J@9 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det er jeg enig i, men hva med stabilitet og hastighet? Skal sies at jeg aldri har prøvd noe powerline adaptere.. jeg bruker kun kabel og trådløst Kjører også tv signaler og data i samme kabel Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Powerline er noe som bør testes ut før man konkluderer. (Eks lån noen på Elkjøp og lever de tilbake innen angrefrist). Resultat er svært avhengig av infrastruktur på strømnett og evt støy. Klarer man å koble til adapterne uten å gå om sikringsskap, så er det aller best. Siden du skal kjøpe router, så dropp wrt54gl. Gå heller for 11n-standard. Her er en til 400.- https://prisguiden.no/produkt/tp-link-tl-wr1043nd-143524 Sett den opp som aksesspunkt i garasjen, så vil det fungere helt fint. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg har en onkel som har en powerline adapter. Han bruker den ikke så kanskje jeg kan låne den. Tror du missforstår litt. Jeg har allerede et aksesspunkt som jeg skal bruke i garasjen. Det er ny router jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) OK, da bør du kjøpe noe annet enn WRT54GL hvertfall. Asus RT-N65U er ikke langt unna i pris og yter svært bra. Endret 4. juni 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Tenkte kanskje N56U Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ok, det er vel hovedsaklig hastighet på 5GHz som er forskjellen på de to fra Asus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå