Gå til innhold

SSB: 22 prosent innvandrere i Norge i 2076


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nye-norge.jpg

 

Antallet innvandrere i Norge vil ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB) øke med 13 prosentpoeng de neste 60 årene.

Okei. Hørtes helt greit ut. 13 prosentpoeng i løpet av 60 år er ikke akkurat skremmende.

Ikke på meg i alle fall. Eneste som skjer er at vi får litt fler folk her av diverse ymse slag. Kan ikke si at jeg har så veldig mye i mot det...

 

Innvandrere fra EU-land i Øst-Europa vil være den raskest voksende befolkningsgruppen i Norge fram mot 2100, mener SSB.

OK. Men hva så?

 

I en ny rapport som ble lagt fram mandag går det fram at andelen innvandrere i Norge vil vokse fra 9 prosent i 2010 til 22 prosent rundt 2076, og deretter avta til 21 prosent i 2100.

Hva er problemet? Hvor mye har befolkningen generelt vokst alt i alt på den tiden?

 

Kilde: http://touch.vg.no/a...?artid=10110767

 

Se også:

SSB spår én million innvandrere i Norge innen 2025

SSB trikser med innvandringstall ?!

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Bør man ikke arrangere en folkeavstemning før man risikerer å "bytte ut" nesten 1/4 del av befolkningen med en ny?

Bytte ut? Jo for all del, ha en folkeavstemning. Det er heller ikke meg i mot...
Lenke til kommentar

SSB er en del av staten og støtter opp om statens politikk selvfølgelig driver de konstant og vrenger og vrir på hvem som er "nordmenn" og ikke og hvor mange "innvandrere" det befinner seg innenfor Norges grenser - fakta er at om dagens invasjon fortsetter er nordmenn i minoritet lenge før 2076 i alle/de fleste store byer i Norge og i landet som helhet.

 

Jeg gir meg katten i hva de "progressive" mener, innvaderingen av Norge er en katastrofe for nordmenn og raseblanding med ikke-europide er generelt en genetisk katastrofe, forhåpentligvis vil borgerkrig bryte ut over kontinentet lenge før europide er i definitiv minoritet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

In your sweet dreams.

 

Imam Salah Osman gave a great quote when we asked him about living in America: “We are proud to be Americans. We come from a place where we are treated as second level humans. We have rights here”. It was great to see a “little Kurdistan” forming in Nashville. I was impressed with the pride and dignity in which they carry themselves.

 

 

We are proud to be Americans! sier kurd amerikaner

 

http://journeyintoamerica.wordpress.com/2009/02/09/kurds-in-nashville/

 

 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan de får antallet til å stemme jeg personlig...

1980>2013 (33 år) = 13,2%

2013>2076 (63 år) = 22% (+8,8%)

hvordan kan dette gå til...?

År 0 til 1980 (1980 år) = ?

 

Da må du lese rapporten som VG-oppslaget er basert på, da vet du. Det står der. Men som Dark A. sier over, SSB "vrenger og vrir på hvem som er "nordmenn"". Nærmere bestemt alle unntatt første generasjons innvandrere og deres norskfødte barn. Innvandrerens barnebarn (og deres etterkommere igjen) er altså blitt nordmenn. Det "problemet" har ikke statistikkene fram til nå hatt i særlig grad, siden det nesten bare er de først pakistanerne som har rukket å bli besteforeldre i noe særlig antall.

 

Så kan man synes at det er greit eller ikke å regne tredje og fjerde generasjon som nordmenn. Det avhenger jo litt av definisjonen. Hvis det er hudfarge og gener så er det antagelig ikke så greit.

 

Men der har du altså en forklaring: Innvandringen "nullstilles" for annenhver generasjon, og dermed får fødselsratene mindre innflytelse på antallet. Dog, som jeg ynder å påpeke, fødselstallene blant de skumle "ikke-vestlige" innvandrergruppene er synkende år for år, mye på grunn av at den synker med botiden. Innvandrernes barn får altså ikke så mange barn som deres mødre.

 

Og vips: Nå vi kommer til 2070 er (nesten) alle dagens innvandrere død og begravet, og deres barnebarn er blitt norske. Og da sitter du igjen med de som har innvandret sent nok til at de fortsatt er live i 2070, og deres norskfødte barn.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En flere godsaker...

 

Over 12.000 utenlandske statsborgere på Nav-tiltak

Andelen utenlandske statsborgere som går på Nav-tiltak fordi de har «nedsatt arbeidsevne», øker kraftig. Mange av dem er arbeidsinnvandrere.

 

[...]

 

- Økt ledighet blant utenlandske statsborgere som også får tilgang på våre trygdeytelser, er en større utfordring enn hva det politiske flertallet liker å innrømme, sier Eriksson.

 

Klikk her for hele artikkelen: http://touch.vg.no/a...&artid=10117129

Og her er forklaringen: Høyere arbeidsledighet enn under finanskrisen

 

Det bremser opp i norsk økonomi. Farten er ikke lenger stor nok til å gi jobber til alle som vil ha.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan de får antallet til å stemme jeg personlig...

 

1980>2013 (33 år) = 13,2%

2013>2076 (63 år) = 22% (+8,8%)

 

hvordan kan dette gå til...?

Nå må du ikke glemme at SSB annarkjenner tredjegenerasjonsinnvandre som nordmenn. Om de er integrert eller ikke er irrelevant. Og når de predikerer at innvandringen vil halveres de neste 10 årene, så er det ikke rart at andelen ikke blir høyere.

 

Om vi bruker deres høyestimat, altså stabil innvandring og holder nordmennes befolkning stabil så vil 65% ha utenlandsk bakgrunn i 2100.

 

Men heldigvis så er ikke alle innvandrere til Norge analfabeter fra Somalia. Ergo, en stor andel av de 65% er østeuropere, skandinaviere, kinesere, og lignende.

Lenke til kommentar

SSB er en del av staten og støtter opp om statens politikk selvfølgelig driver de konstant og vrenger og vrir på hvem som er "nordmenn" og ikke og hvor mange "innvandrere" det befinner seg innenfor Norges grenser - fakta er at om dagens invasjon fortsetter er nordmenn i minoritet lenge før 2076 i alle/de fleste store byer i Norge og i landet som helhet.

'Paranoid psykose' kan man beskrive dette oppgulpet som... =P

 

Jeg gir meg katten i hva de "progressive" mener,

Katten i hva de progressive mener...

Senterpartiet er vel det eneste partiet som definerer seg selv som "de progressive".

De har blant annet denne siden: http://www.progressiv.no/

 

innvaderingen av Norge er en katastrofe for nordmenn

Nei, nei nei... Det er en vrangforestilling. Flertallet, som jo stemmer på partiene; Rødt, SV, Sp, AP, KrF, V, H, DLF (...) kan umulig se på innvandring som noe katastrofalt...

 

Det er bare et fåtall paranoide tomsinger med store fritidsproblemer og vrangforestillinger, som anser innvandringen til Norge som farlig og "katastrofalt"...Sånne mentale avvik som for eksempel Anders Behring Breivik og sånt, er mye farligere og mer katastrofalt for samfunnet enn at det forekommer en viss tilstrømning av innvandrere til Norge.

 

og raseblanding med ikke-europide er generelt en genetisk katastrofe,

Denne trenger vel en videre begrunnelse og dokumentasjon...

 

forhåpentligvis vil borgerkrig bryte ut over kontinentet lenge før europide er i definitiv minoritet.

Det er sånne som tenker slik du gjør her, som utgjør den største trusselen for Norge og nordmenn... Paranoide mennesker med store bisarre vrangforestillinger. Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Kun 22 prosent vil være innvandrere? Det er da relativt trist, hadde håpet langt flere

Jo flere, dess vanskeligere blir det å integrere dem skikkelig i samfunnet, så vi må ha noen bremser. Så er det kostbart også, så vi trenger en bærekraftig politikk som vi klarer å håndtere på skikkelig vis. =)

 

Så burde vi arbeide for raskere hjemsending av folk som kommer hit for å begå kriminelle handlinger, såkalte kriminelle invandrere. Slike uønskede elementer burde fjernes, da det er folk som i større grad fortjener å komme inn enn disse. =)

 

Så mener jeg at vi burde vi fokusere på en grundig norsk-opplæring, og en grundig opplæring i norsk skikk og tenkemåte, etc. Det tror jeg vil gjøre livet enklere for mange, både innvandrerne selv og nordmenn. :)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

'Paranoid psykose' kan man beskrive dette oppgulpet som...

 

Ad hominem, du har ikke en dritt å komme med og velger derfor å begynne med latterliggjøring.

 

Senterpartiet er vel det eneste partiet som definerer seg selv som "de progressive".

 

Du vet hva jeg henviser til, du får gå rundt grøten alene.

 

Nei, nei nei... Det er en vrangforestilling. Flertallet, som jo stemmer på partiene; Rødt, SV, Sp, AP, KrF, V, H, DLF (...) kan umulig se på innvandring som noe katastrofalt...

 

Du fortsetter med ad hominem og legger også argumentum ad populum til listen - hva "folkemeningen" angivelig mener om en sak er ikke noe argument for om noe er sant eller ikke.

 

Det er bare et fåtall paranoide tomsinger med store fritidsproblemer og vrangforestillinger, som anser innvandringen til Norge som farlig og "katastrofalt"...

 

Igjen - ad hominem og argementum ad populum.

 

Sånne mentale avvik som for eksempel Anders Behring Breivik og sånt, er mye farligere og mer katastrofalt for samfunnet enn at det forekommer en viss tilstrømning av innvandrere til Norge.

 

Ifølge din subjektive vurdering av hva som er "mentale avvik" og hva som er en "viss tilstrømning".

 

Denne trenger vel en videre begrunnelse og dokumentasjon...

 

Det kan du bare glemme, jeg blåser i å kaste bort tid på å dokumentere noe til en person som sannsynligvis har et relativistisk syn på genetiske forskjeller blant raser - og sågår trolig fornekter viktige forskjeller (eller raser som sådan).

 

Det er sånne som tenker slik du gjør her, som utgjør den største trusselen for Norge og nordmenn... Paranoide mennesker med store bisarre vrangforestillinger.

 

Ad hominem på ad hominem - typisk oppførsel av en person med et såkalt "opplyst" politsk syn med psykiske karakteristikker om meningsmotstandere.

 

Morsomt at du sier at jeg utgjør en "trussel" for nordmenn btw, mange av disse "nordmennene" jeg visstnok utgjør en "trussel" for er jo ikke nordmenn i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ad hominem, du har ikke en dritt å komme med og velger derfor å begynne med latterliggjøring.

Kall det hva du vil.

Det var ikke noe argument fra min side, jeg bare gav uttrykk for min oppfatning av hva du kom med...

Det var jo ikke så mye i det du skrev...

 

Du vet hva jeg henviser til, du får gå rundt grøten alene.

Vel... Jeg bare nevnte det.

Men det du mener med "De progressive", det er alle de partier som åpner opp for litt innvandring?

 

Du fortsetter med ad hominem og legger også argumentum ad populum til listen - hva "folkemeningen" angivelig mener om en sak er ikke noe argument for om noe er sant eller ikke.

Er vel det... Det er bare skadelig dersom folk flest ikke hadde tålt det. Men så lenge nesten ingen har noe problem med innvandringen i så stor grad at de velger å selge sjela si til FrP eller andre enda mer ytterliggående partier og organisasjoner, så tipper jeg at det du sier ikke er sant... Det også var et uttrykk for at jeg ikke tror på deg når du sier det er "katastrofalt". =) Katastrofalt for mennesker som lider av kronisk fremmedfrykt, ja.. Paranoide mennesker som er redde for at deres "rase" skal bli utvannet eller til og med utryddet.... Kanskje katastrofalt for dem, men ikke for alle andre.

 

Igjen - ad hominem og argementum ad populum.

Igjen: Jeg gav bare uttrykk for min oppfatning av de menneskene det gjelder... Ad hominem eller ei...

 

Ifølge din subjektive vurdering av hva som er "mentale avvik" og hva som er en "viss tilstrømning".

Ja... Jeg sier selvsagt det jeg mener, og da blir det selvsagt min "subjektive vurdering": Det er sant.

 

ABB er helt klart et mentalt avvik... Ingen mentalt stabile går av sted å dreper ungdommer i hopetall fordi de er uenige med deres politiske synspunkter. Og når man ikke er mentalt stabil, hva er man da?

 

Det kan du bare glemme, jeg blåser i å kaste bort tid på å dokumentere noe til en person som sannsynligvis har et relativistisk syn på genetiske forskjeller blant raser - og sågår trolig fornekter viktige forskjeller (eller raser som sådan).

Er ikke mitt syn irrelevant i denne sammenhengen? Jeg spurte jo bare deg om du hadde noe som kunne dokumentere dine påstander. Jeg tror jo ikke at du har det. = )

Hva vil det si å ha et relativistisk syn? (Jeg ønsker å høre din definisjon av det).

Jeg har følgende syn, bare for å ha det klart: Det finnes forskjeller på folk. På rasene.

Jeg vet ikke hva du mener med viktige forskjeller. Men jeg annerkjenner det faktum at vi er forskjellige og ofte så forskjellige at noen velger å sette folk i ulike beskrivelses båser. At vi er en rase mens de er en rase og så videre. Og jeg kan godta det... En afrikaner er en annen rase enn meg, hvis rase for eksempel bare indikerer forskjeller som forskjellig hudfarge (...) ... Men om jeg tar meg en tur til Afrika og det blir litt "raseblanding" i området jeg er i, nettopp fordi jeg er av en annen rase enn dem: HVA SÅ?

Eller om noen av dem kommer opp hit hvor vi nordboere bor, HVA SÅ?

 

Ad hominem på ad hominem - typisk oppførsel av en person med et såkalt "opplyst" politsk syn med psykiske karakteristikker om meningsmotstandere.

Tja... Og du har ikke den typiske oppførselen til de såkalte "politisk ukorrekte" bråkmakerne?

De politisk ukorrekte som er så ufattelig mye bedre enn de dere kaller de "politisk korrekte"? =)

 

Jada jada jada, bare svada, svada, svada, vi har hørt alt sammen før...

 

Grunnen til at det kommer slike karakteristikker er jo nettopp fordi man reagerer på at noen særinger med utrolig sære meninger dukker opp, og da faller man naturlig nok for fristelsen. Om oppfatningen min og til andre såkalte "politisk opplyste" som du kaller oss, består i noen Ad hominem, vel, så er det greit... Jeg tar det ikke særlig høytidelig.

 

Morsomt at du sier at jeg utgjør en "trussel" for nordmenn btw, mange av disse "nordmennene" jeg visstnok utgjør en "trussel" for er jo ikke nordmenn i det hele tatt.

Tja... Nei, altså det kommer jo an på... Men nå er det jo sånne som deg som produserer den tankegiften som skal til for at sånne mentale avvik som ABB våkner opp og begår sånne forferdelige ugjerninger som det vi har sett...

 

Dere lager altså det mentale brennstoffet som skal til for at slike mentale bomber skal eksplodere... Og da kan man jo begynne å snakke om dere som en "trussel" også. Eller kan man ikke? = )

Endret av turbonello
Lenke til kommentar
Det var jo ikke så mye i det du skrev...

 

Da har det noe til felles med hva vi på p&s vanligvis får fra din kant da. :wee:

 

Men det du mener med "De progressive", det er alle de partier som åpner opp for litt innvandring?

 

Det jeg mener med "progressive" er alle sosialister og liberalister som mener deres politikk osv. er "progressiv" altså utvikler/forbedrer samfunnet sett fra deres subjektive perspektiv - begrepet som sådan har en klar sammenheng med "opplysningstiden" og det såkalte "humanistiske" menneskesynet/verdenssynet.

 

Det at du mener Norge har åpnet for "litt innvandring" viser forøvrig nok en gang at vi har to totalt forskjellige syn på virkeligheten.

 

Det er bare skadelig dersom folk flest ikke hadde tålt det. Men så lenge nesten ingen har noe problem med innvandringen i så stor grad at de velger å selge sjela si til FrP eller andre enda mer ytterliggående partier og organisasjoner, så tipper jeg at det du sier ikke er sant...

 

FRP et ytterliggående parti? FRP er Norges motstykke til Republitards, det er ingenting radikalt med Neo-Konservatisme ("høyre"-liberalisme).

 

I en kultur slik som den "norske" (blåkopi av den amerikanske) er det ikke rart at nesten ingen vil støtte opp om radikale alternativ når skoler, universiteteter, media og staten til de grader er fiendtlig innstilt til selv et snev av etnosentrisme/rasialisme hos "hvite djevler".

 

Katastrofalt for mennesker som lider av kronisk fremmedfrykt, ja.. Paranoide mennesker som er redde for at deres "rase" skal bli utvannet eller til og med utryddet.... Kanskje katastrofalt for dem, men ikke for alle andre.

 

Ad hominem igjen, "fremmedfrykt" (xenofobi) er et subjektivt og ideologisk ladet begrep, jeg ser at du har lært mye av sosialistene med tanke på psykologiske karakteristikker av meningsmotstandere som kompensasjon for mangel på argumenter.

 

ABB er helt klart et mentalt avvik... Ingen mentalt stabile går av sted å dreper ungdommer i hopetall fordi de er uenige med deres politiske synspunkter. Og når man ikke er mentalt stabil, hva er man da?

 

Jeg mente det samme i begynnelsen, men jeg har i økende grad innsett at han totalt sett trolig er psykisk frisk, dog med noen skavanker (ikke at det er uvanlig tror jeg) - nå har jo jeg trolig et mer negativt syn på menneskenaturen enn du som igjen fører til at jeg mener det psykisk sett er lettere å begå massedrap.

 

Er ikke mitt syn irrelevant i denne sammenhengen? Jeg spurte jo bare deg om du hadde noe som kunne dokumentere dine påstander. Jeg tror jo ikke at du har det.

 

Jo det har jeg - men jeg kaster ikke bort tiden min på å lete etter dette i et forsøk på å "overbevise" deg.

 

Hva vil det si å ha et relativistisk syn? (Jeg ønsker å høre din definisjon av det).

 

"Vi er alle én rase - menneskerasen", "rase er kun hudfarge" osv. og lignende objektivt feilaktig tøv som selv en med et snev av grunnleggende kjennskap til biologi kan gjennomskue.

 

Jeg har følgende syn, bare for å ha det klart: Det finnes forskjeller på folk. På rasene.

Jeg vet ikke hva du mener med viktige forskjeller. Men jeg annerkjenner det faktum at vi er forskjellige og ofte så forskjellige at noen velger å sette folk i ulike beskrivelses båser. At vi er en rase mens de er en rase og så videre. Og jeg kan godta det... En afrikaner er en annen rase enn meg, hvis rase for eksempel bare indikerer forskjeller som forskjellig hudfarge (...) ...

 

Se over - akkurat som jeg trodde med andre ord - ditt syn på genetiske forskjeller blant mennesker er uvitenskapelig og objektivt galt.

 

Men om jeg tar meg en tur til Afrika og det blir litt "raseblanding" i området jeg er i, nettopp fordi jeg er av en annen rase enn dem: HVA SÅ?

 

Om du og andre nordmenn (om du virkelig er dette) som stiller dere likegyldig/negativt til nordmenns ve og vel tar dere en tur til "moderkontinentet" for å gjøre dette stiller jeg meg slettes ikke negativt til det.

 

God tur til dere alle og måtte dere finne dere vel til rette på "moderkontinentet"! :w00t:

 

Eller om noen av dem kommer opp hit hvor vi nordboere bor, HVA SÅ?

 

"Noen av dem" = store antall (i norsk måletstokk i det minste): dette fører til en negativ utvikling for nordmenn som i stadig større grad fremmedgjøres i sitt eget land og raseblanding leder selvsagt også til dette, lønningene går ned med økningen i arbeidskraft (stort sett i lavtlønnsyrker grunnet iq-forskjeller), det blir færre boliger og boligprisene går opp, velferdsstaten (som "folkemeningen" du støtter deg på mener er et gode) går mot oppløsning med større antall arbeidsledige/og massive kostnader for "integrering" og den sosiale kapitalen går til Hel.

 

HVA SÅ = en svært uheldig utvikling for nordmenn (jeg ser personlig velferdsstaten som et onde om du lurer på det), en utvikling du mener ikke eksisterer/er betydningsløs i det store bildet, men som jeg har et annet syn på.

 

Tja... Og du har ikke den typiske oppførselen til de såkalte "politisk ukorrekte" bråkmakerne?

 

Det spørs hva du mener - jeg prøver ihvertfall å holde meg for god for personangrep, mens du formelig vasser i det.

 

De politisk ukorrekte som er så ufattelig mye bedre enn de dere kaller de "politisk korrekte"?

 

Du mener tydeligvis også at du er en "bedre" person enn meg - dine personkarakteristikker alene tyder på det. Jeg har aldri hevdet at jeg er et "godt" menneske i og med at dette er rent subjektivt - vanligvis er det "progressive" som henviser til egen "godhet" - spesielt i forbindelse med deres korstog mot ondskapsfulle "xenofober" osv.

 

Det er slik de kan avlevere de vante klisjeene om at "troll (deres meningsmotstandere) sprekker i sollyset" osv. smilende fra øre til øre til løgnalistene.

 

Grunnen til at det kommer slike karakteristikker er jo nettopp fordi man reagerer på at noen særinger med utrolig sære meninger dukker opp, og da faller man naturlig nok for fristelsen.

 

 

Ad hominem nok en gang - men godt at du viser at du ikke har et ben å stå på. :)

 

Om oppfatningen min og til andre såkalte "politisk opplyste" som du kaller oss, består i noen Ad hominem, vel, så er det greit... Jeg tar det ikke særlig høytidelig.

 

Nei, akkurat som jeg ikke tar det våset dere kommer med "særlig høytidelig" - personkarakteristikkene deres er jo bare et skittent knep for å avlede oppmerksomheten fra generelt dårlige argumenter.

 

Tja... Nei, altså det kommer jo an på...

 

...Om man i klassisk "progressiv" stil forfølger de som kommer med vitenskapelige utsagn om raser/etnisitet eller ikke. James Watson er et eksempel på en som tok et oppgjør med de "progressives" uvitenskapelige menneskesyn og som måtte betale dyrt for det.

 

I turned against the left wing because they don't like genetics, because genetics implies that sometimes in life we fail because we have bad genes. They want all failure in life to be due to the evil system. - James Watson

 

 

Men nå er det jo sånne som deg som produserer den tankegiften som skal til for at sånne mentale avvik som ABB våkner opp og begår sånne forferdelige ugjerninger som det vi har sett...

 

"Tankegift"? - fra mitt synspunkt er det de "progressive" som kommer med denne og det fører til en katastrofal demografisk utvikling for europide folkeslag.

 

Jeg har aldri støttet åpne grenser/innvaderingen - og det var dette som i siste instans ledet til ABB sine handlinger - din argumentasjonrekke er et forsøk på å finne en annen skyldebukk enn den egentlige.

 

Dere lager altså det mentale brennstoffet som skal til for at slike mentale bomber skal eksplodere...

 

Det er de "progressive" som gjør dette - den "villede utvilking" - fører til "uvillede" reaksjoner.

 

Og da kan man jo begynne å snakke om dere som en "trussel" også. Eller kan man ikke?

 

En trussel mot den ondskapsfulle "progressive" agendaen. :grin2:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Jo flere, dess vanskeligere blir det å integrere dem skikkelig i samfunnet, så vi må ha noen bremser. Så er det kostbart også, så vi trenger en bærekraftig politikk som vi klarer å håndtere på skikkelig vis. =)

 

La oss få så mange innvandrere at de kan integrere oss. Det hadde vært underholdende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Obama har nå sagt at USA vil være et muslimsk land før 2016.

Kanskje dette sier noen om den norske regjeringens planer ?

 

De fleste er så opphengt av når innvadrere eller muslimer utgjør flertall i folket at de jo helt glemmer at dette egentlig er mer et spørsmål om hva politikerne og regjeringen avgjør, for om politikerne på stortinget og i regjeringen bestemmer at nå skal Norge bli et muslimsk land, så kan jo ikke vi gjøre noe med det.

 

Statskirken er jo allerede avskaffet i strid med grunnloven, og egentlig så er det jo ingenting som kan hindre politikerne i å gjøre akkurat som de vil, eller som de får beskjed om fra sine arbeidsgivere i USA.

Lenke til kommentar

Obama har nå sagt at USA vil være et muslimsk land før 2016.

Nei, det har han ikke. Og nei det vil det selvfølgelig ikke.

 

Uttalelsen er 4. hånds info, via en amerikansk konservativ pastor som påstod at han hadde snakket med en ikke navngitt FN-representant som angivelig hadde sagt til ham at Obama hadde sagt at USA ville bli islamsk iinnen 2016. Tro det den som vil. Jeg mener, alle kan forsnakke seg, men...

 

Det sier seg selv at det ikke skjer. Det er to og et halvt år til, og på den tiden må man få inn nok militante muslimer til at de kan overta makten ved kupp. Idag utgjør muslimene under en prosent av befolkningen, hvor skal de komme fra? Om hele Saudi Arabias befolkning flyttet til USA ville de fortsatt utgjort mindre enn 10% av befolkningen.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det har han ikke. Og nei det vil det selvfølgelig ikke.

 

Uttalelsen er 4. hånds info, via en amerikansk konservativ pastor som påstod at han hadde snakket med en ikke navngitt FN-representant som angivelig hadde sagt til ham at Obama hadde sagt at USA ville bli islamsk iinnen 2016. Tro det den som vil. Jeg mener, alle kan forsnakke seg, men...

 

Det sier seg selv at det ikke skjer. Det er to og et halvt år til, og på den tiden må man få inn nok militante muslimer til at de kan overta makten ved kupp. Idag utgjør muslimene under en prosent av befolkningen, hvor skal de komme fra? Om hele Saudi Arabias befolkning flyttet til USA ville de fortsatt utgjort mindre enn 10% av befolkningen.

 

Geir :)

 

Muslimene trenger ikke å ta makten ved et kupp.

Alt som trengs er vilje fra politikerne til å gi muslimene makten, eller til å erklære at nå er USA et muslimsk land.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...