Abnorm Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kan noen hjelpe meg med å installere et phpBB forum? Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 1. Last ned filene 2. Last opp filene på serveren 3. Gå inn på domenet ditt hvor forumet ligger 4. Installer det. Pass på å ha passord til MySQL klart. Kanskje du må opprette passord eller en database? Dette må du i alle fall gjøre før du kan gå videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Kan noen hjelpe meg med å installere et phpBB forum? Er ganske enkelt å installere det, problemet kommer når du skal konfigurere det... Er et helvete når du ikke har særlig kompetanse med phpBB. Endret 5. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Eller PHP, men da burde man kanskje overlate slike ting til andre. Å guide noen over forum slik som dette vil aldri fungere. OP: Finn noen som kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Man trenger ikke ha peiling på php for å sette opp et phpBB-board nei. Det trenger du kun hvis du skal lage din egen MOD. Trådstarter har ikke kommet tilbake, så problemstillingen er kanskje ikke aktuell lenger? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Burde kanskje overlate slike ting til andre. Å guide noen over forum slik som dette vil aldri fungere. OP: Finn noen som kan gjøre det for deg. Det var egentlig det jeg håpet å finne her. Trådstarter har ikke kommet tilbake, så problemstillingen er kanskje ikke aktuell lenger? Problemstillingen er fremdeles relevant. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Men du har ikke sagt hva som er problemet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 å konfigurere er ikke et helvete, men kan nok være noe uvandt i starten å sette opp. Eneste forum cms-et jeg har prøvd, men fungerer fint for min del. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Prøv deg på youtube guider..: Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Håper ikke at trådstarter bruker den steinalderversjonen av phpBB du viste til der. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Håper ikke at trådstarter bruker den steinalderversjonen av phpBB du viste til der. Selve installasjonsprosessen har ikke forandret seg så mye, men helt enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå