Sheldon C Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 https://www.vgtv.no/video/149179/slipper-av-barna-midt-paa-riksveien-saa-kommer-lastebilen Sjukt nærme Håper ikke bussjåføren får for mye pepper for å stoppet ved denne gårdsveien, det var jo den stupide oppførselen til ungene som forårsaket hendelsen. 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Her skulle både bussjåfør og ungen fått seg en skikkelig smikk på fingrene. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 https://www.vgtv.no/video/149179/slipper-av-barna-midt-paa-riksveien-saa-kommer-lastebilen Sjukt nærme Satan. Men to ting; (1) HVORFOR I FAEN HAR IKKE DE UNGENE LÆRT AT DE IKKE SKAL LØPE BAK BUSSEN?! (2) Hvorfor har ikke skolebusser i Norge stoppskilt/pinne som gjør at trafikken i andre enden stoppes? De har det her i USA og det fungerer utmerket. 2 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Her skulle både bussjåfør og ungen fått seg en skikkelig smikk på fingrene. Sjåføren?? 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 (endret) Mener du det var en forsvarlig plass å slippe av unger helt ned i femårsalderen? Endret 12. november 2017 av Jokerjævel 3 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 https://www.vgtv.no/video/149179/slipper-av-barna-midt-paa-riksveien-saa-kommer-lastebilenSjukt nærmeSatan. Men to ting; (1) HVORFOR I FAEN HAR IKKE DE UNGENE LÆRT AT DE IKKE SKAL LØPE BAK BUSSEN?! (2) Hvorfor har ikke skolebusser i Norge stoppskilt/pinne som gjør at trafikken i andre enden stoppes? De har det her i USA og det fungerer utmerket. Trafikken i andre enden?...mener du motgående trafikk? Mener du motgående trafikk skal stanse hver gang en skolebuss slipper av noen unger? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 (endret) Ja, så lenge skolebussene skal stoppe på steder uten bussholdeplass, så syns jeg det er en selvfølge. Endret 12. november 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje. Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person? 2 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Mener du det var en forsvarlig plass å slippe av unger helt ned i femårsalderen? Da foreslår jeg at du tar deg en tur rundt om i Norge og ser hvordan det faktisk ser ut på "bygda". Hvis skolebussen ikke skulle stoppe andre steder enn på holdeplasser ville det bli lang vei å gå for fryktelig mange... 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Nå kategoriseres jo veier utifra fartsgrense og daglige passeringer på strekningen. På middels til høyt trafikkerte veier er det busslomme når fartsgrensen er 60 eller mer. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Lærte i min tid at en ikke skulle gå over veien før bussen var kjørt. Stod med gult skilt inne i bussen og bak på bussene og. Bank i bordet at det gikk bra fysisk med skoleeleven på videoen, men psykisk så håper jeg både sjåfør og elev får oppfølging. 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje. Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person? Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje. Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person? Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?Så vidt jeg har fått med meg tar rutebussen med demente besteforeldre Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje. Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person? Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?Så vidt jeg har fått med meg tar rutebussen med demente besteforeldre Heldigvis for den demente vil ikke en slik situasjon oppstå, siden de ikke husker hvor de skal gå av bussen. Endret 14. november 2017 av Minus Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje. Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person? Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?Så vidt jeg har fått med meg tar rutebussen med demente besteforeldre Heldigvis for den demente vil ikke en slik situasjon oppstå, siden de ikke husker hvor de skal gå av bussen. ...og derfor går de ofte av på holdeplasser de ikke skal av på, og gjør det vanskelig å finne de igjen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 To gode fangster det der. Tullete kjøring 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Må ha hatt nesa i telefon den Teslaen der 1 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Må ha hatt nesa i telefon den Teslaen der Tviler på at Teslaen har egen telefon, eller nese for den del. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Drev vel å trykka på touchskjermen si? Evt litt rus inn i bildet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå