Yob tvaya mat' Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) kjørte på elg en ang i forrige uke skal få klippet tilbake snart, hvilket kamera bruker dere? lurer på dod ls460w Endret 25. februar 2016 av Yob tvaya mat' 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 hvordan gikk det egentlig med bilen? Så ut som du skrenset og traff autovern sidelengs...tok du hele siden? Har du fått taksert skaden? Reparasjonen kom på 75.000(så fremt de ikke finner noe feil på hjulstillingen) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 kjørte på elg en ang i forrige uke skal få klippet tilbake snart, hvilket kamera bruker dere? lurer på dod ls460w Jeg har DOD LS360W, samme som LS460W, men uten GPS og er glitrende fornøyd. Kameraet er et av de absolutt aller beste på dårlige lysforhold. DOD får du rimelig hos www.dashbordkamera.no og hos www.japanphoto.no Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2016 hvordan gikk det egentlig med bilen? Så ut som du skrenset og traff autovern sidelengs...tok du hele siden? Har du fått taksert skaden? Reparasjonen kom på 75.000(så fremt de ikke finner noe feil på hjulstillingen) Ai, det ble såpass ja, håper du har kasko Lenke til kommentar
Username188765 Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Filmet dette med biltemas dashkamera. DOD LS360W er nå bestilt. https://www.facebook.com/ToreKvinnegardErIkkeHetro/posts/10154882849407619 Synes ikke denne forbikjøringa var så veldig hensynsfull. Ser det ikke på videoen men er umulig å se om det kommer bil i svingen og 5 sek etter kommer det jaggu en bil.. Bestilte det idag. Mulig jeg har det før fredag neste uke? hvordan er dashboardkamera.no med levering? Endret 26. februar 2016 av Username188765 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 Døll, men illustrativ testfilm jeg har laget, billigkamera vs DOD LS360W: Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 hvordan gikk det egentlig med bilen? Så ut som du skrenset og traff autovern sidelengs...tok du hele siden? Har du fått taksert skaden?Reparasjonen kom på 75.000(så fremt de ikke finner noe feil på hjulstillingen) spørsmål, når du skriver skademelding...legger du med videoen? I så tilfelle behøver du vel ikke å skrive en omfattende beskrivelse.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2016 hvordan gikk det egentlig med bilen? Så ut som du skrenset og traff autovern sidelengs...tok du hele siden? Har du fått taksert skaden?Reparasjonen kom på 75.000(så fremt de ikke finner noe feil på hjulstillingen) spørsmål, når du skriver skademelding...legger du med videoen? I så tilfelle behøver du vel ikke å skrive en omfattende beskrivelse.. La ikke med videoen nei. Skrev bare veldig kort hva som skjedde egentlig. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 28. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2016 Lurer på dashbordkamera.no jeg og lyst til å bestille ls460w derfra. Rask levering? Blir sendt fra Ulsteinvik da, så hvordan sendes den? Til bergen også tog østover? Lenke til kommentar
Username188765 Skrevet 29. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2016 Trodde det var noen paragrafer som inneholdt noe med å se i speilet før man foretok en forbikjøring for å forsikre seg om at ingen bak har allerede begynt på en, og at man skal vike for de bak om man skal kjøre forbi og heller aldri hindre noen og gi fri vei... vel... etter siste bilen passerte slo jeg på blinklyset og la meg ut og da turboen kicka inn begynte dette vogntoget å kjøre og.. Dem tar seg litt for godt til i veien noen ganger spør du meg. Dette er på sjongsletta på riksvei 7 i Hallingdal, en strekke det er veldig populært å kjøre forbi... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2016 Ser ut som at dere blinket nokså samtidig og da har du vikeplikt 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2016 Det ser ut som du ligger i dø-sone og da ser selvfølgelig ikke sjåføren dette. Jeg syns det ser helt ok ut for hans/hennes del 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2016 Helttenig med to forrige skribenter, trailer og filmbil begynte blinking omtrent samtidig. Det at bilen bak har friskere fraspark betyr ikke at trailer har vikeplikt. Ganske så overdreven bruk av lyshornet fra filmbilen! 5 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2016 Man skal før man begynner forbikjøring forsikre seg om at ikke bakenforkjørende har begynt forbikjøringen. Usikkerheten her ligger i når man kan anse lastebilen for å ha startet på forbikjøringen. Jeg vil si at forbikjøringen her startet før han ga tegn til å kjøre forbi, den startet i det han begynte å bygge opp hastigheten han trenger. Egoisten i dette klippet er nok filmbilen, vedkommende fremstår som en utålmodig, stressa og uhøflig drittsekk. 4 Lenke til kommentar
Username188765 Skrevet 2. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2016 Jepp. Sikkert fordi han hadde hot-time med moren til en av diskusjon.no's medlemmer så kan ha noe med det å gjøre. Whatever. Har fått mitt ls360w B) Er det noe som heter anti-shake på kameraet, står i manualen? "Anti-shaking on/off" men finner det ikke i kameraet. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2016 Kan ikke huske å ha sett noe sånt på mitt. Sjekk om manualen er til flere forskjellige kamera. Mulig det finnes en nyere firmware jeg ikke kjenner til. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2016 Bestilte et mini 0806 i helgen. Tenker det er best "bang for the buck" når man ikke vil betale 3-4.000,- for et blackvue. Gleder meg til å få det i bilen. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=uJJ6-OmcH8Y Traff på han her i dag. Har selv blitt påkjørt på sykkel en gang, så jeg har lært meg at man bør være rimelig defensiv som syklist. Tydeligvis ikke alle som tenker likt som meg. Endret 8. mars 2016 av Frank Drebin Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 Frank: Regner med at du ikke kjører på forkjørsvei? Jeg synes ikke du demper farten nok før veien som kommer fra høyre. Syklisten hadde hatt retten på sin side til å krysse over din veibane foran deg. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 Det er ikke forkjørsvei, nei. Jeg kjører i 40 i 40-sone, veiene fra høyre er gater med 30-sone. Jeg slapp vel opp gassen omtrent i det jeg passerte gangfeltet, pleier å trille forbi veien fra høyre til jeg ser det er klart. Har til nå ikke hatt noen problemer med å stoppe for bilister og syklister der, men de har alle plassert seg på riktig side av gata de kommer fra. Det hadde blitt en spennende situasjon hvis jeg tilfeldigvis skulle svinge inn i den gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå