TMB Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg holdt på å få hjerteinfarkt i dag da denne idioten bestemte seg for å bråbremse helt uten grunn: 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Avstanden var ikke helt så god da. Med sånn kort avstand, så vil man ikke være like heldig hele tiden. 7 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 (endret) Kort avstand ja, fy TMB. Men merkelig oppførsel, kanskje et ekkelt innsekt i bilen. Endret 30. august 2018 av Kakeshoma Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 (endret) Holdt i utgangspunktet god avstand, men h*n foran slakket plutselig på farten og da slapp jeg gassen også. Men så denne bråbremsen Jeg skvatt bare noe så jævlig Endret 30. august 2018 av TMB Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Ser ut som en brake check, kanskje en reaksjon på at vedkommende mener du er for nærme? Så ihvertfall ikke ut som det var andre hindringer som skulle tilsi oppbremsing. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Passe dum i huet i så fall. Tar ikke brake check i regnvær, motgående bil og bil som ligger nære bak. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Re kakeshoma Begrepet "brake check" er ikke en test av bremsene, derimot en bråbrems for å sende et signal til bil bak...vanligvis brukes det når bil bak ligger for nærme (tail gaters). Masse snaddervideoer på Youtube om dette 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Skjønner, men hvis hen nå hadde vært så heldig at TMB var uoppmerksom kunne det fort endt med front mot front.. Bilen svingte jo også mot venstre under bremsingen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Enig, brake checking er ekstremt dumt og risikofylt i alle situasjoner Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Møtte på denne lastebilsjåføren i dag som mente det var forsvarlig å foreta forbikjøring av syklist midt i en sving i 80-sone 4 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 111 er en fantastisk vei... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 (endret) 111 er en fantastisk vei... 111 er jo fantastisk i forhold til f. eks. Trøskenveien som har 0 forbikjøringsmuligheter overhodet Endret 1. september 2018 av TMB Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 111 er jo fantastisk i forhold til f. eks. Trøskenveien som har 0 forbikjøringsmuligheter overhodet Skal ikke skryte på meg å ha kjørt trøskenveien så mange ganger, men jeg følger at 111 mellom sarp og Rakkestad har mange bilister som tar utrolige avgjørelser angående forbikjøringer og hvor mye plass osv. som faktisk trengs for å gjennomføre en ufarlig forbikjøring. Lenke til kommentar
Populært innlegg mikaragua Skrevet 29. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2018 Hva med å gjøre jobben din, i stedet for å kødde med kollegaen din i bilen ved siden av? 11 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Skvatt LITT kan du si... 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Ja, nå er det atter høst og folk tror de syns i mørket fordi de bruker Colgate.. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 At det går an.. Du viste god reaksjon der, så all applaus går til deg. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Enig, bra reaksjonsevne! Men Leo, tviler på at du hadde fått skylden selv uten kamera. Det var jo to biler som stod og ventet som var vitner og de hadde nok vitnet i din favør. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Enig, bra reaksjonsevne! Men Leo, tviler på at du hadde fått skylden selv uten kamera. Det var jo to biler som stod og ventet som var vitner og de hadde nok vitnet i din favør. Kanskje, men ofte forsvinner vitner, alle har ting de skal rekke på morran. Godt det ble med teoriene denne gangen 2 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Alle felt i denne rundkjøringen har to markerte kjørefelt inn. Feltene ut er brede, men har ingen markering som viser om det er ett eller to felt. Personen i bilen jeg bremser for, ligger i ytterste felt, blinker venstre (!?!?!) og kjører "rett gjennom", dvs følger ikke kjørefeltet, men krysser felt to ganger på veg gjennom rundkjøringen. Hadde han derimot lagt seg i riktig felt, altså det til høyre og holdt dette gjennom rundkjøringen, anser jeg det som min plikt å vike for han på såfremt vi begge skal ut av rundkjøringen samtidig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå