Gå til innhold

IKT Eksamen

Anbefalte innlegg

Har fått oppsatt at jeg skal ta Eksamen denne uka IKT skriftlig. Men har enda ikke gått noe skole (gikk 2 år bygg før jeg begynte lære innen IKT), men har egentlig ikke hørt så mye fra opplæringskontoret angående dette. Har gjort de oppgavene jeg har klart gjennom opplæringsboka, og har jobbet her i ca 1 år nå.

Er det noe vanskelig eksamen? Regner med det er det som må tas når en går ut av 1 vgs IKT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK. Så det skal ikke være noe problem egentlig å bestå greit på den, uten å ha lest noe særlig? Har jo arbeidet med oppgavene jeg fikk så tydeligvis skal det være nok.

Du bør såklart kunne det basiske rundt IKT og lese så mye som mulig, men eksamenen var ikke så kjempe vanskelig akkurat. Det skal mye til for å stryke.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Har egentlig ikke fått en dritt å lese på av de, verken bøker eller nettbasert undervisning, umulig å få svar fra opplæringskontoret også. Rimelig elendig oppfølgning.

Opplæringskontoret i et nøtteskal. Om du har lest nøye og gjort alt av oppgaver i opplæringsboka, så er vel det nok? Har sendt deg en PM!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei _Pioneer_. Hvordan gikk det på eksamen? Er i samme situasjon som deg, tar eksamen som privatist til høsten og har så å si ikke fått noe hjelp av opplæringskontor. Var det ISF3102 IKT-servicefaget, skriftlig du var oppe i? Hvilken opplæringsbok er det du har brukt? Kunne du sagt noen ord om hva du fikk om på eksamen?

Lenke til kommentar

Hei _Pioneer_. Hvordan gikk det på eksamen? Er i samme situasjon som deg, tar eksamen som privatist til høsten og har så å si ikke fått noe hjelp av opplæringskontor. Var det ISF3102 IKT-servicefaget, skriftlig du var oppe i? Hvilken opplæringsbok er det du har brukt? Kunne du sagt noen ord om hva du fikk om på eksamen?

Har enda ikke fått vite noe.

Fikk litt om hvilke løsninger jeg hadde valgt for en bedrift med 6-7 ansatte, hvilke løsninger som er bra ved valg av skriver o.l :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...