Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hoven lymfeknute.

Anbefalte innlegg

I noen dager nå har jeg hatt en kvise nærme underlivet(på den fettklumpen på låret) som jeg tror jeg har hatt betennelse i. Den ble veldig rød, hoven, irritert og vond. Det var vondt å gå med jeans og veldig ubehagelig å sette seg ned og reise seg. En dag etter denne ble irritert merket jeg en eller to hovne lymfeknuter på samme side, rett ved underlivet. Kjenner at det er lymfeknutene, og har ingenting med barbering å gjøre.

Nå har kvisen roet seg, den klør en del fortsatt, men lymfeknutene er like hovne enda.

Var til legen i forrige uke for å sjekke en klump i brystet jeg hadde. Hun trodde ikke at dette var en svulst, eller lymfeknute, men heller en cyste. Jeg skal bli sendt videre til ultralyd, men vet ikke om jeg får time før jeg reiser, jeg reiser til utlandet i neste uke og blir vekke seks uker. Jeg har ikke lyst å gå til legen igjen, for jeg virker som en hypokonder ettersom jeg har vært til legen tre ganger på under tre uker.

Jeg vet at dere ikke er fagfolk, men har dere hatt noe lignende? Man blir jo litt skremt. Kan det være en tilfeldighet med klumpen i brystet og de hovne lymfeknutene i underlivet? Og kan de hovne lymfeknutene skyldes at jeg muligens hadde en liten betennelse i den kvisen?

Jente 18. Anonym poster: d73dd86c005da05d696c20c5180b8296

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...