Torbjørn Jentoftsen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Junimåned i Vesterålen..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Herlig lys og farger. Samme motiv med sola i en annen posisjon enn det du viste på foto.no 1.juni. Her synes jeg lyset og farger gir enda mer enn i nevnte bilde. Kommer kanskje an på øynene som ser når jeg nevner litt mye himmel oppe. Jeg scrollet opp slik at øvre ramme kommer så vidt inn på den mørke avlange skya og synes da dybdesuget øker noe samt at betrakters blikk havner mer direkte i det som er senter av bildet. Men så er det den smaken og baken da. Et bilde har jo svært ofte flere bilder eller versjoner i seg så kanskje beholde denne og lage en V2 også? Roar Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Helt ypperlig stemning med lys og farger. Kan nok si meg enig med Roar Kneppen angånde beskrivelse av å øke dybdesuget. På den annen side må jeg få legge til at de skyene over den mørke fremstår på en helt ypperlig måte med lys og detaljer. .. Fagert er landet! Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Tusen takk begge to for komentar og innspill på mitt bilde, som jeg "suger" til meg og veier for og imot. Slik kan en lære av andres og egen erfaringer. Fotohilsen Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg