tttt Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har grublet litt på en appidè jeg har hatt, og har funnet ut at jeg vil sette den ut til liv. Jeg kan selv ikke å programmere, derfor søker jeg en person som kan å programmere til IOS, er også positivt å kunne sdk for android også. Han jeg velger som skal programmere vil selvfølgelig få betaling, betalingen vil bli diskutert mellom meg og han som får oppdraget. Grunnen til at jeg ikke henvender meg til et proft app-utviklingsfirma er at prisene der ofte er litt stive. Og siden appen ikke er av den mest kompliserte typen så tenker jeg at jeg kan finne noen som er kvalifisert nok her. Kort om appen; appen er en quizapp der spørsmålet du får er i form av et bilde. Jeg har to måter jeg tenker meg denne appen, en drømmemåte som er krevende å programmere og en lettere måte der jeg selv gjør mye av jobben. Den krevende måten er at du får generert et nytt bilde for hvert spørsmål (og hvert spørsmål er like). Den letter måten er at jeg lager alle bildene, og programmereren bare setter sammen bildene og svarene. Men skisser av appen, og hvordan appen skal være får programmereren se når vi blir enige om et samarbeid. Alle som er interesserte i jobben svarer enten i tråden her, eller sender meg PM. Send gjerne med ting du har laget før. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har lest om andre i din posisjon. De har outsorcet arbeidet til utviklere i f.eks. India. Prisen er nok også ganske mye lavere enn det noen kan tilby her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå