggu en bil.. Bestilte det idag. Mulig jeg har det før fredag neste uke? hvordan er dashboardkamera.no med levering?

Endret av Username188765
Lenke til kommentar

hvordan gikk det egentlig med bilen? Så ut som du skrenset og traff autovern sidelengs...tok du hele siden? Har du fått taksert skaden?

Reparasjonen kom på 75.000(så fremt de ikke finner noe feil på hjulstillingen)

spørsmål, når du skriver skademelding...legger du med videoen? I så tilfelle behøver du vel ikke å skrive en omfattende beskrivelse..

Lenke til kommentar

hvordan gikk det egentlig med bilen? Så ut som du skrenset og traff autovern sidelengs...tok du hele siden? Har du fått taksert skaden?

Reparasjonen kom på 75.000(så fremt de ikke finner noe feil på hjulstillingen)

spørsmål, når du skriver skademelding...legger du med videoen? I så tilfelle behøver du vel ikke å skrive en omfattende beskrivelse..

La ikke med videoen nei. Skrev bare veldig kort hva som skjedde egentlig.

Lenke til kommentar

Trodde det var noen paragrafer som inneholdt noe med å se i speilet før man foretok en forbikjøring for å forsikre seg om at ingen bak har allerede begynt på en, og at man skal vike for de bak om man skal kjøre forbi og heller aldri hindre noen og gi fri vei... vel... etter siste bilen passerte slo jeg på blinklyset og la meg ut og da turboen kicka inn begynte dette vogntoget å kjøre og.. Dem tar seg litt for godt til i veien noen ganger spør du meg. Dette er på sjongsletta på riksvei 7 i Hallingdal, en strekke det er veldig populært å kjøre forbi...

Lenke til kommentar

Man skal før man begynner forbikjøring forsikre seg om at ikke bakenforkjørende har begynt forbikjøringen.

Usikkerheten her ligger i når man kan anse lastebilen for å ha startet på forbikjøringen.

Jeg vil si at forbikjøringen her startet før han ga tegn til å kjøre forbi, den startet i det han begynte å bygge opp hastigheten han trenger.

Egoisten i dette klippet er nok filmbilen, vedkommende fremstår som en utålmodig, stressa og uhøflig drittsekk.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke forkjørsvei, nei. Jeg kjører i 40 i 40-sone, veiene fra høyre er gater med 30-sone. Jeg slapp vel opp gassen omtrent i det jeg passerte gangfeltet, pleier å trille forbi veien fra høyre til jeg ser det er klart. Har til nå ikke hatt noen problemer med å stoppe for bilister og syklister der, men de har alle plassert seg på riktig side av gata de kommer fra. Det hadde blitt en spennende situasjon hvis jeg tilfeldigvis skulle svinge inn i den gata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...