Gavekort Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Sikkert fordi folk ikke kan kjøre skikkelig inntil, slipper bremsen når de strekker seg og krasjer i porten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Splittet ut: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Kor nærme er for nærme med lastebil? Fleire episoder på samme køyretur. Den første er heilt vanlig oppbremsing med ACC for bilen framfor som skulle svinge av vegen. Nummer to legger han seg over gulestripa, i ein sving der SVV har satt opp blinkende lys, ulykkesutsatt sving. Nummer tre kjem han for nærme igjen etter min smak. Nummer fire... lurer på om køyreturen stoppa her eller ikkje. Har sendt video til politiet. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Så egentlig ikke stort å klage på, men føreren var nok noe provosert over at du ganske ofte droppa godt under fartsgrensen. Den første bilen burde du strengt tatt kjørt forbi i stedet for å tvinge en storbil til å bremse for så å akselerere opp igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Er det 60 sone på veien? Ser ut som at det er minst 70, noe du burde klare å holde Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er 60 og 80 km/t. Setter ACC på fartsgrensa + 3 km/t. Hadde andre biler framfor enkelte plasser, da legger jo bilen seg i den farten den har. Hadde det gått for sakte hadde eg køyrt forbi dei. Han kan jo bli så provosert han vil, han skal klare å stoppe på den strekninga han har, uten å ta i bruk motgående køyrefelt. Han sitter høgt, og ser at bilen framfor blinker av vegen, da er det natulig å ta ned farten. Kva om det som skjedde for eit par veker hadde skjedd her? Spoiler 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) rvenes skrev (24 minutter siden): Det er 60 og 80 km/t. Setter ACC på fartsgrensa + 3 km/t. Hadde andre biler framfor enkelte plasser, da legger jo bilen seg i den farten den har. Hadde det gått for sakte hadde eg køyrt forbi dei. Han kan jo bli så provosert han vil, han skal klare å stoppe på den strekninga han har, uten å ta i bruk motgående køyrefelt. Han sitter høgt, og ser at bilen framfor blinker av vegen, da er det natulig å ta ned farten. Kva om det som skjedde for eit par veker hadde skjedd her? Skjul innhold Kjørte Oslo Trondheim i helga. Virker som om alle 60-sonene oppfattes som "ca 75" av lastebiler og en del andre andre. Ubehagelig å kjøre der sånn sett. Endret 7. oktober 2020 av Zlatzman 3 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Mulig noen tysta på kjøringa hans, siden han ble plukket ut av politet. 2 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Ny dashcam compilation. Stort sett klipp fra 2017 når jeg sist laget compilation, men satser på det blir nyere etterhvert. De er jo ikke mindre relevante av den grunn 😋 5 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Sjuliman, takk for bra klipping! Videoen med elgen inn fra siden var epic og bra du klarte å unngå sammenstøt. Kanskje bilen trenger bedre fjernlys. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 (endret) Ikke noen fryktelig stor sak, men en som bestemte seg for å ta en usving å bryte vikeplikten i alle retninger 🤷♂️ siden kameraet er såpass vidvinkel ser det ut som der var mer klaring enn der faktisk var. Endret 19. november 2020 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ny compilation! 4 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Her var det masse artige situasjoner. Drosjen som kjørte forbi på høyre side må ha hatt en særs dårlig dag. Tror han eier veien. Uber: Ja takk. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Det taxiklippet håper jeg har blitt sendt til firmaet bilen tilhørte. 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Noken som vil heim raskere til jul! Action starter rundt 30 sek. Min fart er 84km/t på cruse kontroll, så ca 80 km/t. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 @rvenes, om skiltene synes ok i en frame der så hadde jeg lett overlevert det til politiet. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 rvenes skrev (5 timer siden): Noken som vil heim raskere til jul! Action starter rundt 30 sek. Min fart er 84km/t på cruse kontroll, så ca 80 km/t. Hvorfor vises ikke farten din i videoen? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Manglende GPS-dekning i tunnel antageligvis. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 TMB skrev (På 7.12.2020 den 0.16): Hvorfor vises ikke farten din i videoen? Dårlig med GPS inni tunellen. Vises heilt på slutten i klippet når eg kom ut av tunellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå