Gå til innhold

SSB: 22 prosent innvandrere i Norge i 2076


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muslimene trenger ikke å ta makten ved et kupp.

Alt som trengs er vilje fra politikerne til å gi muslimene makten, eller til å erklære at nå er USA et muslimsk land.

Hvem er disse politikerne som skulle gjøre det, og ikke minst: Hvilken grunn har du til å tro at de ville være med på det? Og hvordan ser du for deg at de skal sette en slik erklæring ut i livet? Hvordan er de folkevalgte bemyndiget til å gi fra seg (det vil si folket de representerer) makten? Hva skal til - i USA eller Norge - for at en slik maktoverføring ville være gyldig, og hva skulle til for at folk flest ville godta det? Hvilke andre stater i verden ville akseptere det (bortsett fra Iran)?

 

Og det åpenbare spørsmålet: Hvis det har vært planen hele tiden, hvorfor først nå, og akkurat nå? Det er altså fortsatt under 1% muslimer i USA. Hvordan skal en islamsk stat i USA fungere når ingen er muslimer? Ei heller de væpnede styrker, som evenetuelt skulle håndheve et slikt regime?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt på lenge...

 

Hvorfor er det så så dumt ?

 

Hensikten med å starte import av muslimer til europa og USA var jo nettopp å få muslimer hit, og på den måten islamisere europa og USA

 

http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/22844/Default.aspx

 

http://mbteaparty.us/international-matters/obama-tells-senior-un-official-the-united-states-will-be-a-muslim-country-by-2016%E2%80%B3

 

 

og så har vi jo det faktum at obama selv er muslim.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er disse politikerne som skulle gjøre det, og ikke minst: Hvilken grunn har du til å tro at de ville være med på det? Og hvordan ser du for deg at de skal sette en slik erklæring ut i livet? Hvordan er de folkevalgte bemyndiget til å gi fra seg (det vil si folket de representerer) makten? Hva skal til - i USA eller Norge - for at en slik maktoverføring ville være gyldig, og hva skulle til for at folk flest ville godta det? Hvilke andre stater i verden ville akseptere det (bortsett fra Iran)?

 

Og det åpenbare spørsmålet: Hvis det har vært planen hele tiden, hvorfor først nå, og akkurat nå? Det er altså fortsatt under 1% muslimer i USA. Hvordan skal en islamsk stat i USA fungere når ingen er muslimer? Ei heller de væpnede styrker, som evenetuelt skulle håndheve et slikt regime?

 

Geir :)

 

 

Obama og rgjeringen i USA kan ærklære USA for å være et muslimsk land.. Dette kan jo godt skje i Norge også.

 

Poenget var bla å få et visst anntall muslimer til USA, og deretter kan de hevde at islam har "røtter" i USA.

 

Denne taktikken har muslimene brukt med hell for å overta områder i mange land, og det er bla denne taktikken de også bruker i europa og Norge.

De kunne ikke klart dette uten hjelp fra våre svikefulle,foræderiske og kriminelle politikere.

 

Nå er det for sent for USA og for europa. Gir du fanden lillefingeren, så tar han hele handa.

Hverken islam eller muslimer burde fått adgang til USA eller til europa.

 

De "folkevalgte" representerer ikke folket, hverken i USA eller i Norge.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så så dumt ?

Hensikten med å starte import av muslimer til europa og USA var jo nettopp å få muslimer hit, og på den måten islamisere europa og USA

Hvis politikerne bare kan "erklære" landet for muslimsk, hvorfor trenger de å importere alle muslimene først? Og hvis de trenger dem, hvorfor har USA bare 1% muslimer når det angivelig skal bli islamsk?

 

og så har vi jo det faktum at obama selv er muslim.

Nei det har vi ikke. Uansett hvor mange strategisk klippede youtube-videoer du poster.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Obama og rgjeringen i USA kan ærklære USA for å være et muslimsk land.. Dette kan jo godt skje i Norge også.

Du svarer ikke på spørsmålene mine. Hva er det i konstitusjonen/grunnloven som gir politikerne denne makten, og hvordan skal de får det til i praksis. Hvordan får de folk flest til å godta det?

 

Poenget var bla å få et visst anntall muslimer til USA, og deretter kan de hevde at islam har "røtter" i USA.

 

Så en prosent av befolkningen er nok til å forsvare en grunnlovsendring?

 

Denne taktikken har muslimene brukt med hell for å overta områder i mange land, og det er bla denne taktikken de også bruker i europa og Norge.

Kan du nevne eksempler på land der denne taktikken er brukt? Altså hvor politikerne har erklært landet for islamsk uten støtte i befolkningen og uten militær makt eller kupp?

 

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du svarer ikke på spørsmålene mine. Hva er det i konstitusjonen/grunnloven som gir politikerne denne makten, og hvordan skal de får det til i praksis. Hvordan får de folk flest til å godta det?

 

 

 

Så en prosent av befolkningen er nok til å forsvare en grunnlovsendring?

 

 

Kan du nevne eksempler på land der denne taktikken er brukt? Altså hvor politikerne har erklært landet for islamsk uten støtte i befolkningen og uten militær makt eller kupp?

 

 

Geir :)

 

Poenget er jo at politikerne ikke bryr seg om folket, og heller ikke om grunnloven. Slik er det i Norge og slik er det i USA. De bryter og forandrer grunnloven som de vil, uten at folket vet om det eller kan gjøre noe.

Det har ikke manglet på advarsler, men folk flest sover ennå, mens de stoler blindt på politikerne..

 

Muslimene har bla bygd moskeer i et område, og deretter går det en tid og så krever muslimene det som sit område, dette har skjedd i flere land.

Muslimene flytter ofte også sammen i et område og presser ikke-muslimer ut av området, deretter krever de det som muslimsk område, dette harskjedd i flere land, også i europa. Og vi har også eksempler på dette i Oslo.

 

Men at politikerne erklærer landet som muslimsk, har ikke skjedd ennå i europa, men at det ikke har skjedd før er jo ikke noen garanti for at dette ikke kan skje.

 

Obama, eller rettere sagt de som kontrollerer Obama, kontrollerer også rettsvesen,politi, det meste av media og militæret i USA.

Forholdet er omtrent det samme i Norge.

 

Obama er som sagt muslim, og muslimene har allerede bredt fotfeste i rgjeringen i USA.

 

Lenke til kommentar

Hvis politikerne bare kan "erklære" landet for muslimsk, hvorfor trenger de å importere alle muslimene først? Og hvis de trenger dem, hvorfor har USA bare 1% muslimer når det angivelig skal bli islamsk?

 

 

Fordi de må ha en viss "legitimitet" for det de gjør. De må kunne hevde at isla har "røtter" i landet, og de må få inn muslimer i noen ledende stillinger.

Hvor mange muslimer det er i landet har ikke så mye å si.

 

 

Nei det har vi ikke. Uansett hvor mange strategisk klippede youtube-videoer du poster.

 

Geir :)

 

Det må da være grenser for hvor skeptisk det er mulig å være. Det er jo Obama selv som taler, og som bukker for kongen i saudi-arabia

 

Men du tror altså at jeg eller noen andre politisk ukorrekte sitter og klipper youtubevideoer og lager websider, samt leier skuespillere for å spiller obama, bare for å lure dere poliisk korrekte nisser ?

Hvordan skulle vi ha tid og ressurser til det ?

Vi har vel annet å gjøre vi også slik som alle andre.

Og ikke minst , hvorfor skulle vi gjøre det ?

 

Dinne konspirasjonsteorien du kommer med her er jo ganske fantastisk, og ikke minst behagelig for deg selv og de andre politisk korrekte konspirasjonsteoretikerne, for den tillater dere å sove videre og slippe å forholde dere til virkeligheten.

Dvs så lenge det varer da, for før eller senere så vil dere bråvåkne og oppdage hva som skjer rundt dere.

Lenke til kommentar

Nei. Nok en gang...

 

Geir :)

 

Jaså, så du gir deg ikke. :)

 

Vel, Obama er muslim enten du tror det eller ikke.

 

Jeg har en mistanke om at selv om jeg tapetserer de to tre neste sidene av tråden med youtubevdeoer og linker, så vil du likevel ikke tro meg.

 

Så derfor får du bare tro det du helst vil tro.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Blir litt forvirret her, jeg trodde det var de fæle jødene som styrte USA, nå er det altså de fæle muslimene?

 

Sånn føles det å være missunnelig ... ;) Jeg vil også være med å styre litt ... :green:

Lenke til kommentar

Hvordan skulle vi ha tid og ressurser til det ?

Minuttet har seksti sekunder. Timen har seksti minutter. Døgnet har 24 timer. Året har 365 dager. Verden har 7 000 000 000 mennesker. Om bare en promille av verdens befolkning støttet dine teorier hadde dere antagelig hatt tid til å skrive Ibsens samlede verker daglig og fortsatt kunnet rekke en runde på golfbanen.

 

Vi har vel annet å gjøre vi også slik som alle andre.

Har dere? Det virker ikke alltid slik.

 

Og ikke minst , hvorfor skulle vi gjøre det ?

Nei, si det. Hva som driver dere har jeg vanskelig for å forstå.

 

Det er jo Obama selv som taler, og som bukker for kongen i saudi-arabia

Javisst er det det. Men hvis slike youtubesnutter skulle ha noe som helst effekt, burde de som postet dem sørget for at vi ikke så og hørte klippingen der ting er tatt ut av sin sammenheng.

 

Selvsagt bukker statledere for hverandre. Det kalles protokoll, ikke konspirasjon.

 

Dvs så lenge det varer da, for før eller senere så vil dere bråvåkne og oppdage hva som skjer rundt dere.

Jeg venter i spenning. Nå er jeg 56, og begynner å slippe opp for tid. Litt sent å bråvåkne når man har vært død og begravet noen år. På de 56 årene er vi blitt advart om jordens undergang - faktisk eller politisk - et dusin ganger. Oftest av folk som tok med seg matpakke og satte seg på en fjelltopp for å vente på romskipene. For ikke å forglemme den røde fare, med mere.

 

Alt dette har lært meg å være kritisk til profeter. Det gjelder selv om de har lært seg å bruke datamaskiner.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jaså, så du gir deg ikke. :)

Ikke så lenge du ikke gir deg. :wee:

 

Vel, Obama er muslim enten du tror det eller ikke.

Vel, Obama er ikke muslim, enten du tror det eller ikke.

 

Jeg har en mistanke om at selv om jeg tapetserer de to tre neste sidene av tråden med youtubevdeoer og linker, så vil du likevel ikke tro meg.

Ditto. Forskjellen er at jeg ikke gjør det. (Tapetserer tråder med youtubevideoer.)

 

Så derfor får du bare tro det du helst vil tro.

Det akter jeg ja. Akkurat som deg.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

Alt dette har lært meg å være kritisk til profeter. Det gjelder selv om de har lært seg å bruke datamaskiner.

 

Geir :)

 

Jeg er ikke noen profet, jeg er bare en som prøver å advare mot det som kommer. For det er ikke vanskelig å se hva som skjer for dem som følger litt med i annet enn politisk korrekt media.

 

Det forundrer meg egentlig hvilke krumspring og anstrengelser de fleste her går til for å mistro sine medmennesker.

Det er ikke her snakk om sunn skepsis, men en ond vilje til å mistro og mistenkeliggjøre sine medmennesker som prøver å advare mot politikere og myndighetere skjulte agenda.

 

Historisk så har det aldri skjedd at politikere og myndigheter ikke hadde en skjult agenda på et eller annet nivå.

Men likevel så stoler du altså 100% på politikere og myndigheter som har all makt og interesse i å føre folk bak lyset, mens du legger alt du kan av anstrengelse og vrangvilje for å finne en grunn til å mistro dem som prøver å advare deg

 

Dette er for meg ganske uforståelig.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er han da ?

Har du noen forslag, eller er det bare fordi du ikke liker at noen sier at helten din er muslim ?

Han er en man som viser respekt for Andre kulturer og religioner. Alle fornuftige folk vet han er ingen muslim. Du kjenner ikke fornuft men heller paranoia. Hadde han vært muslim ville hans fiender avslørte det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...