Sertito Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei jeg opplever at min ACER 7750G ikke lader. Situasjon: Den lader om den ikke er av/sove modus. Den lader om jeg ikke ber den yte for mye - spille lav grafikerte gamle spill som krever lite. - ser film - Internett O.L. Når jeg øker ytelsen så slutter den å lade. Utprøvd: - prøve uten batteri. (skrur seg av når den begynner å yte) - device manager --> uninstall microsoft ACPI osv. - Kjøpt ny lader - Renset for støv. Jeg aner ikke lenger hva jeg kan prøve og trenger derfor hjelp. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg mistenker at elektronikken i batteriet er ødelagt. Pcen får beskjed av batteriet når den skal slutte å lade. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Sammenlign volt og ampere på etiketten til laderen med etikett/tekst rundt strøminngang på laptop. Spriker disse veldig mye kan det være grunnen. Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 problemet er at jeg kan fjerne batteriet og få akkurat samme feil. Har kjøpt ny lader, men da den ikke forandret på situasjonen så gikk jeg tilbake til orginalen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Om du er flink med multimeter eller kjenner noen som er det så går det an å kontrollere at volt/ampere er korrekt ut av lader og inn i pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå