Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

huff.. brukte over en time

Anbefalte innlegg

på å spise en pakke med nudler! :/

jeg føler meg så dårlig at det ikke kan forklares med ord...

altså så brukte jeg over en time på spise en pakke med nudler (noe som jeg ikke aner hvordan jeg klarte fordi jeg er jo glad i nudler, og jeg bruker toppen ti minutter på å spise en pakke). men saken var den at jeg var sulten, og da lagde jeg meg litt nudler.

men det var en kamp når jeg satt der å prøvde å få det i meg :(

jeg ble sykt kvalm, så jeg måtte bare spise kjempe seint... ikke nok med det, for jeg var svimmel og hadde hodepine også (har det forsatt). Og sist men ikke minst er jeg dautrøtt! jeg holdte serriøst på å sovne når jeg satt der med skålen framfor meg -.- øynene datt igjen mange ganger :O og av og til kjentes det ut som om jeg var på en ferge (båt) fordi jeg var så svimmel, og jeg følte meg helt ute av denne verden!

DETTE ER SERRIØST DET RARESTE JEG HAR OPPLEVD! kan noen fortelle meg hva som skjer med meg? er det noe galt med meg? :( skjønner ingenting...

PS: jeg er forsatt svimmel, kvalm, hodepine og trøtt/slapp :/

Anonym poster: e4ab919cc68cd6af9792149f5ffab9d9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oi! hvorfor? :o

Fordi det åpenbart er noe som feiler deg akkuratt nå, og du bør spørre Legen hva det er. Tenk om det er noe skikkelig ille? Da er det alltid fint å være tidlig ute :)

Mest sannsynlig er det jo ikke det. Det siste du bør hvis du åpenbart ikke er helt frisk, er å spørre på et diskusjonsforum fullt av folk som ikke kan en dritt om sånt.. Nå skjærer jeg alle under en kam, men du tar poenget mitt.

Ring legen din, hør hva det kan være. Kanskje han setter opp en time for deg.

Lenke til kommentar

Fordi det åpenbart er noe som feiler deg akkuratt nå, og du bør spørre Legen hva det er. Tenk om det er noe skikkelig ille? Da er det alltid fint å være tidlig ute :)

Mest sannsynlig er det jo ikke det. Det siste du bør hvis du åpenbart ikke er helt frisk, er å spørre på et diskusjonsforum fullt av folk som ikke kan en dritt om sånt.. Nå skjærer jeg alle under en kam, men du tar poenget mitt.

Ring legen din, hør hva det kan være. Kanskje han setter opp en time for deg.

ok, takk :)

mamma ringte forresten i stad, og hun kunne høre det på meg at jeg var dårlig... :O

mamma ringte forresten i stad, og hun kunne høre det på meg at jeg var dårlig... :O

Lenke til kommentar

Ta deg sammen, ring til legen/legevakt og si du ikke er i form og ikke vet hva som feiler kroppen. Og nevn symptomene du har. Om du ikke ringer legen er det ikke sikkert du blir friskere. Og blir du ikke friskere kan det hende du blir så dårlig at du ender opp på sykehuset. For alt vi vet kan det være organsvikt eller verre ting som skjer med kroppen din nå.

Lenke til kommentar

Stakkaren får ikke i seg mat, blir svimmel, sovner foran matskålen og du ville latt være å ringe legen?

Ja, det høres ut som en vanlig blanding av litt stress, lite søvn, lavt blodsukker og lignende.

En Paracet, sjokolade (om du har, noe med sukker bare) og litt søvn, så ser man hvordan man har det. Føler det blir litt feil å skremme med snakk om organsvikt og lignende, spesiellt da dette er noe man som regel kjenner over lengre tid før det virkelig slår inn, det er ikke noe som kommer helt ut av det blå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min bror fikk magesmerter, hodepine og dårlig matlyst sist uke. I tillegg hadde han mild feber. Han spurte meg om råd og jeg bad han ta en paracet og drikke litt vann. Klokka fem samme natt vekket han meg og sa han hadde kastet opp ute. Senere samme dag ble det tur til legevakt, også til sykehus. Det viste seg at han hadde blindtarmbetennelse.

Jeg hadde det helt forjævelig den dagen selv om jeg viste alt ville gå bra. Derfor er jeg litt småparanoid nå for tiden.

Lenke til kommentar

Min bror fikk magesmerter, hodepine og dårlig matlyst sist uke. I tillegg hadde han mild feber. Han spurte meg om råd og jeg bad han ta en paracet og drikke litt vann. Klokka fem samme natt vekket han meg og sa han hadde kastet opp ute. Senere samme dag ble det tur til legevakt, også til sykehus. Det viste seg at han hadde blindtarmbetennelse.

Jeg hadde det helt forjævelig den dagen selv om jeg viste alt ville gå bra. Derfor er jeg litt småparanoid nå for tiden.

huff da :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...