BMW 5-serie 535D Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 nor50 skrev (17 timer siden): Politiet har ikke vikeplikt... 20140824_023548_N.mp4 71 MB · 0 Nedlastninger Skulle bare stått på retten din og kjørt, det verste jeg vet er politi som ikke bryr seg om trafikkreglene.. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 nor50 skrev (17 timer siden): Politiet har ikke vikeplikt... Joda, men du bremser jo opp og slipper de inn. De kunne dog kjørt litt roligere inn mot krysset Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Ser ut til at de hadde hastverk. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 BertNaked skrev (5 timer siden): Ser ut til at de hadde hastverk. Da skal dei ha slike blå lys dei kan sette på! 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 BMW 5-serie 535D skrev (22 timer siden): Skulle bare stått på retten din og kjørt, det verste jeg vet er politi som ikke bryr seg om trafikkreglene.. Man har forkjørsrett men ikke påkjørsrett... 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 rvenes skrev (4 timer siden): Da skal dei ha slike blå lys dei kan sette på! Om de krever fri vei så. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Blinklys er flott (litt vanskelig å se på videoen men vedkommende blinket til venstre) Endret 22. mai 2020 av Complexity 2 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Med den lille hengeren hadde han vel heller ikke trengt å ta en slik manøver. Skulle tro han dro en semitrailer. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Ja det var meget merkelig kjøring. Hadde jeg gitt litt mere gass der kunne det gått galt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Jo mindre bilene er, jo mer plass tar de på veien Vogntog ligger på hvitstripen Personbiler og lette lastebiler ligger mer mot gulstripen 2 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Logikken at han trenger en 90 grader vinkel inn mot svingen, for å så ha enda mindre plass når han skal videre der. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 BMW 5-serie 535D skrev (På 11.3.2020 den 19.55): Skulle bare stått på retten din og kjørt, det verste jeg vet er politi som ikke bryr seg om trafikkreglene.. Problemet er at du ikke vet hvorfor de gjorde det, om de faktisk hadde en tjenestemessig grunn til det. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Gammel video, men jeg opplever dette så utrolig mye... HVORFOR klarer ikke folk å bruke akselerasjonsfelt til å få opp farten? I det minste høyere enn 40-50km/t ut på motorveien.... 3 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Mange som var veldig forsiktige med å kjøre innpå E-18 mot Oslo ved Telemarksporten på søndag også. Kom kjørende fra Porsgrunn og tenkte at hjemfarten fra Himmelfartshelgen hadde startet å køe seg, da det stod bom stille. Det viste seg at bilene som kom innpå bremset helt ned og blinket seg inn til venstre over heltrukken hvit linje, istedenfor å bruke påkjøringsfeltet som flettes inn med fletteskilt og det hele. Det er 150 meter med heltrukken hvit linje med påkjøringsfeltet, etterfulgt av 300 meter stiplet linje fra slutten av sperrelinja til de to feltene går sammen til ett. Så fort man kom dit tok trafikken seg opp til 90 og fløt som normalt igjen. Jeg kjenner folk som har fått forelegg for å krysse over før slutten av den hvite linja der. Det er merkelig tanke å skulle bremse ned og vente på at noen slipper en inn der i 90 km/t. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg rekker stort sett å komme meg opp i 60+ med full lastebil, så personbiler burde klare minst 80 på kortere tid Begynner å bli en vane å legge seg over i venstrefeltet når det kommer biler fra påkjøringsrampen, nettopp på grunn av dette 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Hatt Teslaen én uke og dette er første fangst. Skulle skaffet meg dashcam før på mine andre biler... Opplever slikt flere ganger månedlig når man kjører 5000km pr mnd. 27.05.20.mp4 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 (endret) Bruker du en dårlig harddisk/USB stick? Var utrolig hakkete video. Er ikke slik på min Tesla. (Husk og å slå på at video skal lagres når du fløyter) Endret 28. mai 2020 av Complexity 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Køyrer elbil. Lurer på om han skjønte kva som kom når det ikkje er motorlyd. Har ein grå eGolf, grå asfalt, litt usikker på kva sansar som er best på dei, men høyrselen trur eg er bra. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Kjørte en ny VW Crafter Skapbil i vinter og den begynte å trille/skli. Dumt av meg å stoppe hvor jeg stoppet, men bilen stod på håndbrekket lenge før klippet startet, samt lenge etter jeg gikk ut. Bilen var på god vei inn i et annet hus, men greide å hoppe inn og stanse den med fotbrems. 3 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 oddeh skrev (7 timer siden): Kjørte en ny VW Crafter Skapbil i vinter og den begynte å trille/skli. Dumt av meg å stoppe hvor jeg stoppet, men bilen stod på håndbrekket lenge før klippet startet, samt lenge etter jeg gikk ut. Bilen var på god vei inn i et annet hus, men greide å hoppe inn og stanse den med fotbrems. Sjitt, kudos for kjapp reaksjon! El-parkbrems som ikke gikk helt på, kanskje? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå