|Hitman Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg har en P450@504 Mhz, men jeg har kjørt den på 558 før. dessverre ville jeg ikke kjøre den på dette, siden bussen da er oppe i 124 MHz. Og den ene 128 RAM-.brikken min tåler bare 100 står det (default buss) Så har jeg en 256 brikke til, som har en primary bus på 100 Mhz, og en secondary på 133Mhz (hva nå det betyr....antakelig maksimal bus lr noe?) Så er det noen andre som har noen erfaringer/noen meninger? Prossessoren henger ikke med GF2 kortet mitt (laaggg.... :wink: ) |Hitman Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hei! Rammen din kan godt tåle 133mhz selv om den er på 100mhz originalt. det er bare å prøve. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Har kjørt en 100 MHz-brikke på 133 MHz system bus uten noen problemer LEEENGE. Dette var en No-Name billigbrikke. Moralen må vel være at det bare er å prøve?! Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: moralen må vel være at det bare er å prøve Yess, vi satser på det da :smile: Men, hvor mye kan jeg da O/Ce prosessoren, uten for mye helv3te? Tenker på PCI portene mine (skal forbli u-stekte etter dette :wink: ), og jeg har heller ikke tenkt å kjøpe noe ny vifte. Det er ikke PC'en verdt IMO. 556? 600Mhz? Noen som har gjort noe lignende før, give meh a yell! |Hitman Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Gigabyte GA6BA+ 440Bx vanlig Støtter 600 mhz eller mer (aner ikke, PC'en er bygd privat av et selskap, no box +++ ) |Hitman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå