Arne Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Bensinstasjoner, elektrobutikker, kiosker, dagligvarebutikker, lager, grossister, byggvarehandler, gartnerier, bakerier, stort sett de fleste steder som holder åpent om sommeren. Først når du har litt jobberfaring eller utdannelse blir det greit å få seg en mer spennende jobb. Jeg jobbet selv et par somre i dagligvare før jeg begynte på høyere utdannelse, og først etter jeg begynte på skolen fikk jeg en spennende sommerjobb innen den bransjen jeg utdanner meg til. Det at du ikke ønsker å jobbe i matvarebutikk noen uker en sommer fordi du syns det virker kjedelig vitner om hvor lite du trenger pengene og jobben. Det er mange som hadde vært kjempeglade for en jobb i butikk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det at du ikke ønsker å jobbe i matvarebutikk noen uker en sommer fordi du syns det virker kjedelig vitner om hvor lite du trenger pengene og jobben. Og ikke minst en veldig dårlig arbeidsmoral. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Selv kjedelige jobber er ganske spennende til å begynne med. Det er når du ikke har så mye mer å lære at det begynner å røyne på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå