Brukernavn2010 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Har lenge tenkt på å kjøpe ny bærbar, og har tenkt jeg burde vente til Haswell-prosessorene ble lansert. Nå har Multicom lansert en rekke slike PC-er, blant annet denne: http://www.multicom.no/Xishan-W350S-15e6-Full-HD-Glossy-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-750GBe-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10624647 Det jeg lurer på er om dette er et godt kjøp nå. Blir det noen reduksjon i pris de kommende ukene, eller skal jeg bare slå til nå? Leter etter kraftigste bærbare jeg kan få for 6-7 000; kan vente noen uker hvis det lønner seg. Endret 3. juni 2013 av Brukernavn2010 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det blir neppe noen prisreduksjon med det aller første. Multicom vil helt sikkert kjøre noen rabatter/spesialtilbud etterhvert, men ikke i så tidlig. Men det kan jo hende at de vil sette opp noen andre versjoner av denne laptopen etterhvert, med litt annen hardware inni, som både kan bli billigere eller dyrere. Man vet aldri. Jeg tror ikke det er noen grunn til å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå