tttt Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Alle har vel drømt om å surfe, det ser jo råkult ut. Men for sånne som meg som ikke gidder å bruke evigheter på å lære meg ting, eller ikke gidder å dra til kun noen få spesielle plasser fåor å få det til. Surfing er jo en sånn ekstremsport, vanskelig å lære seg og få plasser du kan utøve den. Men her er løsningen noe som jeg må si ser veldig kult ut, surfing med motor. Her er video av tingen http://www.youtube.com/watch?v=ued-lMSNkow Men selfølgelig har jo denne også minus, og det er at den koster skjorta. I usa koster en av modellene 12.000$ Endret 3. juni 2013 av Trygvegutt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Teit. Rett og slett teit. Ingenting som slår følelsen av å ri en bølge på den tradisjonelle måten. Da vil eg nå si at det er bedre å lære seg å surfe skikkelig, enn å skulle punge ut med drøye 70tusen norske kroner fordi en ikke "gidder" lære seg ting. Lenge leve latskapen. Edit: Og en annen ting, du må uansett lære deg såpass mye teknikk uansett med eller uten motor så det nytter ikke å kjøpe det der for så å tro at man kan bare dra ut og ri bølgene bare fordi man har motor. Det funker ikke slik. Endret 3. juni 2013 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
tttt Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Det var et argument jeg hadde, og som du ser så er den jo også kjørbar i bølger. Selv om det argumentet mitt om at det var lett å lære seg var dårlig så syns jeg fortsatt at sporten ser ekstremt kul ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå