Dubious Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Så ut som ei gammel dame som ikke burde ha førerkortet da hun ikke engang snudde på hodet for å se om det var klart Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 De fleste som gjør sånn i rundkjøringer ser bare rett fram og gir gass. Må flere ganger i uken bremse/vike for folk som klipper rundkjøringer eller bare kjører rett inn etter først inn-/full gass-prinsippet. Hadde jeg ikke hatt en nesten ny bil så hadde jeg nok bare latt det stå til i mange tilfeller. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Hva tenker dere om denne? https://www.vgtv.no/video/167628/raelingstunnelen-dette-er-ikke-greit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 ATV ≠ MC. Selvfølgelig er ikke det der greit. Blir som om noen i en Smart-bil skal begynne å tvinge seg imellom trafikken... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 ATV som MC burde vært forbudt da de har ikke noe på en motorvei å gjøre Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Helt idiotisk oppførsel. Og desverre en av få komplette idioter som ødelegger for andre, og spesielt oss som kjører mellom kø på 2 hjul. ATV som MC burde vært forbudt da de har ikke noe på en motorvei å gjøre Tja, ATV registrert som MC er den eneste ATV-en som har noe på motorvei å gjøre. MEN du bør kunne kjøre den, for kjøreegenskapene på en ATV i høy fart er ikke akkurat gode. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 for kjøreegenskapene på en ATV i høy fart er ikke akkurat gode. Kommer vel helt an på ATV'en det tenker jeg. men er mye rart der ute.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Ikke lenge siden jeg la ut en film fra en lokal rundkjøring, og tror dere ikke samme situasjon hendte i dag også..? Klippet starter litt tidligere enn det forrige. Ville ta med en som synes det åpenbart er helt greit å "låne" andres kjørefelt for å greie svingen med sin store SUV. Han i rundkjøringa endte jeg opp med å kjøre etter, fikk tatt skiltnummer og lurer faktisk på å anmelde. Enten er han så svimmel at han ikke burde ha lappen, eller så er han rusa på noe. 6 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Ringe UMIDDELBART og rapportere mistanke om RUSKJØRING og at man har videobevis for anmeldelse. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 I den ene bilen jeg kjører, så tok nylig det bakre kameraet kvelden (Blackvue fra 2011). Har ikke hatt noen hendelser på mange måneder, men tror du ikke at i går så ble jeg tatt igjen av en på E6 som oppførte seg helt sinnsyk. Var i ferd med å foreta en lang rekke med forbikjøringer (trailere og sinker en etter en i høyre felt). Lå i fartgrensen og passerte de en etter en. Så kommer denne eldre karen i sin Mercedes og forlanger fri vei ved å blinke, tute, legge seg 1 cm unna bakfangeren min, svinge ut i høyre felt og opp på siden min for å vise fingeren + tute, tilbake bak bilen min og tute, ligge midt imellom begge feltene, etc. For en hjernedød person. Skulle ønske jeg hadde video av det, hadde sendt det rett til politiet 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 1. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2019 Et tips til dere som har kamera med lydopptak aktivert; les skiltnummeret opp høyt. Så slipper man å håpe at videoklippet er klart nok til å tydes. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laktampe Skrevet 4. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2019 Skvatt litt for å si det sånn. 18 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Skvatt litt for å si det sånn. Ganske normalt for den avkjørselen. Jeg bodde like nedi veien der før, og det var utrolig mye rart som skjedde der det året jeg bodde der. Endret 4. januar 2019 av Hårek Fjernet video fra sitat. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Hvorfor har kamerabilen vikepliktskilt? Det er kanskje bare vridd... For en tulling han som kjører ut i veien. Endret 4. januar 2019 av johanf Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hvorfor har kamerabilen vikepliktskilt? Det er kanskje bare vridd... Kan noen som kjenner stedet varsle vegvesenet. Varslingskanal. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) En hårsbredd fra døden! Hadde ikke bilen som brøt vikeplikten bremset opp hadde kamerabilen truffet rett i førersiden...og det kunne vært slutten. Drisas, dette er sikkert en video som VG vil være interessert i. Endret 4. januar 2019 av Sheldon C 3 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hvorfor VG? Hvorfor ikke Dagbladet, eller NRK? 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hvorfor VG? Hvorfor ikke Dagbladet, eller NRK? VG betaler mer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå