AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg er ei ekstremt kåt jente, har jeg gått 1 uke uten sex så er det like før det klikker for meg, og det har klikket ganske mye for meg nå allerede... Skulle ha sex med pulevennen min i helgen, men det blei ikke noe av likevel, og vi avtalte kommende helg i stedet, men greia er at jeg har snakket med folka hjemme, og jeg har ikke huset for meg selv!! Vi kan heller ikke være hos han, fordi han er aldri hjemme alene.... Altså, enda en uke til uten sex? Jeg kommer til å dø. DØ. Venninnene mine har kommet med forslag om å spørre han om vi kan ha sex i bilen hans/på jobben min og lignende, men greia er at han er typen som liker å ha en heelt chill kveld, med vin og film og kos og slikt, tror ikke han liker å bare ta en kjapp en liksom(tror jeg). Jeg kan jo gjerne spørre han, men jeg er redd for å virke for innpåsliten, redd gutter flest synes det er turnoff? Og greien er at vi ikke prater noenting ellers, kun når vi treffes og en sjelden gang på melding. That's it. Derfor føles det litt unaturlig å skulle ta kontakt med han på facebook... eller hva tenker dere gutta? Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd altså ta kontakt på facebook og fortelle han hvor kåt jeg er og keen på å bare ta en kjapp en i bilen hans Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd altså ta kontakt på face og fortelle han hvor kåt jeg er og keen på å bare ta en kjapp en i bilen hans Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Seriøst? Dør du av 1 uke uten sex? ^^ Tror de fleste gutter ikke blir turned-off av jenter som vil ha sex med de, men om bilen er det beste stedet spørs litt. Kan virke litt innpåsliten ja, kan du ikke "ordne deg selv"? frem til neste gang? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det var da fælt da. Onanering er en fin bil. 1 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Få deg et par ekstra pulevenner. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arcturus2 Skrevet 3. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2013 Flere aktuelle mannlige kandidater på forumet som kunne fylt det behovet ditt rimelig raskt. Den seksuelle frustrasjonen formelig mangler bunn i bøtta. 13 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det går da helt fint å ha sex selv om det er folk i huset. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Seriøst? Dør du av 1 uke uten sex? ^^ Tror de fleste gutter ikke blir turned-off av jenter som vil ha sex med de, men om bilen er det beste stedet spørs litt. Kan virke litt innpåsliten ja, kan du ikke "ordne deg selv"? frem til neste gang? Jeg onanerer vel i snitt 3 ganger om dagen, men hjelper liksom bare der og da. Etterpå er jeg like kåt igjen Få deg et par ekstra pulevenner. Har tenkt litt på den, men er ikke bare å si "hei, skal vi bli pulevenner?" liksom Flere aktuelle mannlige kandidater på forumet som kunne fylt det behovet ditt rimelig raskt. Den seksuelle frustrasjonen formelig mangler bunn i bøtta. haha? Det går da helt fint å ha sex selv om det er folk i huset. Nei, i dette huset er sex en synd. Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd Lenke til kommentar
Populært innlegg Johnsen-it Skrevet 3. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Send meg en pm du, så fikser det seg nok Edit : Til dere som ikke tok den, jeg fleipet. Endret 3. juni 2013 av Johnsen-it 24 Lenke til kommentar
Callipus Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Anonymbruker: Har tenkt litt på den, men er ikke bare å si "hei, skal vi bli pulevenner?" liksom Okei, men hvordan fikk du da en (ganske fast) pulevenn sånn i utg.punktet om jeg får spørre ?? Sier du den faste pulevennen og du ikke snakker sånn ellers, og har bare kontakt for sexens skyld? Endret 3. juni 2013 av Callipus Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Send meg en pm du, så fikser det seg nok haha... Okei, men hvordan fikk du da en (ganske fast) pulevenn sånn i utg.punktet om jeg får spørre ?? Sier du den faste pulevennen og du ikke snakker sånn ellers, og har bare kontakt for sexens skyld? Vel, vi hadde sex gjennom hele RT(på treffene), så det at vi endte opp som pulevenner var nesten uunngåelig, for å si det sånn Bingo! Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hadde aldri trodd at diskusjon.no skulle være nyttig for å få drept egen kåthet, men dere jenter er flinke til å renne ned internettet overalt for å fortelle oss om deres mest udelikate tilstander og opplevelser. Kjenner jeg ikke savner FF når du minner med på dette gnålet som var med henne. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 3. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2013 haha... Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd Toskekjerring! Slike fittetroll som deg har ikkje noko her å gjera. Kome her å klage over å vera kåt, for så å latterleggjera ei seriøs hjelpande hand... 15 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Toskekjerring! Slike fittetroll som deg har ikkje noko her å gjera. Kome her å klage over å vera kåt, for så å latterleggjera ei seriøs hjelpande hand... Forsåvidt et godt poeng, selv om du er krass. Jeg forstår dog ikke hvorfor sånn horeri og blottlegging av begjær fra kvinner trigger så voldsomt med oppmerksomhet fra guttene? Er det bare jeg som syns ts holdninger og måten å ordlegge seg på er direkte avtennende og ganske patetisk/desperat? Endret 3. juni 2013 av Kalkunkrøll 8 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nei, i dette huset er sex en synd. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Populært innlegg Lakus Skrevet 3. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2013 Forsåvidt et godt poeng, selv om du er krass. Jeg forstår dog ikke hvorfor sånn horeri og blottlegging av begjær fra kvinner trigger så voldsomt med oppmerksomhet fra guttene? Er det bare jeg som syns ts holdninger og måten å ordlegge seg på er direkte avtennende og ganske patetisk/desperat? Sist jeg sjekket lagde du en tilnærmet lik tråd selv for ikke så lenge siden. Men du er mann og arnoldpresseer all motstand 11 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er det bare jeg som syns ts holdninger og måten å ordlegge seg på er direkte avtennende og ganske patetisk/desperat? Nei, det er ikke bare du. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Som tjugeårig jomfru i ufrilviljug sølibat, så kan eg blir noko krass på ting. 5 Lenke til kommentar
Callipus Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) AnonymDiskusjon skrev 3. juni 2013 - 15:07:Nei, i dette huset er sex en synd. Usj..., ikke greit det der.GÅr det an å forklare til de som er i huset?, eller du kan jo se til å flytte etterhvert, tipper vel du er myndig eller over godt over myndighetsalderen... Er dette en sånn ordentlig 'dydig' protestantisk, norsk familie du er fra? Endret 3. juni 2013 av Callipus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg