Pwiur Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hei. Spill: FIFA13 Problem: Blir logget ut av Xboxlive. Jeg spilte 3-4 kamper i dag, før meldingen "Du har blitt logget av Xbox-live" kom opp, og "Connection has been lost with you opponent. The match report will be reviwed to determine the outcome of the match" kommer opp, jeg taper matchen og livet er surt. Hva kan jeg gjøre? dette har skjedd i fire-fem kamper nå Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det er ihvertfall ikke Microsoft, de er bare helt genuint perfekte. Sjekket routern din? kan være at den ikke Klikker sammen med serveren, prøv å restarte den. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Sitte på PC´n samtidig og har ikke hatt noe problem her. Men kan prøve Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Ja, det har jeg. Men nå har jeg restarta routeren. TIlbakemelding om 2 min Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Virker ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå