TMB Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Han skulle vel kjørt i feltet du gjorde, for så å legge seg i det venstre feltet etter rundkjøringen? Hvordan kunne han ikke skjønne det? folk ass. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Piler eller ikke, han hadde uansett vikeplikt for deg. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Han kunne ikke innse at han hadde gjort noe galt, men mente at jeg 'presset meg fram'. Er vel bare å vise han videoen, da. Vanskelig å argumentere mot den. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Jeg hadde min første tur til "Mekka" - Nürburgring Nordschleife for noen uker siden. Der fikk jeg brukt DODen litt alternativt i forhold til vanlig bruk av dashcam. Slengte på et par bilder og litt tekst, og vips så ble det et kjempefint digitalt ferieminne Edit: Jepp, jeg er klar over at vi høres ut som to unger som har sin første tur på tivoli, men helt seriøst så er dette det aller morsomste jeg noen gang har gjort. Passasjeren min har mange runder på Ringen og erfaring som kartleser i rally, så han gir gode råd. Endret 3. august 2015 av Leo_ 8 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det så SYKT moro ut! Takk for video Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Tok Leafen til Stonehenge for å hente en kamerat som kom flyttende hit nå forrige uke. Vest for London ser vi en Mazda - bilen like foran oss - brått fare inn i autovernet i 120 km/t og sprette inn i bilen i fila ved siden av. Jeg får bremsa ned nokså kjapt mens lastebilen til venstre må over i vårt felt for å unngå bil #2. Billigbilkameraet mitt fungerer ikke i Leafen (fordi kameraet trur det er en ekstern hardisk istedenfor størmkilde), så vi fikk ikke med oss treffpunktet, men passasjeren min hadde allerede kameraet klart ettersom hun jobba med en montasje for reisa. Siden vi var på reise hadde vi med mye mat og vann og kjørte til siden og spurte om de trengte noe like etter passeringa. https://youtu.be/LuMvgafSKuk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Sett en teip over de to midterste lederne i USB kabelen (ikke bruk ledende teip) så vil kamera bare mota strøm og ikke data. Gjorde nettop det samme på mitt dashcam da jeg gjorde om slik at det får strøm fra stereoen istede for sigaretttennern. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Vikepliktsbrudd og litt div forbikjøyringer i tunell. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Hva var så galt med det der? Jeg tittet innom kanalen din, der du har liggende video der du flyr multikopter opp til over 2000 meter (om dataen er riktig), kanskje ikke banne så mye å kirka? 5 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 http://www.rb.no/nyheter/trafikk/skedsmo/han-far-ikke-fortsette-hos-oss-etter-dette/s/5-43-129616 Denne var ganske ille. Godt den personen mistet jobben 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Krig på veiene. Føreren av den svarte bilen var heller ikke helt god. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Krig på veiene. Føreren av den svarte bilen var heller ikke helt god. "– Varebilen kjørte under fartsgrensa og vi tok den igjen, og den svarte bilen kjørte forbi. Det likte budbilen dårlig, forklarer sjåføren med kamera." Tja, jeg vet ikke helt jeg... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Den hvite bilen kjører forbi og bremser. Den svarte kjører så forbi og speeder kraftig på gjennom veiarbeidsområde. Så det kokte nok i toppen for denne føreren også. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Takk Leo_ for Nurburgring videoen! Det så morsomt ut! Hvor mye HK var det i Swiften? 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Her er en vanvittig forbikjøring i Smaalenes Avis. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Takk Leo_ for Nurburgring videoen! Det så morsomt ut! Hvor mye HK var det i Swiften? 136+ heter det. Jeg antar at det betyr at det er en 136hk motor som har fått et litt åpnere luftfilter og kanskje litt større eksosanlegg. Antageligvis har den nok rimelig nøyaktig den effekten den er oppgitt til. Opplevelsen... Ubeskrivelig! Jeg fikk to runder all inclusive med mulighet til å fylle på runder etter egen lommebok i 40-årsgave av snella, det er helt klart den beste gaven jeg har fått noen gang. Det blir nok ny tur til neste år, for det er det absolutt morsomste jeg har gjort i hele mitt liv Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Filmen fikk fra en gjennomsnittlig YT film til en veldig bra pga kommentarene deres underveis. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Et bilde av ubesudlet glede og autofil nytelse Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 En kar som ikke ville sitte i kø med oss andre. https://www.youtube.com/watch?v=riQNeuThYsg 3 Lenke til kommentar
Keion Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dashcam kan også brukes til å avsløre sleipe parkeringsvakter 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå