Brosstan Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Min bror fikk magesmerter, hodepine og dårlig matlyst sist uke. I tillegg hadde han mild feber. Han spurte meg om råd og jeg bad han ta en paracet og drikke litt vann. Klokka fem samme natt vekket han meg og sa han hadde kastet opp ute. Senere samme dag ble det tur til legevakt, også til sykehus. Det viste seg at han hadde blindtarmbetennelse. Jeg hadde det helt forjævelig den dagen selv om jeg viste alt ville gå bra. Derfor er jeg litt småparanoid nå for tiden. Magesmerter og feber er nok litt høyere på skalaen enn hodepine og trøtthet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Pleier du å spise nudler ofte? Hvor ofte da? Nudler er ''tomme kalorier'', inneholder veldig lite næring og burde spises i moderasjon. Hvis du ønsker en kjapp middag neste gang og ikke orker å fikse noe stort og sånt så damp heller noen frosne grønnsaker og krydre dem etter smak. Mye bedre for kroppen din og smaker bedre Edit: Eventuelt stekt de frosne grønnsakene og ha i en dæsj soyasaus, serveres med ovnsbakt laks, det er godt det, og veldig veldig enkelt Endret 4. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå