Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Satan. Men to ting; (1) HVORFOR I FAEN HAR IKKE DE UNGENE LÆRT AT DE IKKE SKAL LØPE BAK BUSSEN?! (2) Hvorfor har ikke skolebusser i Norge stoppskilt/pinne som gjør at trafikken i andre enden stoppes? De har det her i USA og det fungerer utmerket.

Trafikken i andre enden?...mener du motgående trafikk? Mener du motgående trafikk skal stanse hver gang en skolebuss slipper av noen unger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener du det var en forsvarlig plass å slippe av unger helt ned i femårsalderen?

 

Da foreslår jeg at du tar deg en tur rundt om i Norge og ser hvordan det faktisk ser ut på "bygda". Hvis skolebussen ikke skulle stoppe andre steder enn på holdeplasser ville det bli lang vei å gå for fryktelig mange...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje.

 

Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person?

Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?

Lenke til kommentar

 

Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje.

 

Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person?

Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?
Så vidt jeg har fått med meg tar rutebussen med demente besteforeldre :)
Lenke til kommentar

 

 

Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje.

 

Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person?

Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?
Så vidt jeg har fått med meg tar rutebussen med demente besteforeldre :)
Heldigvis for den demente vil ikke en slik situasjon oppstå, siden de ikke husker hvor de skal gå av bussen. Endret av Minus
Lenke til kommentar

 

 

 

Da jeg en gang i tiden kjørte opp til sertifikatet lærte jeg at man måtte kjøre forbi skolebuss i gangfart. Grunnen var at situasjoner som i videoen på vg kunne skje.

 

Hva om det hadde vært en diger Sankt Bernhard som kom løpende. Eller en tilbakestående person?

Skoleelever har vel ikke lov til å medbringe hund og dememt bestefar på skolen?
Så vidt jeg har fått med meg tar rutebussen med demente besteforeldre :)
Heldigvis for den demente vil ikke en slik situasjon oppstå, siden de ikke husker hvor de skal gå av bussen.

 

...og derfor går de ofte av på holdeplasser de ikke skal av på, og gjør det vanskelig å finne de igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...