Toalettet Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei! Har vert på teori-prover.no sine sider og har klart alle 4/4 tester nå. Tror dere jeg er klar til å prøve hos biltilsynet nå? Takk for svar. Vil gjerne høre hvordan dere leste til teorien og om dere har en bra metode eller noe Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg leste boken et par ganger og tok prøver på nettet. Hadde en kompis som tok den på 7 forsøk. Tok også bilteorien på første og da leste jeg på vei til stasjonen. Er bare å tenke logisk. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Verken leste eller øvde på andre måter. Gikk helt fint. Nå har jeg lappen på bil da, så skal jo kunne trafikkreglene ganske greit. Jeg har forresten aldri kjørt motorsykkel (over 125 cc), annet enn at jeg har sertifikat for stillestående politimotorsykkel som jeg fikk da jeg var på åpen dag på politistasjonen i Bodø. Pelle Politibil var der også! Endret 3. juni 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Okey, takk for svar! Har en kompis som klarte teorien på bil bare ved å ta testen på nett mange ganger... Håper jeg klarer det selv. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Bestod på første forsøk på tunglappen. Med så mange feil som er mulig å ha for å stå.. Mine største utfordringer var å forstå spørsmålene skikkelig, på de fleste spørsmålene jeg gjettet på og ikke var sikre på så var det ren definisjonsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå