twoeyes Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) 19.juni, blomster igjen, skogstorkenebb: Endret 23. juni 2013 av twoeyes Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 21.juni, mere blått: Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 19 var veldig vakkert. Flotte farger og lys! Lenke til kommentar
eilivk Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Likar godt industribilda dine, særleg trucken (er ex truckførar så...) Flotte fargar på alle! Kjøpte det på JP nattope, og er ganske overvelda. Nyttar ikkje å klaga på kameraet om ikkje resultatet er topp. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Blått er flott, og her var det mye blått. Og kombinert med den røde kontrastfargen, så synes jeg du leverer mye bra. Jeg deler synet til Joel Shuster og Jerry Siegel som har vel mer eller mindre gjort denne kombinasjonen kjent for almuen. Super bilder med andre ord Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hei! Ble imponert over minimalismen og klarheten i bildene dine her! Tok med det samme en titt på flickr-kontoen din og ble nærmest bergtatt. Du klarer å fange en helt spesiell stemning som virkelig appellerer til meg. Du er dyktig, jeg er inspirert! Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Tusen, tusen, takk! ....hvilke andre farger var det som fantes igjen?...jo, gult! Endret 27. juni 2013 av twoeyes Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) ...det er utrolig morsomt å jobbe med farger med dette kameraet, det har en fantastisk evne til å gjengi nyanser og faregtoner og har filer som det er en drøm å jobbe med. Så langt har jeg vel bare en innvending i forhold til billedkvaliteten fra dette kameraet, og et kresent øy kan se det i motiver som det over, kameraet har en anelse grønnlig "colour shift" ut mot hjørnene. For de fleste motiver er dette ikke merkbart, men i motiver med ensartede jevne grå eller ikke for intense fargeflater kan det være synlig. Kan korrigeres i etterbehandlingen, jeg har ikke gjort det i bildet over. Endret 27. juni 2013 av twoeyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå