Sheldon C Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) rett og slett skammelig...viser at her er det kun det å få mest mulig penger inn i kassa som gjelder. Send til VG! Endret 17. september 2015 av Bond007 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Uuuggghh. Parkeringsvakter. Har bare møtt 1 hyggelig fyr i parkeringsvaktuniform, og han var kommunalt ansatt. Alle private har vært kjipe drittsekker som prøver å få være kjipest mulig. Godt at du har videobevis da. Er saken til behandling nå, eller hva skjer? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Nå kikket jeg ikke på klokke eller noe annet, mer når du står der har du vel strengt tatt parkert...? 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Påstanden "Nei, jeg har ikke parkert heller" er beviselig feil. Videoen viser jo tydelig at du har parkert. 6 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sjekket nå. Ingen bevis på NÅR du kom, men det er ca 4 min fra p-vakten kom til du kjørte. Det er parkering! 5 Lenke til kommentar
Nicolae Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hvorfor syns du at det er rimelig at du skal kunne stå gratis parkert bare fordi du sitter bak rattet og "venter på noen"? Godt jobbet av parkeringsvakten. 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Jeg etterlyser bare litt skjønn og godvilje hos parkeringsvakten. Hadde det ikke holdt med en advarsel I dette tilfellet? Eller er pengesuget for sterkt? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Måtte bråbremse da en lastebil plutselig hev seg ut uten å se seg for i speilet. Var mer "dramatisk" i virkeligheten enn på videoen Fra 2:09 https://www.youtube.com/watch?v=51PvQhNceME 1 Lenke til kommentar
Nicolae Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Bond007, den 18 Sept 2015 - 15:58, sa:Jeg etterlyser bare litt skjønn og godvilje hos parkeringsvakten. Hadde det ikke holdt med en advarsel I dette tilfellet? Eller er pengesuget for sterkt? Da blir det veldig fort en praksis at det er greit og parkere gratis hvis det sitter en person i bilen. Og ved Legevakta i Oslo er det nok veldig mange som ville gjort akkurat det. Skjønner godt at de må være litt strenge der. Han så jo t.o.m. betjenten komme kjørende, hvorfor ikke bare gå ut å kjøpe en billett? 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Måtte bråbremse da en lastebil plutselig hev seg ut uten å se seg for i speilet. Var mer "dramatisk" i virkeligheten enn på videoen Godt han brukte blinklyset i alle fall, såpass at du kunne avverge smell. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Tungtraffikk i høyre felt tar igjen biler og presser seg ut, fordi de selv ikke vil slakke på cruisen. Pass på! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Kjøring på motorvei og fletting kan være skummelt for noen: https://vimeo.com/139873308 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Ikke noe dramatisk, men nå har iallefall glatta starta her i sør. Ser ikke så bratt ut, men er relativt bratt nedoverbakke her, som er svingete. Var "Black Ice" hele veien nedover. Gikk heldigvis fint med bilen. Litt småkjipt om man sklir inn i autovernet eller fjellet Tok en liten stund før jeg fikk stoppet. https://www.youtube.com/watch?v=S_M9h8XiQN8 Endret 24. november 2015 av Merko. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hehehehe glatt ja. Litt på sidelinja, men nå så jeg hvor mye bedre DODen er enn Black på dårlig lys. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Påstanden "Nei, jeg har ikke parkert heller" er beviselig feil. Videoen viser jo tydelig at du har parkert. Har alltid forstått det slik at det er forskjell på stans og parkert? Om man sitter i bilen så har man vel strengt tatt ikke parkert? Godt mulig jeg tar feil, har bare alltid tenkt slik. Om det ikke er noen forskjell så kan man jo bare droppe å ha separate skilt for stans forbudt og parkering forbudt. Endret 24. november 2015 av Apox Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Trafikkreglene er lett tilgjengelig på nett, og der står det: Parkering: Enhver hensetting av kjøretøy, selv om føreren ikke forlater det. Unntatt er kortest mulig stans for av- eller påstigning eller av- eller pålessing. 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Han skal ikkje komme over i feltet mitt så nær meg vel? Han hadde jo plenti med rom framfor meg så kan kunne kjøyre fortere og flette uten å kline seg inni meg. Lurer på om han viste eg var der i det heile. Blinklys er også oppskrytt å bruke. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Bra video! Han skal bruke blinklys og ikke skifte felt så nærme. 1. Folk kjører rundt trøtte, i pillerus osv osv. Pass på å ikke ligg i dødvinkelen neste gang og kanskje du får feire jul også til neste år! Som motorsyklist lærer man fort sånt! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Bra video! Han skal bruke blinklys og ikke skifte felt så nærme. 1. Folk kjører rundt trøtte, i pillerus osv osv. Pass på å ikke ligg i dødvinkelen neste gang og kanskje du får feire jul også til neste år! Som motorsyklist lærer man fort sånt! Tja... Det er jo påtvunven fletting ikkje langt unda der... 250 meter til så er det vanlig tunell i forbindelse med den store ventehallen du ser etter 15 sek. Eg viste jo at før eller seinere kom han til å gji på for å komme forran eller slakke av for å gå bak meg. Men han valgte å ikkje sjå meg og bare legge bilen inn i mitt felt. Endret 26. desember 2015 av rvenes Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Filmen viser jo ikke fletting i det hele tatt, men et ordinært dårlig feltskifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå