hessel Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Bilkamera er vell og bra, men ser dessverre ut som vi begynner å få en ukultur hvor bilister driver å sladrer til politiet om alt mulig av ulovligheter dem ser. Ref: Flere saker i media den siste tiden Jeg benytter gjerne muligheten til å sende video til politiet hver gang en tulling ikke klarer å kjøre riktig eller bruke blinklyset i rundkjøring. Endret 1. april 2015 av hessel Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Nå har faktisk politiet litt mer å gjøre enn å etterforske enhver feilplassering i kjørebanen eller hver gang noen glemmer å blinke. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Jeg benytter gjerne muligheten til å sende video til politiet hver gang en tulling ikke klarer å kjøre riktig eller bruke blinklyset i rundkjøring. Haha, dagens beste aprilsnarr! 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Så det er en ukultur å si ifra om ulovligheter altså? Det kommer vel litt an på overtredelsen. Er det farlig kjøring, som for forbikjøring i en sving, bremsesjekk, osvosv er det selvfølgelig mer enn greit. Sladring på småting som ikke går ut over deg selv ser jeg Ikke poenget i. Hvorfor sende inn video av f.eks. at du blir forbikjørt av en bil som kjører i 80 sona, og bilen kjører 120, uten at det er andre enn deg som blir forbikjørt på veien. Eller sende inn video av noen som sladder i snøen eller tar burnout. Bare eksempler, men la oss holde oss til topic nå! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Siden det ikke har blitt noen nye klipp i det siste.. https://www.youtube.com/watch?v=7FVvFpFRekI Syntes han kunne ha ventet til jeg passerte før han snek seg over min kjørebane. 2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2015 Travel taxi i Bergen: http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Her-presser-skoletaxien-seg-forbi-koen-3355227.html Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Jeg fanget denne i dag. Det er ikke den første forbikjøringen jeg reagerer på, og heller ikke den andre... Edit: Jeg skal være jævla glad for at han i Toyota-en holdt hodet kaldt. Jeg har sett mange slike videoer hvor folk i samme situasjon får panikk, og da kunne det fort ha gått ut over meg selv i tillegg til flere andre. Endret 22. juni 2015 av Bradbury 8 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Skulle likt å se den sjåføren kjølhalt gjennom rettsystemet... 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 VG tipset... 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Du tipset VG? Helt greit det. Hvis du får spørsmål, kan du svare at dette skjedde på Slemmestadveien. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Dæven! At det der gikk bra er bare ren flaks. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Burde nesten ha kjørt etter til skiltnummeret var identifisert. Men bra fangst. Forhåpentligvis blir han tatt! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Til vanlig er jeg egentlig motstander av at alle og enhver skal drive og leke politi og filme og anmelde folk for all mulig dritt (som å ikke blinke ut av rundkjøringa), men dette her var FOR drøyt ass.. Håper han blir tatt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2015 I går sendte jeg en melding til han som kom i motgående kjørefelt. I dag ringte han meg mens han var hos politiet. De var veldig interesserte i å få en kopi av videoen min. De er jo ikke så fryktelig moderne, og vil derfor ha videoen på en brent DVD i posten. Greit nok... 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 En kollega av meg filmet dette. http://www.moss-avis.no/nyheter/utrykningspolitiet/trafikkulykker/se-den-vagale-forbikjoringen-pa-e6/s/5-67-103361 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) Er vel ikkje slik man køyrer forbi syklister? https://www.youtube.com/watch?v=fO7dQhFZgW4?t=690 https://youtu.be/fO7dQhFZgW4?t=11m35s (eg fatter ikkje kordan man får vidoen inni her, funka jo før... også til rett tid på vidoen) Spol til 11:35 om link rett til tidspunktet ikkje fungerer. Driver å tester GoPro kamera på bilen for filming av ein veg. Dette var eit test opptak på kordan ting funka, men fikk fanga ein passering av ein sykkel. Endret 26. juni 2015 av rvenes Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2015 Kom på at eg hadde filma klippet med dashcam også, i tillegg til GoPro kamera som satt framme nede på bilen. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2015 Jeg fanget denne i dag. Det er ikke den første forbikjøringen jeg reagerer på, og heller ikke den andre... Edit: Jeg skal være jævla glad for at han i Toyota-en holdt hodet kaldt. Jeg har sett mange slike videoer hvor folk i samme situasjon får panikk, og da kunne det fort ha gått ut over meg selv i tillegg til flere andre. Satan for en idiotkjøring. Pur flaks at det ikke kommer fler biler etter den toyotaen. Han har umulig noe oversikt i den svingen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2015 Jeg ligger bak en pick-up, vi skal gjennom en rundkjøring. Det er to felt inn, og ett felt ut. Legg merke til pilene i veibanen. Snakket med vedkommende etterpå. Han kunne ikke innse at han hadde gjort noe galt, men mente at jeg 'presset meg fram'. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå