MFT Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei, Jeg har en ekstremt treg nettbank. Det tar ca 15-20 minutt for å komme gjennom engangspassord og passord sidene. Når jeg først er inne så fungerer det helt fint. Har prøvd å innstallere Java flere ganger, osv, men til ingen nytte. Tips? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har du slettet gamle versjoner av Java? Slett alle java installasjoner på PC'en og installer den nyeste igjen. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Ja, har gjort det. Hjelper fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Rare greier. Har dette vært ett problem lenge? Kanskje nettbanken det er feil på, ikke din maskin? Har du forandret noe rett før dette skjedde? Når du først er inne så går ikke nettbanken på Java lengre, det brukes bare til innlogging. Glemte å skrive det på forrige post. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Dette har vart lenge ja, skjedde helt plutseligt. Om jeg forandret på noe klarer jeg ikke å huske. Virker som det er bare på min maskin ja. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Leste litt greier nå, hva bruker du av antivirus? Prøv å deaktivere eller avinstallere antivirus og se om det hjelper. Antivirus kan forhindre java programmer fra å starte eller gjøre at de kan ta veldig lang tid på starte fordi de skal sjekke "alt" før programmet starter. Hvis ikke deaktivering av antivirus hjelper så kan det hende at det ikke er "skikkelig" deaktivert. Prøv da å avinstallere det hvis det ikke er for mye trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå